Гасанова Лейла Ілгарівна
ПІБ здобувача: Гасанова Лейла Ілгарівна
Тема наукового дослідження: Формування соціально-емоційних навичок учнівської молоді
Рік вступу: 2023
ПІБ наукового керівника:Кравченко Оксана Олексіївна, доктор педагогічних наук, професор.
Місце роботи:
- Психолог в психологічному центрі «Альянс ментального здоров’я» м. Одеса
- Практичний психолог в ліцеї «Крижанівський» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
НАУКОВА-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
Монографії:
- Гасанова Лейла. Карл Ренс Роджерс. Персоналія в історії професійної соціальної роботи : колект. моногр. / Т. Семигіна, Н. Коляда, О. Кравченко та ін. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Київ: ЦП «Компринт», 2024. С. 311-333 URL: https://mail.google.com/mail/u/0/?hl=ru#inbox?projector=1
Публікації у наукових виданнях України (категорія Б)
- Гасанова Л.І. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Педагогіка. Соціальна робота». Вип. 2(53). 2023. С. 40–43. DOI: 10.24144/2524-0609.2023.53.40-43
- центру Гасанова Л. Стан дослідження проблеми соціально-емоційного навчання. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 1(54). С. 28-31. URL: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2024.54.28-31
- Гасанова Л. Роль молодіжного у розвитку соціально-емоційних навичок: практичні кейси. Соціальна робота та соціальна педагогіка. 2024. № 1(12). С. 133-139. URL: https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(12).2024.305276
Тези доповідей:
- Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Реалізація соціально-емоційного навчання в рамках освітньої реформи : зб. матеріали Всеукр.наук.-практ. конф. «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (12 жовтня 2023 р., м. Умань) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т та ін. ; Умань : Візаві, 2023.С. 59-62.
- Гасанова Л. І., Впровадження соціально-емоційного компонента в навчальну діяльність сучасної школи : зб. матеріали двадцять другої міжнар. наук.-практ. конф. «Актуальні дослідження в соціальній сфері» (м. Одеса, 17 листопада 2023 р.) / гол. ред. В. В. Корнещук. – Одеса: ФОП Бондаренко М. О., 2023. С. 129-131.
- Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Ефективність впровадження програми соціально-емоційного навчання в сучасній школі : зб. Матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. «Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні» (Умань, 21 листоп. 2023 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т соц. та психологічної освіти, Каф. соц. пед. та соц. роботи ; [редкол.: О. О. Кравченко (голов. редкол.), Н. М. Коляда, Н. В. Левченко ; рец.: О. Б. Петренко, О. Л. Кірдан]. Київ : Компринт, 2023.
- Гасанова Л.І. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді : зб. матеріалів ХІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. «Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку» (23-24 листопада 2023 року, м. Київ), / МОН України, Нац. Тех. ун-т Укр. «Київський політех. інст. імені Ігоря Сікорського», ф-т соц. і права, Ун-т Масарика (Чеська Республіка), Ін-у досл. інклюз. освіти, Варненський ун-т менеджменту (Республіка Болгарія), Гейдельберзький ун-т (Федеративна Республіка Німеччина) Ф-т сусп. та повед. наук, Жешувський ун-т (Республіка Польща), Стенфордський ун-т (США); Київ, 2023.
- Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Соціально-емоційне навчання в сучасній школі в умовах інклюзивного навчання : зб. матеріалів ХХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики» 29-30 листопада 2023 р., / МОН України, Університет «Україна»; Київ, 2023.
- Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Роль педагога в програмі соціально- емоційного навчання учнівської молоді. зб. матеріалів Всеук. наук.- практ. онлайн-конф. «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико-методичний аспект» 15 грудня 2023 р., / МОН України, КЗ «Харківська-гуманітарно педагогічна академія» Харківської обласної ради; Харків, 2023.
- Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Набуття учнівською молоддю компетентностями академічної доброчесності. ІV Міджисциплінарний колоквіум PhD «Цілі сталого розвитку України», 19 грудня 2023 року, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
- Гасанова Л.І., Кравченко О.О. Роль формування соціально-емоційних навичок учнів в умовах інклюзивного навчання та нової української школи. Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика: матеріали Х Всеукраїнськох науково-практичнох конф., м. Умань, 28 берез. 2024 р. 2024.
