Житнухіна Катерина Павлівна
Житнухіна Катерина Павлівна
KATERYNA ZHYTNUKHINA
Посада (науковий ступінь, звання, посада)
Кандидат педагогічних наук, старший викладач
Дисципліни, які викладає
- Педагогіка
- Загальна педагогіка
- Освітологія
- Педагогіка партнерста
- Навчально-педагогічна практика
- Психолого-педагогічна практика.
Сфера наукових досліджень
Формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів
Основні наукові публікації за останні 5 років (монографії, посібники, статті) з активним посиланням на репозитарій Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Наукові, навчально-методичні видання:
Монографія:
- Виховання цінностей особистості: європейський вектор та національний контекст: кол. моногр. / [Н. Безлюдна, В. Бойченко, О. Бялик [та ін.]; за ред. О.М. Коберника; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2023. 405 c. (авторський внесок 0,8 д.а.).
- Формування у студентів педагогічних закладів вищої освіти відповідального ставлення до майбутньої професії: теорія і практика : монографія / Катерина Житнухіна ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : «Візаві», 2022. – 171 с.
Scopus:
- Grigoryeva, Stella G., Osadchenko, Inna I., Zhytnukhina, Kateryna P. Psychological and Pedagogical Factors of the Formation of Responsible Attitude to a Future Profession in Students of Higher Pedagogical Institutions. ARPHA Proceedings. IFTE-2019. Р. 233–250 (doi:10.3897/ap.1.e0216) Режим доступу: https://ap.pensoft.net/article/22039/
- Katerina Zhitnuhina, Viktoriya Martyniuk. Pedagogical Skill of a High School Teacher. Society. Integration. Education. Procedings of the Internationel Scienfitic Conferense. Volume I. May 24th, 2024. Rezekne Academy of Technologies, 2024, P. 307-316 https://journals23.rta.lv/index.php/SIE/article/view/7869/6581
Статті у зарубіжних виданнях:
Zhytnukhina, K. P. Characteristics of pedagogical conditions of responsible attitude towards students’ future profession formation in pedagogical universities. EUREKA: social and humanities. Volume 4(16). 2018. S.43–
Режим доступу: https://journal.eu-jr.eu/social/article/view/689
Осадченко И. И., Житнухина Е. П. Психопедагогическая интерпретация понятия «сакральное место» в контексте воспитания современной студенческой молодежи. Сакральная география и культура в призме духовного обновления: опыт и практика: материалы международной научно-практической кнференции. (Алматы, 26-27 апреля 2018 г.). Алматы: Казахский национальный педагогический университет имени Абая, издательство «Yлагат», 2018. С. 124–127.
Режим доступу: https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна
Житнухіна К. П. Перспективи самореалізації студентів закладів вищої освіти в процесі дозвіллєвої діяльності.Modern engineering and innovative technologies, 2022 Випуск №23(2). С. 78-83.
Режим доступу: URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit23-02/meit23-02
Zhytnukhina Kateryna “PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BASIS OF THE ONTOLOGY OF PEDAGOGICAL COMPETENCE” “Modern engineering and innovative technologies”, Germany, Karlsruhe, Issue №29, October, 2023
Режим доступу: https://www.moderntechno.de/index.php/meit
Статті у фахових виданнях України:
Житнухіна К. П. Психодидактичні аспекти страху нового досвіду у навчанні як чинника формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: проблеми та перспективи: матеріали IІ Міжнар. науково-практичної конф. (м. Умань, 20–21 квітня 2018 р.). Умань: Візаві, 2018. С. 58–62. http://eprints.zu.edu.ua/29360/1/Т_Житнухіна_Житомир_Осадченко.pdf
Житнухіна К. П. Психодидактичні чинники формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Наукові записки Вінницького державного університету імені Михайла Коцюбинського: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. Вип. 47. С. 301–308. https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна/
Житнухіна К. Почуття страху за прийняття рішення як чинник формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічних університетів. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Вип. 2 (20), 2019. Умань: Візаві, 2019. С. 56–65. Режим доступу: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/174804
Житнухіна К. Реалізація педагогічних умов формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів педагогічного університету. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць. Вип. 2, 2019. Умань: Візаві, 2019. С. 43–49. Режим доступу: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/178459
Житнухіна К. П. Сутність поняття «ставлення до професійної діяльності майбутніх педагогів». Виховання дітей та молоді: теорія і практика: зб. наук. праць за ред. Орести Карпенко (м-ли Всеукраїнської науково-практичної конференції (Дрогобич, 9–10 квітня 2020 р.)). Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. С. 53–57. Режим доступу: https://fspo.udpu.edu.ua/житнухіна-катерина-павлівна/
Житнухіна К.П. Формування відповідального ставлення до майбутньої професії у студентів закладів вищої освіти як педагогічна проблема. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск № 82, 2021. С. 55-59. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/42387/3/NPU_2021_6_p85-88.pdf
Житнухіна К. П. Категорія відповідального ставлення до майбутньої професії студентів педагогічних університетів :теоретико-методологічний аспект. Молодь і ринок, 2022 Випуск №3-4. С.72-78. Режим доступу: URL: http://mir.dspu.edu.ua/issue/view/15549/8588
