(Українська) Гичко Юлія Володимирівна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

ПІБ здобувача: Гичко Юлія Володимирівна

Тема дисертаційного дослідження: «Формування емоційної компетентності майбутніх психологів засобами коуч- технологій»

Рік вступу: 2018

ПІБ наукового керівника: кандидат психологічних наук, доцент Вахоцька Ірина Олександрівна

Статті у фахових наукових виданнях, що затвердженні МОН

  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність майбутніх практичних психологів: опералізація поняття. Вісник національного університету оборони України.Сер. Психологія. №. 1 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2019_1_4
  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність особистості у психологічному дискурсі. Вісник національного університету оборони України. №. 2 (52). С. 33 – 40. http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/195132/195405
  • Гичко Ю. В. Коуч-технології як засіб формування емоційної компетентності майбутніх психологів. Вісник національного університету оборони України. Вип. 1 (59). С. 72 – 78. file:///C:/Users/G6/Downloads/229289-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-522468-1-10-20210417.pdf

Інші статті(не входять ні до фахових, ні до наукових):

  • Гичко Ю. В. Аспекти професіоналізації майбутніх психологів в процесі підготовки до професійної діяльності. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2021. №. 6. С. 15 – 22. http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/229289

Статті у закордонних виданнях

  • Гичко Ю. В. Щодо результатів апробації авторської програми формування емоційної компетентності майбутніх психологів засобами коуч-технологій. Scientific issue of knowjedge, education, law and management. Vol. 1, № 8 (36). Р. 103 – 109. http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/3653

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS

Участь у конференціях (міжнародних, всеукраїнських, регіональних)

  • Гичко Ю. В.  Розвиток емоційної компетентності засобами коуч-технологій. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні: збірник тез наукових робіт учасників  міжнародної науково-практичної конференції. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. Ч. 2. С. 75 – 78.
  •  Гичко Ю. В. Коучинг як нова технологія в освіті. Психологія та педагогіка у XXI столітті : перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 травня – червня 2019 року). К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. С. 126 – 128.
  • Гичко Ю. В.  Формування емоційних якостей майбутніх психологів. Актуальні питання сучасної психології : збірник матеріалів VІІІ-мої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. Умань. 2019. С. 66 – 68.
  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність як базова якість у формуванні професійного фахівця. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2019. Умань. С. 22– 44.
  • Гичко Ю. В. Тотожність та відмінність понять «тренінг» та «коучинг» Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги: збірник наукових праць та матеріалів Всеукраїнської наукової конференції. 2020. Умань.  С. 11 – 13.
  • Гичко Ю. В. Перспективи інтернет-консультування як інновації в психологічній практиці. Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених: збірник матеріалів ІХ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. 2020 р. Умань. С. 41 – 43.
  • Гичко Ю. В. Особливості освітнього коучингу як інноваційної технології. Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю. 2021 Умань. С. 35 – 38.
  • Гичко Ю. В. Аспекти професіоналізації майбутніх психологів в процесі підготовки до професійної діяльності. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2021. №. 6. С. 15 – 22.
  •  Гичко Ю. В. Коучинг як технологія оптимізації персоналу. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг. Тези доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2021. Умань-Київ. С. 16-18.
  • Гичко Ю. В. Педагогічна модель формування емоційної компетентності. Актуальні проблеми особистісного зростання: зб. наукових праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.  2021 р.  Житомир С.  115 – 117.
  • Гичко Ю. В. Малі групи як соціальне мікросередовище розвитку особистості. Психологічні ресурси особистості під час пандемії covid-19: зб. тез міжнародної науково-практичної конференції. 2021 р. Київ: Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. С. 20 – 22.
  • Гичко Ю.В. Застосування коуч-технологій в період карантинних обмежень. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів Х-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. 2021 р. Умань. С. 31- 33.
  • IV  Міжнародна науково-практична конференція «Соціально- психологічні технології розвитку особистості». Тема доповіді  «Коуч технології розвитку особистості» ( м. Херсон,  20-12 квітня 2019 р.)
  • Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми психологіі стрес-менеджменту». Тема доповіді «Коучинг як ефективна технологія подолання стресу» (м. Черкаси, 26-27 квітня 2019 р.)
  • Міжнародна науково-практична конференція «Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень». Тема доповіді «Коучинг як нова технологі я освіті» (м. Київ,  31 травня-1 червня 2019 р.)
  • Всеукраїнська-науково-практична інтернет-конференція «Інновації в освіті: Здобутки та перспективи». Тема доповіді «Застосування коуч-технологій в системі освіти» (м. Умань, 11 жовтня 2019 р.)
  • VІІІ-ма Всеукраїнська наукова  Інтернет-конференція  «Актуальні питання сучасної психології». Тема доповіді «Формування емоційних якостей майбутніх психологів» (м. Умань, 28-29 жовтня 2019 р.)
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка вихователів до педагогічної творчості: від теорії до практики». Тема доповіді «Розвиток творчих здібностей у майбутніх вихователів за допомогою коучингових технологій» (м. Умань, 14 листопада 2019 р.)
  • Науково-практична конференція «Актуальні проблеми та сучасної психодидактики:філософські, психологічні та педагогічні аспекти». Тема доповіді «Психодидактичні особливості формування емоційного інтелекту майбутніх психологів» (м. Умань, 21-22 травня 2020 р.)
  • Науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості». Тема доповіді «Використання коуч технологій в роботі з обдарованими дітьми» ( м.Умань, 20-21 травня 2020 р.)
  • V  Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги». Тема доповіді  Тотожність та відмінність понять «тренінг» та «коучинг» (м. Умань, 14 травня 2020 р.)
  • III Всеукраїнська науково-практична конференція «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методолоічні аспекти». Тема доповіді«Гендерні аспекти формування емоційної компетентності в майбутніх психологів» (м. Умань 2020 р.)
  • VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців».  Тема доповіді «Коуч технології та їх роль в підготовці майбутнього психолога» ( м. Хмельницький, 9-10 квітня 2020 р.)
  • ІХ-та Всеукраїнська наукова Інтернет конференція «Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених». Тема доповіді «Перспективи інтернет- консультування як інновації в психологічній практиці» (м. Умань, 29-30 жовтня 2020 р.)
  • Регіональний науково-практичний семінар «Психологічні засади формування інклюзивного простору». Тема доповіді «Коуч-технології в інклюзивному просторі» (23 вересня 2021р.)

Стажування (вітчизняні, міжнародні)

  • Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти. Напрям: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти». Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/126-19. 2019 рік.
  • МОН України, УДПУ імені Павла Тичини, курси підвищення кваліфікації за темою «Використання онлайн-інструментів для створення інтерактивних завдань» (20.12 по 24.12. 2021р.), сертифікат ПК №02125639/005444-21 (Кількість годин – 30 год./1 кр. ЄКТС).
  • Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» Польща-Україна – період з 12.02 по 20.03 2022 р.

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністтю.

  • Член громадської спілки «Національна психологічна асоціація»
Апробація результатів дослідження