(Українська) Лівандовська Інна Антонівна

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Лівандовська Інна Антонівна

Inna Livandovska

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

викладач кафедри психології  Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

Scopus

Google Scholar

ORCID

Дисципліни, які викладає (денна та заочна форма навчання)

  • Основи психодіагностики
  • Психодіагностика
  • Організація та методика соціально-психологічного тренінгу
  • Методика роботи психолога
  • Психологія праці
  • Психосоматика

Сфера наукового дослідження 

  • Гендерна ідентифікація  сиріт
  • Соціально-психологічний супровід дитячих будинків сімейного типу

Список праць:

  • Психологічний аналіз процесу гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу // Матеріали міжнародної  науково-практичної конференціїт «Актуальні проблеми стрес-менеджменту» м.Черкаси  квітень 2019р.
  • Гендерна ідентичність, як умова успішної соціалізації сиріт. Психолого-педагогічний супровід професійної підготовки та підвищення кваліфікації фахівців в умовах трансформації освіти: Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 2019. С.163–167.
  • Емоційні чинники процесу гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Проблеми та перспективи сучасної науки та освіти (частина ІІІ): матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м.Львів. 25-26 грудня 2019р.-Львів.Львівський науковий форум, 2019. С. 12-14
  • Механізми гендерної реідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Nowoczesna nauka: teoria i praktuka Mater. IV Miedz. Konf. Nauk.- Prakt./ Pod red. Stanislava Kovalczyka – Warszava: Nova nauka. 2020. C. 81–83.
  • Корекційно-відновлююча та розвивальна робота практичного психолога з вихованцями дитячого будинку сімейного типу. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги» . Умань 14 травня 2020 р. С. 59–61
  • Використання тренінгових технік в розробці програми психологічного супроводу процесу гендерної ідентифікації сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: Еко-тренінг» VІ Всеукраїнська науково-практична конференція (8-9 квітня 2021 року)С.48-50.
  • Соціально-психологічні умови формування еко-свідомості особистості. «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: Еко-тренінг» VІ Всеукраїнська науково-практична конференція (8-9 квітня 2021 року).С.50-52.
  • Корекційно-відновлююча та розвивальна робота практичного психолога з вихованцями дитячого будинку сімейного типу. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської  науково-практичної конференції  «Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги» . Умань 14 травня 2020 р. С. 59–61.
  • Психологічні особливості гендерних відмінностей та стереотипів. Зб. Тез Всеукраїнської конференції з міжнародною участю. «Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування» 15 квітня 2021С. 83-86
  • Гендерна симетрія як складова загальних цінностей сучасного суспільства. Зб. Тез Всеукраїнської конференції з міжнародною участю. «Психологія: сучасні методики та інновації у досвіді діяльності практичного застосування» 15 квітня 2021С 86-89.
  • Основні стратегії розробки освітніх програм підготовки фахівців супроводу ДБСТ в умовах реформування вищої освіти. Зб.тез Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю «Теоретичні та практичні аспекти підготовки психологів у закладах вищої освіти» м. Київ, 31 березня 2021 р. С.27-2
  • Основні аспекти та умови розвитку «SOFT-SKILLS» як ресурсу формування професійних компетенцій спеціалістів в інклюзивному середовищі Зб. матеріалів Першої Міжнародної науково-практичної конференції «Імплементація концепції інклюзивної освіти: проблеми та перспективи» м. Умань 07-08 жовтня 2020року.Умань ВПЦ «Візаві» 2020 С.71-74
  • Становлення гендерної ідентичності дітей-сиріт в умовах дитячого будинку сімейного типу. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (22): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С.120-124.

