Гичко Юлія Володимирівна

 

ПІБ здобувача: Гичко Юлія Володимирівна

Тема дисертаційного дослідження: «Формування емоційної компетентності майбутніх психологів засобами коуч- технологій»

Рік вступу: 2018

ПІБ наукового керівника: кандидат психологічних наук, доцент Вахоцька Ірина Олександрівна

Статті у фахових наукових виданнях, що затвердженні МОН

  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність майбутніх практичних психологів: опералізація поняття. Вісник національного університету оборони України.Сер. Психологія. №. 1 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2019_1_4
  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність особистості у психологічному дискурсі. Вісник національного університету оборони України. №. 2 (52). С. 33 – 40. http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/195132/195405
  • Гичко Ю. В. Коуч-технології як засіб формування емоційної компетентності майбутніх психологів. Вісник національного університету оборони України. Вип. 1 (59). С. 72 – 78. file:///C:/Users/G6/Downloads/229289-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-522468-1-10-20210417.pdf

Інші статті(не входять ні до фахових, ні до наукових):

  • Гичко Ю. В. Аспекти професіоналізації майбутніх психологів в процесі підготовки до професійної діяльності. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2021. №. 6. С. 15 – 22. http://psyj.udpu.edu.ua/article/view/229289

Статті у закордонних виданнях

  • Гичко Ю. В. Щодо результатів апробації авторської програми формування емоційної компетентності майбутніх психологів засобами коуч-технологій. Scientific issue of knowjedge, education, law and management. Vol. 1, № 8 (36). Р. 103 – 109. http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/3653

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS

Участь у конференціях (міжнародних, всеукраїнських, регіональних)

  • Гичко Ю. В.  Розвиток емоційної компетентності засобами коуч-технологій. Психологія та педагогіка: необхідність впливу науки на розвиток практики в Україні: збірник тез наукових робіт учасників  міжнародної науково-практичної конференції. Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. Ч. 2. С. 75 – 78.
  •  Гичко Ю. В. Коучинг як нова технологія в освіті. Психологія та педагогіка у XXI столітті : перспективні та пріоритетні напрямки досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 31 травня – червня 2019 року). К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2019. С. 126 – 128.
  • Гичко Ю. В.  Формування емоційних якостей майбутніх психологів. Актуальні питання сучасної психології : збірник матеріалів VІІІ-мої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. Умань. 2019. С. 66 – 68.
  • Гичко Ю. В. Емоційна компетентність як базова якість у формуванні професійного фахівця. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2019. Умань. С. 22– 44.
  • Гичко Ю. В. Тотожність та відмінність понять «тренінг» та «коучинг» Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги: збірник наукових праць та матеріалів Всеукраїнської наукової конференції. 2020. Умань.  С. 11 – 13.
  • Гичко Ю. В. Перспективи інтернет-консультування як інновації в психологічній практиці. Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених: збірник матеріалів ІХ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. 2020 р. Умань. С. 41 – 43.
  • Гичко Ю. В. Особливості освітнього коучингу як інноваційної технології. Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю. 2021 Умань. С. 35 – 38.
  • Гичко Ю. В. Аспекти професіоналізації майбутніх психологів в процесі підготовки до професійної діяльності. Психологічний журнал Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. 2021. №. 6. С. 15 – 22.
  •  Гичко Ю. В. Коучинг як технологія оптимізації персоналу. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінг. Тези доповідей VI Всеукраїнської науково-практичної конференції. 2021. Умань-Київ. С. 16-18.
  • Гичко Ю. В. Педагогічна модель формування емоційної компетентності. Актуальні проблеми особистісного зростання: зб. наукових праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.  2021 р.  Житомир С.  115 – 117.
  • Гичко Ю. В. Малі групи як соціальне мікросередовище розвитку особистості. Психологічні ресурси особистості під час пандемії covid-19: зб. тез міжнародної науково-практичної конференції. 2021 р. Київ: Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. С. 20 – 22.
  • Гичко Ю.В. Застосування коуч-технологій в період карантинних обмежень. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів Х-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції. 2021 р. Умань. С. 31- 33.
  • IV  Міжнародна науково-практична конференція «Соціально- психологічні технології розвитку особистості». Тема доповіді  «Коуч технології розвитку особистості» ( м. Херсон,  20-12 квітня 2019 р.)
  • Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми психологіі стрес-менеджменту». Тема доповіді «Коучинг як ефективна технологія подолання стресу» (м. Черкаси, 26-27 квітня 2019 р.)
  • Міжнародна науково-практична конференція «Психологія та педагогіка у XXI столітті: перспективні та пріоритетні напрямки досліджень». Тема доповіді «Коучинг як нова технологі я освіті» (м. Київ,  31 травня-1 червня 2019 р.)
  • Всеукраїнська-науково-практична інтернет-конференція «Інновації в освіті: Здобутки та перспективи». Тема доповіді «Застосування коуч-технологій в системі освіти» (м. Умань, 11 жовтня 2019 р.)
  • VІІІ-ма Всеукраїнська наукова  Інтернет-конференція  «Актуальні питання сучасної психології». Тема доповіді «Формування емоційних якостей майбутніх психологів» (м. Умань, 28-29 жовтня 2019 р.)
  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка вихователів до педагогічної творчості: від теорії до практики». Тема доповіді «Розвиток творчих здібностей у майбутніх вихователів за допомогою коучингових технологій» (м. Умань, 14 листопада 2019 р.)
  • Науково-практична конференція «Актуальні проблеми та сучасної психодидактики:філософські, психологічні та педагогічні аспекти». Тема доповіді «Психодидактичні особливості формування емоційного інтелекту майбутніх психологів» (м. Умань, 21-22 травня 2020 р.)
  • Науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості». Тема доповіді «Використання коуч технологій в роботі з обдарованими дітьми» ( м.Умань, 20-21 травня 2020 р.)
  • V  Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги». Тема доповіді  Тотожність та відмінність понять «тренінг» та «коучинг» (м. Умань, 14 травня 2020 р.)
  • III Всеукраїнська науково-практична конференція «Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методолоічні аспекти». Тема доповіді«Гендерні аспекти формування емоційної компетентності в майбутніх психологів» (м. Умань 2020 р.)
  • VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців».  Тема доповіді «Коуч технології та їх роль в підготовці майбутнього психолога» ( м. Хмельницький, 9-10 квітня 2020 р.)
  • ІХ-та Всеукраїнська наукова Інтернет конференція «Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених». Тема доповіді «Перспективи інтернет- консультування як інновації в психологічній практиці» (м. Умань, 29-30 жовтня 2020 р.)
  • Регіональний науково-практичний семінар «Психологічні засади формування інклюзивного простору». Тема доповіді «Коуч-технології в інклюзивному просторі» (23 вересня 2021р.)

Стажування (вітчизняні, міжнародні)

  • Національна академія педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти. Напрям: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти». Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/126-19. 2019 рік.
  • МОН України, УДПУ імені Павла Тичини, курси підвищення кваліфікації за темою «Використання онлайн-інструментів для створення інтерактивних завдань» (20.12 по 24.12. 2021р.), сертифікат ПК №02125639/005444-21 (Кількість годин – 30 год./1 кр. ЄКТС).
  • Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» Польща-Україна – період з 12.02 по 20.03 2022 р.

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністтю.

  • Член громадської спілки «Національна психологічна асоціація»
Апробація результатів дослідження