Всеукраїнський науково-практичний семінар-коуч «Педагогіка партнерства та її реалізація у сучасній школі»

18 жовтня 2018

У рамках Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції «Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи» 11 жовтня 2018 року було проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар-коуч «Педагогіка партнерства та її реалізація у сучасній школі» для студентів, викладачів, психологів освітніх закладів, вчителів та для всіх бажаючих, хто цікавиться питаннями партнерської педагогіки.

На пленарному засіданні прозвучали доповіді, що викликали значний інтерес серед науковців і студентів, зокрема таких провідних дослідників України та зарубіжжя: Коберника Олександра, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Педагогіка партнерства та її роль у модернізації освітнього середовища»); Габінської Алли, кандидата філософських наук, доцента, завідуючої кафедрою психолого-педагогічного супроводу Гродненського обласного інституту розвитку освіти («Особенности партнерского обучения в Республике Беларуси); Осадченко Інни, доктора педагогічних наук, професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, завідувача Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини («З досвіду реалізації педагогіки партнерства»); Будегай Вікторії, студентки 42 групи факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. («Педагогіка партнерства: зарубіжний досвід»).

Учителі закладів загальної середньої освіти міста Умань висловили пропозицію щодо актуальності та систематичності проведення аналогічних заходів.


Фото новини: