ВІДБУЛАСЯ ХV ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, ПРАКТИКА»
На кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту 23 жовтня 2024 року відбулася ХV Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика», організатором якої виступила Науково-дослідна лабораторія педагогічної компетентності (завідувач лабораторії – доцент Валентина Бойченко). Співорганізаторами конференції є Український державний університет імені Михайла Драгоманова (кафедра теоретичної та консультативної психології) та Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (кафедра педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами).
З вітальним словом до учасників конференції звернулися проректор з наукової роботи, професор Тетяна Годованюк та в.о. завідувача кафедри педагогіки та освітнього менеджменту професор Оксана Бялик.
Науково-педагогічні працівники та здобувачі другого (магістерського) та третього (освітньо-наукового) рівнів вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки отримали можливість почути цікаві виступи та поспілкуватися із знаними науковцями України у галузі педагогічних наук.
Присутні були в захваті від цікавих виступів:
– професора Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського Василя Каплінського, який поділився «секретами успішного виховання»;
– професора кафедри соціальної роботи Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Оксани Онипченко, яка розкрила особливості формування соціально-відповідальної поведінки для профілактики сексуального насильства за допомогою тренінгових технологій;
– надзвичайно зацікавила учасників доповідь та презентація доцента кафедри екології та біологічної освіти Хмельницького національного університету Сергія Скрипника щодо практики «впровадження інтерактивних технологій у викладанні біології»;
– інформативною і пізнавальною була доповідь професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Олени Кірдан «Організація освітнього процесу у закладах вищої освіти: основні законодавчі зміни 2024 року»;
– життя під час війни потребує важливих навичок, особливо від педагогів, – це здатність успішно впоратися зі стресом, з труднощами, з негативними подіями…, тож особливо актуальною була доповідь професора, завідувача кафедри англійської мови та методики її навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Олега Комара на тему «Організаційні стратегії розвитку резильєнтності освітян в умовах воєнного стану».
З приємністю відзначаємо присутність на конференції педагогів-практиків, зокрема, вдячні директорці Броварського ліцею № 9 Броварської міської ради Броварського району Київської області Юлії Ляховській за рекомендації щодо «проєктування розвитку закладу загальної середньої освіти в сучасних умовах», які є надзвичайно корисними, як для здобувачів освіти, так і для науковців-дослідників.
Дякуємо Наталії Гузій, професору кафедри теоретичної та консультативної психології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова за плідну співпрацю та розкриття питання «Психолого-педагогічна сутність особистісно зорієнтованих технологій професійної підготовки освітянських кадрів».
Висловлюємо подяку за співпрацю та увагу до конференції всім присутнім.
Програму та збірник матеріалів конференції буде розміщено на сайті Науково-дослідної лабораторії педагогічної компетентності.
Бажаємо творчої наснаги, успіхів, наукових звершень та перемоги України!
Оргкомітет