Тези: 

  •  Лівандовька І.А. Основні стратегії розробки освітніх програм підготовки фахівців супроводу ДБСТ в умовах реформування вищої освіти. Зб.тез Всеукраїнського науково-практичного семінару з міжнародною участю «Теоретичні та практичні аспекти підготовки психологів у закладах вищої освіти» м. Київ, 31 березня 2021 р. С.27-29.
  • Діхтяренко С.Ю. Добридень А.М. Лівандовська І.А. Академічна доброчесність як базова складова розвитку наукової думки в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини Зб. Академічна доброчесність: виклики сучасності: Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці»; Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського; Фундація ADD. Варшава, 2022. С.96-99
  • Лівандовська І. Корекційно відновлювальна робота з сиротами що перебувають в дитячих будинках сімейного типу під час військового  стану в Україні. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: Екотренінги. Збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. / Відп. ред. Т. Д. Перепелюк. Умань, 2022. С.35-38. https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u279/zbirnik_14.05.2020.pdf#page=59 
  •  Лівандовська І. А. Специфіка посттравматичних стресових розладів вихованців ДБСТ в результаті російської агресії та форми підтримки. Теорія та практика психокорекції особистості: електрон. зб. матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Умань, 2022. С.57-61.  https://fspo.udpu.edu.ua/kafedra-psykholohii/.  

Статті у наукометричних виданнях Scopus, WebofScience:

  • Borys A. Yakymchuk, Iryna P. Yakymchuk, Iryna O. Vakhotska, Inna A. Livandovska, Yuliia V. Hychko The Delayed Effect of Parental Control on the Adaptation of Men and Women in Adulthood. Journal of Intellectual Disability-Diagnosis and Treatment. Vol 9, №3. P. 294-303. Scopus URL:  https://www.lifescienceglobal.com/pms/index.php/jiddt/article/view/7564
  • Korylchuk, N., Vlasenko, I., Livandovska, I., Bokova, S., & Demikhova N. Theoretical and methodological principles of providing medical and psychological assistance in the conditions of armed conflicts: experience for Ukraine. Amazonia Investiga,  2022. Vol 11(60), P. 135-144. URL : https://doi.org/10.34069/AI/2022.60.12.14

Статті у фахових виданнях України:

  • Якимчук Б.А., Лівандовська І.А. Афіліація як психологічний мотив процесу гендерної ідентифікації в умовах дитячого будинку сімейного типу. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України Т. ХІІ. Психологія творчості. 2019. Вип. 26. С.348-358. URL : https://lib.iitta.gov.ua/719887/1/26_5.pdf#page=348
  • Лівандовська І.А. Дослідження особливостей становлення гендерної ідентичності в підлітків у різних соціальних умовах. Психологія: реальність і перспективи. 2021. Вип 16. С. 113-120. URL : https://prap.rv.ua/index.php/prap_rv/article/view/215
  • Лівандовська І. А. Екопсихологічний підхід до процесу гендерної ідентифікації сиріт в мовах дитячого будинку сімейного типу. Особистість, сім’я і суспільство: питання педагогіки та психології. Напрям 5. Педагогічна та корекційна психологія. 2019. С.40-49. URL : https://core.ac.uk/download/pdf/286032193.pdf#page=40
  • Лівандовська І.А. Педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України. Перспективи та інновації науки. № 11(29) 2023. С. 281-294. URL : http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/160
  • Лівандовська І.А., Голярдик Н.А., Клімушева Г.С. Eфективні методи психологічної реабілітації ветеранів війни: навчальні приклади та кращі практики. Наукові перспективи: журнал. № 1(43) 2024. C.829-841.

категорія Б

  • Лівандовська І.А. Дослідження особливостей становлення гендерної ідентичності в підлітків у різних соціальних умовах. Збірника наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету «Психологія: реальність і перспективи» Вип.16.2021р. С.113-120 
  • Орел Ю.Л., Дерді Е.Т. Лівандовська І.А.   Сучасні педагогічні тенденції викладання психології в умовах трансформації освітнього процесу України Перспективи та інновації науки. № 11(29) 2023. С. 281-294

Публікації на міжнародній конференції

  • Інна Лівандовська, ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГІЧНІ РЕСУРСИ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19» жовтень 2021 Київ. С. 47-50.

Навчальні посібники:

Від абітурієнта до студента (досвід роботи Студії успішного абітурієнта»): навально-методичний посібник /  Н.Л. Шеленкова, М.С. Міщенко, О.Р. Поліщук, С.Ю. Діхтяренко, В.П. Ісаченко, І.Г. Гончар, Ю.А. Клименко, М.В. Горенко, І.А. Лівандовська, О.М. Шевчук, В.І. Станішевська; /за ред. О.О. Кравченко;  МОН України, Уманський держ. пед.у-тет імені Павла Тичини. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. – 123с.

