Гасанова Лейла Ілгарівна

ПІБ здобувача: Гасанова Лейла Ілгарівна

Тема наукового дослідження: Формування соціально-емоційних навичок учнівської молоді

Рік вступу: 2023

ПІБ наукового керівника:Кравченко Оксана Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.

Місце роботи: 

  • Психолог в психологічному центрі «Альянс ментального здоров’я» м. Одеса
  • Практичний психолог в ліцеї «Крижанівський» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області

НАУКОВА-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Монографії:

  • Гасанова Лейла. Карл Ренс Роджерс. Персоналія в історії професійної соціальної роботи : колект. моногр. / Т. Семигіна, Н. Коляда, О. Кравченко та ін. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Київ: ЦП «Компринт», 2024. С. 311-333 URL: https://mail.google.com/mail/u/0/?hl=ru#inbox?projector=1

Публікації у наукових виданнях України (категорія Б)

  1. Гасанова Л.І. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Вип. 2(53). 2023. С. 40–43. DOI: 10.24144/2524-0609.2023.53.40-43
  2. центру Гасанова Л. Стан дослідження проблеми соціально-емоційного навчання. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 1(54). С. 28-31. URL: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.28-31
  3. Гасанова Л. Роль молодіжного у розвитку соціально-емоційних навичок: практичні кейси. Соціальна робота та соціальна педагогіка. 2024. № 1(12). С. 133-139. URL: https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(12).2024.305276

Тези доповідей:

