(Українська) Науково-дослідна лабораторія педагогічної компетентності

29 січня 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

      Держава має забезпечувати підготовку кваліфікованих педагогів, здатних до фахового зростання; освоєння і впровадження сучасних технологій, загальнолюдських цінностей тощо. Сьогодні тенденції розвитку освіти тісно пов’язані з ідеєю впровадження компетентнісного підходу.

     Із 2009 року на базі нашого факультету діє Науково-дослідна лабораторія педагогічної компетентності (наказ № 01 від 02.01.2009 року). Співробітники лабораторії працюють над темою спільного наукового дослідження «Формування компетентного вчителя в умовах освітнього середовища педагогічного вищого навчального закладу» (реєстраційний номер № 0111U007536) з терміном до 12.2020 року. За цей час було здійснено велику роботу щодо удосконалення фахової підготовки майбутніх педагогів. Результати роботи лабораторії відображено у численних статтях, збірниках конференцій та семінарів, посібниках, монографіях співробітників, серед таких – колективні монографії:

  1. Формування компетентного вчителя: теоретичні аспекти та перспективи реалізації: колективна монографія / О.Д. Балдинюк, Г.О. Бондар, Д.І. Пащенко та ін.; за заг. ред. О.О.Ярошинської. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – 237с.
  2. Професійна підготовка майбутніх менеджерів освіти на засадах компетентнісного підходу : колективна монографія / [В.В. Бойченко, О.В. Бялик, Н.В. Дудник та ін.]; [за ред. О.М.Коберника]. – Умань : Візаві, 2018. – 330 с.
  3. Формування професійної компетентності майбутнього педагога: теорія і практика : колективна монографія / [О. М. Коберник,
    С. М. Прищепа, М. І. Гагарін [та ін.] ; за ред. В. В. Бойченко] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2020. – 331 с.

      У монографіях на основі узагальнення теорії і практики професійної підготовки майбутніх педагогів розкриваються сутність та ефективні шляхи формування фахових компетентностей, що стане в нагоді для професійної діяльності викладачів, учителів, магістрантів та студентів педагогічних закладів освіти.