Методика роботи психолога /укладач Лівандовська І. А. Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. — Умань: ВПЦ «Візаві», 2020.330с

Курси підвищення кваліфікації

  • Фестиваль освітніх інновацій «Нова Українська школа» 17-20 лютого 2020р. (1 кредит ЕКТС)
  • Міжнародна інтернет-конференція «Applied Psychology in the Context of Societal Changes.  25 вересня 2020 року. (0,2 кредити ЕКТС)
  • Електронний курс «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе». ГО «Ла Страда-Україна» ( 30 академічних годин)   грудень 2019р.
  • Міжнародне стажування; «Фандрайзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: Европейський досвід» з 24 квітня по 30 травня2021р. Польща-Україна 6 ECTS,  Реєстраційний номер свідоцтва SZFL– 000115 

Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського у Варшаві Польська Фундація ADD

Сертифікат № KW-240622/005

Тема: Академічна доброчесність.  16.05.-24.06. 2022 р.  (6 кр./180 год.)

  • Університет менеджменту освіти

Тема: Психологічне забезпечення якості освіти.  11.04– 11.11.2022р. (6 кр./180 год.)

  • ФОП Засоба А.А. №2022/29.01 від 26/02/2022p Топ 30 ігор zoom-педагога. Навички дистанційної взаємодії та комунікації. 30 год. 
  •  Електронний курс на платформі ПРОМЕТЕУС Базова психологічна допомога в умовах війни.  Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18090/cert/5fd6febdeb694d779579b10b13842196 ( 30  академ.год.) 
  •   Електронний курс на платформі ПРОМЕТЕУС  Управління кризовим реагуванням та інтеграція внутрішньо переміщених осіб у територіальних громадах в умовах воєнного стану. 

Автентичність сертифікату можна перевірити за посиланням: https://courses.prometheus.org.ua:18192/cert/5fd6febdeb694d779579b10b1384263 ( 30 академ. год.)      

  •  Післядипломна програма «Психологічне консультування»  Спеціалізація «Травматерапія»  Міжнародний інститут післядипломної освіти, травень 2023 року  № сертифікату 086-05/2023-ОТТ
  • Психологічна допомога та робота психолога з військовими та їх родинами у дні війни. Військова психологія З 22.04. по 21.07 2023р. Отримала сертифікаційне звання «Консультант з військової психології» Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Університет сучасних знань, Тренінговий центр  Наталії Сабліної. Сертифікат №220432087  
  •  Дитяча травма війни: індикатори та умови подолання. Хібукі-терапіяяк засіб підтримки та відновлення психологічного здоров’я. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, Український відкритий університет післядипломної освіти, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Вища школа HUMANITAS, Благодійний реабілітаційний центр допомоги дітям та сім’ї Kindervelt. 28.03.2023 р. та 04.04.2023 р.  2 годин,  сертифікат №  2678/23Д 
  • Психологічне здоров’я особистості в умовах війни і повоєнний час. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, Український відкритий університет післядипломної освіти, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Вища школа HUMANITAS, Благодійний реабілітаційний центр допомоги дітям та сім’ї Kindervelt. 22.03.2023р. 6 годин,  сертифікат №  2094/23Д
  •  Піраміда Ділтса: використання коучингу у забезпеченні психологічного здоров’я особистості в умовах війни та повоєнний час” Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, Український відкритий університет післядипломної освіти, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Вища школа HUMANITAS, Благодійний реабілітаційний центр допомоги дітям та сім’ї Kindervelt. 12.04.2023р. 6 годин . сертифікат №  2982/23Д
  • Перша психологічна допомога під час та після війни.  МОН України,  Інститут модернізації освіти Свідоцтво 83327137, Дата видачі.05.09.2022  
  • Навчання технік зцілення для батьків, осіб, що їх замінюють, та спеціалістів, які працюють з дітьми, Проєкт реалізовано за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні (тренери: Моісеєнкова Тетяна та Кузнєцова Ірина)   Сертифікат №12/2209о,  Вересень 2022 року 
  • Психосоціальнй супровід осіб з досвідом  гендерно обумовленого насильства під ча військових дій. 8-12 грудня 2022 року (24години)  Захід організовано в рамках проєкту “Розбудова миру та подолання конфліктів в Україні – Крок вперед” за фінансової підтримки Institut für Auslandsbeziehungen (IFA) з використанням ресурсів Міністерства Закордонних Справ Німеччини. Сертифікат №1010-26 