  1. Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Реалізація соціально-емоційного навчання в рамках освітньої реформи : зб. матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (12 жовтня 2023 р., м. Умань) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т та ін. ; Умань : Візаві, 2023.С. 59-62.
  2. Гасанова Л. І., Впровадження соціально-емоційного компонента в навчальну діяльність сучасної школи : зб. матеріали двадцять другої міжнар. наук.-практ. конф. «Актуальні дослідження в соціальній сфері» (м. Одеса, 17 листопада 2023 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2023. С. 129-131.
  3. Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Ефективність впровадження програми соціально-емоційного навчання в сучасній школі : зб. Матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні» (Умань, 21 листоп. 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т соц. та психологічної освіти, Каф. соц. пед. та соц. роботи ; [редкол.: О. О. Кравченко (голов. редкол.), Н. М. Коляда, Н. В. Левченко ; рец.: О. Б. Петренко, О. Л. Кірдан]. Київ : Компринт, 2023.
  4. Гасанова Л.І. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді : зб. матеріалів ХІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. «Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку» (23-24 листопада 2023 року, м. Київ), / МОН України, Нац. Тех. ун-т Укр. «Київський політех. інст. імені Ігоря Сікорського», ф-т соц. і права, Ун-т Масарика (Чеська Республіка), Ін-у досл. інклюз. освіти, Варненський ун-т менеджменту (Республіка Болгарія), Гейдельберзький ун-т (Федеративна Республіка Німеччина) Ф-т сусп. та повед. наук, Жешувський ун-т (Республіка Польща), Стенфордський ун-т (США); Київ, 2023.
  5. Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Соціально-емоційне навчання в сучасній школі в умовах інклюзивного навчання : зб. матеріалів ХХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики» 29-30 листопада 2023 р., / МОН України, Університет «Україна»; Київ, 2023.
  6. Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Роль педагога в програмі соціально- емоційного навчання учнівської молоді. зб. матеріалів Всеук. наук.- практ. онлайн-конф. «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект» 15 грудня 2023 р., / МОН України, КЗ «Харківська-гуманітарно педагогічна академія» Харківської обласної ради; Харків, 2023.
  7. Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Набуття учнівською молоддю компетентностями академічної доброчесності. ІV Міджисциплінарний колоквіум PhD «Цілі сталого розвитку України», 19 грудня 2023 року, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
  8. Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Роль формування соціально-емоційних навичок учнів в умовах інклюзивного навчання та нової української школи. Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика: матеріали Х Всеукраїнськох науково-практичнох конф., м. Умань, 28 берез. 2024 р. 2024.
  9. Гасанова Л.І. Соціально-емоційне навчання як сучасна освітня парадигма. Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали X Всеукр. наук. конф. МОН України, Ум. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Черкас. нац. ун-т ім. Богд. Хмельн. [та ін.], 28 берез. 2024 р. Умань: Візаві, 2024. С. 16–19.
  10. Гасанова Л. Соціально-психологічні умови впровадження соціально-емоційного навчання в сучасній школі. «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів: VIІ Всеукр. психол. читання, 18 квіт. 2024 р. Умань, 2024.
  11. Гасанова Л. Роль соціально-психологічної служби у формуванні соціально-емоційних навичок школярів. Професійна підготовка психологів в Україні: стратегічні завдання: матеріали круглого стола, 23 квіт. 2024 р. Київ, 2024.
  12. Гасанова Л. Роль соціально-емоційних навичок учнівської молоді в умовах інклюзивного навчання. «Соціальна й освітня інклюзія у контексті наукових досліджень та освітніх інновацій» до днів Європи та днів науки в Україні: матеріали V-го Міждисциплінар. колоквіума, м. Умань, 16 трав. 2024 р. 2024.
  13. Гасанова Л. Роль включення соціально-емоційного навчання в школах під час кризових травматичних ситуацій спричинені війною. «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти» приурочена до 140-річчя українського жіночого руху: VIІ Всеукр. науково–практ. онлайн-конф., 31 трав. 2024 р. Умань, 2024.
  14. Гасанова Л. І. Інтеграція соціально-емоційного навчання в українську освітню систему: досвід і перспективи в умовах війни. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук): матеріали ІІІ Регіон. наук.-прак. конф., м. Рівне, 11 жовт. 2024 р. Рівне, 2024. – С 81-85 URL: https://drive.google.com/file/d/18YbNZJ4SnxyvgU54M7T3h0DaS_DJfKy9/view
  15. Гасанова Л. І. Соціально-емоційне навчання як інструмент особистісного та професійного зростання української молоді в умовах війни. Психологія життєвого простору особистості в сучасних умовах кризи, глобалізації та цифрової трансформації суспільного життя: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 20 верес. 2024 р. Одеса, 2024.
  16. Гасанова Л. Роль партнерської взаємодії школи та сім’ї у формуванні соціально- емоційних навичок учнів у новій українській школі. Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери: матеріали V Міжнар. науково-практ. конф., м. Ніжин, 26 листоп. 2024 р. – С 166-168 URL:http://www.ndu.edu.ua/storage/2024/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_2024.pdf
  1. Кравченко О., Гасанова Л. Формування соціально-емоційних навичок у школярів: роль шкільного психолога та практичні приклади. Інтеграція соціально-емоційного навчання в освіту і соціальну роботу в контексті інклюзивного та недискримінаційного підходів: Матеріали ХІІ науково-практ. семінар за участі міжнар. експерт. кола, м. Харків, 26 листоп. 2024 р.