- Гасанова Л.І. Соціально-емоційне навчання як сучасна освітня парадигма. Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали X Всеукр. наук. конф. МОН України, Ум. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини, Черкас. нац. ун-т ім. Богд. Хмельн. [та ін.], 28 берез. 2024 р. Умань: Візаві, 2024. С. 16–19.
- Гасанова Л. Соціально-психологічні умови впровадження соціально-емоційного навчання в сучасній школі. «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів: VIІ Всеукр. психол. читання, 18 квіт. 2024 р. Умань, 2024.
- Гасанова Л. Роль соціально-психологічної служби у формуванні соціально-емоційних навичок школярів. Професійна підготовка психологів в Україні: стратегічні завдання: матеріали круглого стола, 23 квіт. 2024 р. Київ, 2024.
- Гасанова Л. Роль соціально-емоційних навичок учнівської молоді в умовах інклюзивного навчання. «Соціальна й освітня інклюзія у контексті наукових досліджень та освітніх інновацій» до днів Європи та днів науки в Україні: матеріали V-го Міждисциплінар. колоквіума, м. Умань, 16 трав. 2024 р. 2024.
- Гасанова Л. Роль включення соціально-емоційного навчання в школах під час кризових травматичних ситуацій спричинені війною. «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти» приурочена до 140-річчя українського жіночого руху: VIІ Всеукр. науково–практ. онлайн-конф., 31 трав. 2024 р. Умань, 2024.
- Гасанова Л. І. Інтеграція соціально-емоційного навчання в українську освітню систему: досвід і перспективи в умовах війни. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук): матеріали ІІІ Регіон. наук.-прак. конф., м. Рівне, 11 жовт. 2024 р. Рівне, 2024. – С 81-85 URL: https://drive.google.com/file/d/18YbNZJ4SnxyvgU54M7T3h0DaS_DJfKy9/view
- Гасанова Л. І. Соціально-емоційне навчання як інструмент особистісного та професійного зростання української молоді в умовах війни. Психологія життєвого простору особистості в сучасних умовах кризи, глобалізації та цифрової трансформації суспільного життя: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 20 верес. 2024 р. Одеса, 2024.
- Гасанова Л. Роль партнерської взаємодії школи та сім’ї у формуванні соціально- емоційних навичок учнів у новій українській школі. Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери: матеріали V Міжнар. науково-практ. конф., м. Ніжин, 26 листоп. 2024 р. – С 166-168 URL:http://www.ndu.edu.ua/storage/2024/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97_2024.pdf
- Кравченко О., Гасанова Л. Формування соціально-емоційних навичок у школярів: роль шкільного психолога та практичні приклади. Інтеграція соціально-емоційного навчання в освіту і соціальну роботу в контексті інклюзивного та недискримінаційного підходів: Матеріали ХІІ науково-практ. семінар за участі міжнар. експерт. кола, м. Харків, 26 листоп. 2024 р.
Участь у конференціх, семінарах, тощо
- V науково-методичний семінар «Права дітей: від витоків до сьогодення» (м. Умань, 25 травня 2016 р.),
- Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (м. Умань, 6-7 жовтня 2017 р.)
- І Міжнародна науково-практична конференція «Наука і освіта в умовах цивілізаційних змін» (30 жовтня 2019 року) м. Лодзь, Польша;
- ІХ-та Всеукраїнська наукова Інтернет-конференція «Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених» (29-30 жовтня 2020 року) м. Умань;
- II Міжнародна науково-практична конференція, «Рerspectives of world science and education» (4-6 листопада 2020 року) м. Кіото, Японія
- Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи», 12 жовтня 2023 р., м. Умань.
- Участь у Двадцять другій Міжнарод. наук.-практ. конф. «Актуальні дослідження в соціальній сфері», 17 листопада 2023 р., м. Одеса.
- Участь у Всеук. наук.-практ. конф. «Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні», 21 листопада 2023 р., м. Умань.