Міжнародне стажування за програмою

  • «ФАНДРЕЙЗИНГ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЄКТНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД» з 24 квітня по 30 травня 2021р Польща -Україна  6 ECTS,  Реєстраційний номер SZFL- 00011
  • Наукове стажування «Академічна доброчесність»  з 16.05до 24.06.2022року  у Варшаві. Організатори: Польсько-українська  фундація  «Інститут  Міжнародної  Академічної  та Наукової Співпраці» (IIASC, KRS: 0000647929) спільно із Вищим Семінаріумом Духовним  університету  UKSW.  В рамках проходження стажування склала іспит на  володіння польською мовою на рівні В2.
  • Діхтяренко С.Ю., Добридень А.М., Лівандовська І.А. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ ДУМКИ В УМАНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ, Академічна доброчесність: виклики сучасності: збірник наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 16.05.22 – 24.06.2022) / уклад. Ю. Главчева; Польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці»; Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського; Фундація ADD.Варшава, 2022. С 93-96.

Стажування за останні 5 років

  1. НАПН України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти Підвищення кваліфікації, Свідоцтво СП 35830447/1230-19 від 22.06.2019 р. Тема: Коучингові технології у діяльності психолога 21.01–22.06.2019 р. (7 кред./210 год.)
  2. Підвищення кваліфікації. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Сертифікат ПК №02125639/002634-26 Тема: Інноваційні технології у професійній діяльності викладача. 22.02.-26.02.2021 р.  (1 кр./30 год.)
  3. Міжнародне стажування «Фандрайзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» з 24 квітня по 30 травня 2021 р. Польща-Україна 6 ECTS, Реєстраційний номер свідоцтва SZFL- 000115
  4. Міжнародне стажування Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці Духовна Академія Університету Кардинала Стефана Вишинського у Варшаві Польська Фундація ADD. Сертифікат № KW-240622/005. Тема: Академічна доброчесність. 16.05.-24.06. 2022 р. (6 кр./180 год.)
  5. Підвищення кваліфікації Університет менеджменту освіти НАПН України. Свідоцтво СП 35830447/2616-22 Тема: Психологічне забезпечення якості освіти. 11.04– 11.11.2022 р. (6 кр./180 год.).
  1. Підвищення кваліфікації Університет менеджменту освіти НАПН України. Свідоцтво СП № 35830447/2653-23. Тема: Психологічне забезпечення підприємницької поведінки учасників освітнього процесу. 180 год/ 6 кред. 18.04–17.11.2023 р.
  2. Підвищення кваліфікації Ізмаїльський державний гуманітарний університет (ІДГУ), Університет сучасних знань. Тема: Психологічна допомога та робота психолога з військовими та їх родинами у дні війни. Військова психологія», отримала кваліфікацію «Консультант з військової психології». Свідоцтво №220423087. 33 год/1.1 кред.

Участь у професійних об’єднаннях

    • Дійсний член громадської спілки «Національна психологічна асоціація»
    • Дійсний член Уманського відділення Громадської організація «Українська асоціація сімейних психологів»
    • Дійний член громадської організації «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури»
    • Дійсний член Всеукраїнської асоціації Василя Сухомлинського.

Нагороди та відзнаки

  • Подяка від Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації-обласної військової адміністрації .

Додаткові види діяльності:

Участь у діяльності міжнародних, національних та регіональних науково-дослідницьких структур

  • Член науково-дослідної лабораторії «Удосконалення майстерності майбутнього психолога імені Анни Іванівни Кагальняк».

Контакти викладача (електрона пошта):

i.a.livandovska@udpu.edu.ua

inna-lavanda@outlook.com

Підтвердження академічної та професійної кваліфікації