Дякон Я., Житнухіна К. Особливості управління правовою культурою керівника закладу загальної середньої освіти. Збірник наукових праць магістрантів факультету соціальної та психологічної освіти / Уманський держ. пед. ун-т. імені Павла Тичини, Ф-т. соц. та психол. освіти; [голов. ред. Кравченко О. О.; редкол.: Сафін О. Д., Коляда Н. М., Коберник О.М. [та ін.]. Умань: Візаві, 2022. С. 58–66. Режим доступу: https://library.udpu.edu.ua/documents/Бібліографічні%20покажчики/Бібліографічні%20покажчики/Друковані%20видання%20професорсько-викладацького%20складу%20УДПУ%20імені%20Павла%20Тичини%20у%20фондах%20бібліотеки%202020-2021.pdf
Житнухіна К.П. Застосування інноваційних форм і методів виховання у формуванні відповідального ставлення до майбутньої професії педагога. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка, Серія «Соціологія, Серія «Культура і мистецтво, Серія «Історія та археологія): журнал. 2023. № 10(16) 2023. С. 569-580. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/7138
Житнухіна К.П. Застосування інноваційних форм і методів
виховання у формуванні відповідального ставлення до майбутньої професії педагога С.569-580. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка, Серія «Соціологія, Серія «Культура і мистецтво, Серія «Історія та археологія): журнал. 2023. № 10(16) 2023. С. 569-580. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/7138
Житнухіна К.П., Юрченко О.В. Професійна мотивація та ціннісне ставлення майбутніх педагогів до професії. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. 2024. № 3(31) 2024. С. 515-526. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/issue/view/222/318
https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-3(31)-515-526
Юрченко О.В., Житнухіна К.П. Саморегуляція педагогічної діяльності у професійній підготовки майбутнього педагога: теоретичний аспект. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 3(21) 2024. С. 1096-1109. Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/archive
https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-3(21)-1096-1110
Житнухіна К. П. Дрига В. С. Комунікативна компетентність як визначальний чинник професійної підготовки сучасного фахівця. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 5(23). С. 843–852.
URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/11480
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-5(23)-843-851
Житнухіна К. П. Сучасні інноваційні методи викладання в педагогічних закладах вищої освіти. актуальні питання у сучасній науці. Актуальні питання у сучасній науці.2024. №6 (34). с. 813–823
https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-6(24)-813-822
Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science:
Grigoryeva, Stella G., Osadchenko, Inna I., Zhytnukhina, Kateryna P. Psychological and Pedagogical Factors of the Formation of Responsible Attitude to a Future Profession in Students of Higher Pedagogical Institutions. ARPHA Proceedings. IFTE-2019. Р. 233–250 (doi:10.3897/ap.1.e0216)
Посилання у репозитарій:
https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/11597/1/Тези_Житнухіна27.04.17УДПУ.pdf
https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11564/1/8.pdf
https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11563/1/10.pd
https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11565/1/Nzspp_2017_3_25.pdf
https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/123456789/11561/1/689-1993-1-PB.pdf
Стажування:
в Україні ДЗВО «Університет менеджменту освіти» (категорія «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти (на базі Уманського державного педагогічного університету на імені Павла Тичини)») з 14.03.2022р (розпорядження Першого проректора А.Гедзика №54 від 11.03.2022 р.) Реєстрація за покликанням https://cutt.ly/tA7fZsj
Національна Академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний Інститут післядипломної освіти (Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/2152-22) термін проходження з 14.03.2022 по 15.10.2022. Підвищувала кваліфікацію за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів» Коучингові технології у діяльності фахівців освіти». http://umo.edu.ua
Форма міжнародної академічної мобільності дистанційна (очна, дистанційна, змішана)
Вид міжнародної академічної мобільності наукове стажування ( наукове стажування, освітнє стажування тощо)
Найменування закладу (установи), в якому здійснювалась міжнародна академічна мобільність Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Терміни міжнародної академічної мобільності
з “22” квітня 2024 року до “31” травня 2024 року
Документ, що засвідчує участь в міжнародній академічній мобільності CERTIFICATE NR 54/23/ MSAP/2024 Malopolska School of Publik Administration Krakow Uniwersity of Economics
Етапи професійного зростання:
2011-2017 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (старший лаборант кафедри виховних технологій та педагогічної творчості)
2019-2021 Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (викладач-стажист кафедри педагогіки та освітнього менеджменту)
2021 – захист дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини)
Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю
Член Всеукраїнської асоціації імені Василя Сухомлинського;
Член ГО «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури»
Контакти викладача (електрона пошта):