Участь у конференціх, семінарах, тощо

  • V науково-методичний семінар «Права дітей: від витоків до сьогодення» (м. Умань, 25 травня 2016 р.),
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (м. Умань, 6-7 жовтня 2017 р.)
  • І Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в умовах цивілізаційних змін» (30 жовтня 2019 року) м. Лодзь, Польша;
  • ІХ-та Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція «Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених» (29-30 жовтня 2020 року) м. Умань;
  • II Міжнародна науково-практична конференція, «Рerspectives of world science and education» (4-6 листопада 2020 року) м. Кіото, Японія
  • Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи», 12 жовтня 2023 р., м. Умань.
  • Участь у Двадцять другій Міжнарод. наук.-практ. конф. «Актуальні дослідження в соціальній сфері», 17 листопада 2023 р., м. Одеса.
  • Участь у Всеук. наук.-практ. конф. «Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні», 21 листопада 2023 р., м. Умань.
  • Участь у ХІІ Міжнародній наук.-практ. конф. «Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 23-24 листопада 2023 року, м. Київ.
  • Участь у ХХІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції «Актуальні проблеми освіти в Україні». Тема доповіді: «Соціально- емоційні навички учнівської молоді: до питання формування у закладах освіти», 27 листопада 2023 р., Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів.
  • Участь у ХХІІІ Міжнародній наук-практ. конф. «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики» 29-30 листопада 2023 р., м. Київ .
  • Участь у Всеук. наук.-практ. онлайн-конф. «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико- методичний аспект» 15 грудня 2023 р., м. Харків.
  • Участь у IV-му Міждисциплінарному колоквіуму «Цілі сталого розвитку України». Тема доповіді «Набуття учнівською молоддю компетентностями академічної доброчесності», 19 грудня 2023 р., м. Умань.
  • Участь у Х Всеукраїнській науковій конференції «Актуальні дослідження суспільних наук», 28 березня 2024 р., м. Умань.
  • Участь у VІІ Всеукраїнське психологічне читання «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів», 18 квітня 2024 р., м. Умань.
  • Участь в круглому столі «Професійна підготовка психологів в Україні: стратегічна завдання», 23 квітня 2024 р., м. Київ.
  • Участь в V-му Міждисциплінарному колоквіумі «Соціальна і освітня інклюзія у контексті наукових досліджень та освітніх інновацій» до Днів Європи та Днів Науки в Україні, 16 травня 2024р., м. Умань.
  • Участь в VІІ Всеукраїнській науково-практичний онлайн-конференції «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти
  • Участь у ІІІ Регіональній науково-практичній конференції «Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук)», 11 жовт. 2024 р., Рівненський державний гуманітарний університет,  м. Рівне.
  • Участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Психологія життєвого простору особистості в сучасних умовах кризи, глобалізації та цифрової трансформації суспільного життя» 20-21 вересня 2024 року, Одеський міжнародний гуманітарний університет, м. Одеса.
  • Участь у V Міжнар. науково-практ. конф. «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери», 26 листоп. 2024 року, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м. Ніжин.
  • Участь у ХІІ Науково-практичному семінарі за участі міжнародного експертного кола «Інтеграція соціально-емоційного навчання в освіту і соціальну роботу в контексті інклюзивного та недискримінаційного підходів», 26 листоп. 2024 року, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, м. Харків.

ПУБЛІКАЦІЇ:

  • Гасанова Л. І. Булінг та конфлікт: розмежування понять. Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych: I Międz. Konf. Nauk.-Prakt: (30 października 2019 roku). Nowa nauka, Łódź. 2019. S 90-91.
  • Шеленкова Н. Л., Гасанова Л. І. Прояви булінгу серед учнів підліткового віку: психологічна характеристика учасників. Габітус: Видавничий дім «Гельветика».  № 19. 2020.
  • Гасанова Л. І. Профілактика проявів булінгу в закладі освіти. Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених: матеріали ІХ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (29-30 жовтня 2020 року). Умань, 2020.
  • Шеленкова Н. Л., Гасанова Л. І. Булінг в закладах освіти та його структура. Science and education: problems, prospects and innovations: Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference (November 4-6, 2020). CPN Publishing Group, Kyoto, Japan. 2020. 675-678.

