(Українська) Лівандовська Інна Антонівна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Google Scholar

Основні публікації

Статті

  1. Значення батьків-вихователів на процес гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Корекційно-відновлювальний та розвивальний аспект, 2018
  2. Специфіка гендерної ідентифікації сиротинців у контексті суб’єктивного педагогічного чинника, 2016
  3. Диприваційний феномен в умовах соціального сирітства, 2014

Тези

  1. ДИТЯЧИЙ БУДИНОК СІМЕЙНОГО ТИПУ, ЯК МОДЕЛЬ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ДІТЕЙ ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ ДОСВІД ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, Тенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнарод- ної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 3–4 листопада 2017 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – 136 c.
  2. НЕЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ВИГОРАННЯ У ВИХОВАТЕЛІВ., Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Актуальні питання теорії та практики підготовки майбутніх фахівців” (Хмельницький 30-31 березня 2017р)/мін.освіти і науки України , Хмельницький нац.ун-т, Каф. Психол.та педагог.- Хмельницький :ХНУ, 2017.-178с.
  3. Методи оптимізації адаптації молодого фахівця в організації, Особливості діяльності психолога в сучасних умовах: Матеріали VІ Всеукраїнського науково-практичного семінару, Умань 30 березня 2017р./[ред.кол.: Сафін О.Д. (гол.ред. та інші].- Умань: Видавничо-поліграфічний центр “Візаві”.-2017.-142с.
  4. Особливості суб’єктивних впливів педпрацівників сиротинців на процес ідентифікації та соціалізації утриманців в гендерному контексті, 2015