- Участь у ХІІ Міжнародній наук.-практ. конф. «Соціальна робота у глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку», 23-24 листопада 2023 року, м. Київ.
- Участь у ХХІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції «Актуальні проблеми освіти в Україні». Тема доповіді: «Соціально- емоційні навички учнівської молоді: до питання формування у закладах освіти», 27 листопада 2023 р., Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів.
- Участь у ХХІІІ Міжнародній наук-практ. конф. «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики» 29-30 листопада 2023 р., м. Київ .
- Участь у Всеук. наук.-практ. онлайн-конф. «Формування професійної компетентності сучасного педагога засобами освіти: історико- методичний аспект» 15 грудня 2023 р., м. Харків.
- Участь у IV-му Міждисциплінарному колоквіуму «Цілі сталого розвитку України». Тема доповіді «Набуття учнівською молоддю компетентностями академічної доброчесності», 19 грудня 2023 р., м. Умань.
- Участь у Х Всеукраїнській науковій конференції «Актуальні дослідження суспільних наук», 28 березня 2024 р., м. Умань.
- Участь у VІІ Всеукраїнське психологічне читання «Удосконалення професійної майстерності майбутніх психологів», 18 квітня 2024 р., м. Умань.
- Участь в круглому столі «Професійна підготовка психологів в Україні: стратегічна завдання», 23 квітня 2024 р., м. Київ.
- Участь в V-му Міждисциплінарному колоквіумі «Соціальна і освітня інклюзія у контексті наукових досліджень та освітніх інновацій» до Днів Європи та Днів Науки в Україні, 16 травня 2024р., м. Умань.
- Участь в VІІ Всеукраїнській науково-практичний онлайн-конференції «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти
- Участь у ІІІ Регіональній науково-практичній конференції «Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук)», 11 жовт. 2024 р., Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне.
- Участь у ІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Психологія життєвого простору особистості в сучасних умовах кризи, глобалізації та цифрової трансформації суспільного життя» 20-21 вересня 2024 року, Одеський міжнародний гуманітарний університет, м. Одеса.
- Участь у V Міжнар. науково-практ. конф. «Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери», 26 листоп. 2024 року, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, м. Ніжин.
- Участь у ХІІ Науково-практичному семінарі за участі міжнародного експертного кола «Інтеграція соціально-емоційного навчання в освіту і соціальну роботу в контексті інклюзивного та недискримінаційного підходів», 26 листоп. 2024 року, Харківська гуманітарно-педагогічна академія, м. Харків.
ПУБЛІКАЦІЇ:
- Гасанова Л. І. Булінг та конфлікт: розмежування понять. Nauka i edukacja w warunkach zmian cywilizacyjnych: I Międz. Konf. Nauk.-Prakt: (30 października 2019 roku). Nowa nauka, Łódź. 2019. S 90-91.
- Шеленкова Н. Л., Гасанова Л. І. Прояви булінгу серед учнів підліткового віку: психологічна характеристика учасників. Габітус: Видавничий дім «Гельветика». № 19. 2020.
- Гасанова Л. І. Профілактика проявів булінгу в закладі освіти. Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених: матеріали ІХ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (29-30 жовтня 2020 року). Умань, 2020.
- Шеленкова Н. Л., Гасанова Л. І. Булінг в закладах освіти та його структура. Science and education: problems, prospects and innovations: Abstracts of the 2nd International scientific and practical conference (November 4-6, 2020). CPN Publishing Group, Kyoto, Japan. 2020. 675-678.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЄКТІВ:
- З листопада 2022 року по липень 2023 року на базі Фонтанської об’єднаної територіальної громади та Управління освіти Фонтанської сільської ради за підтримки ГО «Дівчата» впровадили проєкт «Stret childe» під час якого з учнівською молоддю було розпочато та впроваджено цикл занять з формування соціально-емоційних навичок. З липня 2023 року по теперішній час цикл занять продовжено в Психологічному центрі «Еквілібріум» від громадського руху «Віра, Надія, Любов» за підтримки Stichting Vluchteling м.Одеса
- Ведення психологічного блогу на платформі УouТube «Психолог Гасанова Лейла» https://www.youtube.com/@user-vm7md8do4w/featured
АКТИВНА ГРОМАДСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ:
- Лауреат ІІІ ступеня щорічної Премії Одеської обласної ради за особисті досягнення у різних сферах суспільного життя та була нагороджена ІІІ місце в номінації «За внесок у розвиток громадського руху» (диплом від голови Одеської обласної ради Григорія Діденка, 2021 р.)