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТІВ:

  • З листопада 2022 року по липень 2023 року на базі Фонтанської об’єднаної територіальної громади та Управління освіти Фонтанської сільської ради за підтримки ГО «Дівчата» впровадили проєкт «Stret childe» під час якого з учнівською молоддю було розпочато та впроваджено цикл занять з формування соціально-емоційних навичок. З липня 2023 року по теперішній час цикл занять продовжено в Психологічному центрі «Еквілібріум» від громадського руху «Віра, Надія, Любов» за підтримки Stichting Vluchteling м.Одеса
  • Ведення психологічного блогу на платформі УouТube «Психолог Гасанова Лейла» https://www.youtube.com/@user-vm7md8do4w/featured

АКТИВНА ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:

  • Лауреат ІІІ ступеня щорічної Премії Одеської обласної ради за особисті досягнення у різних сферах суспільного життя та була нагороджена ІІІ місце в номінації «За внесок у розвиток громадського руху» (диплом від голови Одеської обласної ради Григорія Діденка, 2021 р.)
  • Лауреат премії Фонтанської ОТГ «Талановиті діти та молодь» І місце у номінації «За внесок у розвиток громади» (від голови Фентанської ОТГ Крупиці Н.Г. , 2022 року)

ІНШЕ

  1. Почесний диплом спікера Всеукраїнського жіночого фестивалю АНІМА м. Одеса 21-22 жовтня 2023 року.
  2. Диплом за ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді. Номінація «Реформування освіти в умовах воєнного стану» від 25 жовтня 2023 року.
  3. Участь в конкурсі «Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?» 2023 року
  4. Участь в конкурсі «Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?» 2024 року, з учнями 7 –А класу ліцею «Крижанівський» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  1. Сертифікат №МHPSS-0911-7932-4947 про підвищення кваліфікації з курсу «Зміцнення потенціалу практичних психологів закладів освіти» 15.09.2023 р. (1,5 кред. ЕКТС)
  2. Сертифікат про участь в семінарі «Моральна травма: діагностування та консультування». м. Одеса 23.10.2023.
  3. Сертифікат про завершення курсів «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг та як написати якісний звіт про результати акредитаційної експертизи освітньої програми», наданий Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. 08.11.2023 року.
  4. Сертифікат № 7575/2023-63 про проходження тренінгу на тему «Сексуальне насильство, пов’язане з конфліктом: надання комплексної допомоги постраждалим», виданий ГО «Ла Страда – Україна» Одеса, від 04.12.2023 року, обсягом 8 академ. год..
  5. Учасниця конкурсу кафедри соціальної педагогів та соціальної роботи УДПУ ім. П. Тичини «Академічна доброчесність: данина моді чи життєва необхідність?».
  6. 26 грудня 2023 року на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було затверджено рішення щодо включення до реєстру експертів з акредитації освітніх програм.
  7. Психоемоційний ресурсний стан вчителя в умовах сьогодення: практичні інструменти 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338728 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
  8. Соціально-емоційна підтримка та розвиток у молодших школярів з інтелектуальними труднощами: практичні стратегії для педагогів 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338733 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
  9. Емоційна безпека та стабільність внутрішнього світу учня в НУШ. Створення гармонійної атмосфери у класі. 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338734 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
  10. Впровадження навчальних програм SEE Learning в освітньому середовищі Дата видачі: 05.04.2024 Організація що видала: Центр науки про співпереживання та етики на основі співпереживання (CCSCBE) Університету Еморі. Кількість годин: 8 год./0.27 кредиту (ЄКТС)
  11. Основи когнітивно-поведінкової терапії Серія/номер: КА44047509/009014-24 Організація що видала: Міжнародний інститут психології Кількість годин: 32 год./1.07 кредиту (ЄКТС)
  12. . «Національний EdCamp ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024 «На перетині свободи й відповідальності»» Громадська організація «ЕдКепм Україна» (20 годин), 11 серпня 2024 року https://edway.in.ua/uk/certificates/25293/detail/
  13. «Толока Стійкості # 3/2024 (3 сезон). (Не)таємні інструменти перед новим навчальним роком» – Громадська організація «ЕдКепм Україна» (2 год. 30 хв.), 10 вересня 2024 року https://edway.in.ua/uk/certificates/25293/detail/
  14. «Інструментарій дослідника» – Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (30 годин), 25-30.11.2024 року

https://drive.google.com/file/d/16kLF8BfbIRlrI-Rsf-47VDmdyjBeVxvl/view?usp=sharing