- Лауреат премії Фонтанської ОТГ «Талановиті діти та молодь» І місце у номінації «За внесок у розвиток громади» (від голови Фентанської ОТГ Крупиці Н.Г. , 2022 року)
ІНШЕ
- Почесний диплом спікера Всеукраїнського жіночого фестивалю АНІМА м. Одеса 21-22 жовтня 2023 року.
- Диплом за ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді. Номінація «Реформування освіти в умовах воєнного стану» від 25 жовтня 2023 року.
- Участь в конкурсі «Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?» 2023 року
- Участь в конкурсі «Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?» 2024 року, з учнями 7 –А класу ліцею «Крижанівський» Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
- Сертифікат №МHPSS-0911-7932-4947 про підвищення кваліфікації з курсу «Зміцнення потенціалу практичних психологів закладів освіти» 15.09.2023 р. (1,5 кред. ЕКТС)
- Сертифікат про участь в семінарі «Моральна травма: діагностування та консультування». м. Одеса 23.10.2023.
- Сертифікат про завершення курсів «Експерт з акредитації освітніх програм: онлайн тренінг та як написати якісний звіт про результати акредитаційної експертизи освітньої програми», наданий Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. 08.11.2023 року.
- Сертифікат № 7575/2023-63 про проходження тренінгу на тему «Сексуальне насильство, пов’язане з конфліктом: надання комплексної допомоги постраждалим», виданий ГО «Ла Страда – Україна» Одеса, від 04.12.2023 року, обсягом 8 академ. год..
- Учасниця конкурсу кафедри соціальної педагогів та соціальної роботи УДПУ ім. П. Тичини «Академічна доброчесність: данина моді чи життєва необхідність?».
- 26 грудня 2023 року на засіданні Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти було затверджено рішення щодо включення до реєстру експертів з акредитації освітніх програм.
- Психоемоційний ресурсний стан вчителя в умовах сьогодення: практичні інструменти 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338728 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
- Соціально-емоційна підтримка та розвиток у молодших школярів з інтелектуальними труднощами: практичні стратегії для педагогів 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338733 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
- Емоційна безпека та стабільність внутрішнього світу учня в НУШ. Створення гармонійної атмосфери у класі. 13.04.2024 2 год./0.1 ЄКТС Сертифікат підвищення кваліфікації Дата видачі: 13.04.2024 Серія/номер: 7410022167338734 Отримувач: Гасанова Лейла Ілгарівна Кількість годин: 2 годин/0.1 кредиту (ЄКТС)
- Впровадження навчальних програм SEE Learning в освітньому середовищі Дата видачі: 05.04.2024 Організація що видала: Центр науки про співпереживання та етики на основі співпереживання (CCSCBE) Університету Еморі. Кількість годин: 8 год./0.27 кредиту (ЄКТС)
- Основи когнітивно-поведінкової терапії Серія/номер: КА44047509/009014-24 Організація що видала: Міжнародний інститут психології Кількість годин: 32 год./1.07 кредиту (ЄКТС)
- . «Національний EdCamp ТОЧКА СТІЙКОСТІ-2024 «На перетині свободи й відповідальності»» – Громадська організація «ЕдКепм Україна» (20 годин), 11 серпня 2024 року https://edway.in.ua/uk/certificates/25293/detail/
- «Толока Стійкості # 3/2024 (3 сезон). (Не)таємні інструменти перед новим навчальним роком» – Громадська організація «ЕдКепм Україна» (2 год. 30 хв.), 10 вересня 2024 року https://edway.in.ua/uk/certificates/25293/detail/
- «Інструментарій дослідника» – Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (30 годин), 25-30.11.2024 року
https://drive.google.com/file/d/16kLF8BfbIRlrI-Rsf-47VDmdyjBeVxvl/view?usp=sharing