(Українська) Студентське наукове товариство спільно з Ценром соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» провело студентську науково-практичну прес-конференцію: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика»

21 грудня 2016

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

1

Студентське наукове товариство спільно з Ценром соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» організувало та провело студентську науково-практичну прес-конференцію: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».

dsc_1624

dsc_1625

Модератором заходу була Завалко Альона.

Вступне слово виголосила кандидат педагогічних наук, доцент, декан факультету соціальної та психологічної освіти Оксана Олексіївна Кравченко, яка наголосила на важливості інклюзивної освіти в Україні, перспективи ровитку та проблем становлення.

dsc_1626

dsc_1629

Усі учасники конференції приймали активну учать у обговоренні спірних питань.

Конференція мала незвичну й цікаву форму.

Особливістю її було те, що вона мала теоретичну частину, де з доповіддями мали змогу виступити члени СНТ й всі бажаючі та практичну частину – яка була у вигляді інтерв’ю, де учасники Центру соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» розповіли усім присутнім про «Історію іхнього життя», презентували фото з дитинтства та найвеселішого випадку іхнього життя.

dsc_1628

Під час інтерв’ю учасники  Центру соціальної та освітньої інтеграції «Без бар’єрів» розповідали, що вони хочуть, щоб покращилось в університеті, та що на їхню думку треба змінити. Поділились з нами своїми планами на майбутнє. Також розповіли нам про те, коли вони дійсно потребують допомоги, й коли їх дратує наша наполегливість.

dsc_1630

Особливо сподобались виступи таких учасників як:

Хоменко Анни, студентка 2 курсу факультету соціальної та психологічної освіти, яка наголосила на тому, що потрібно зробити в університеті «діловий ліфт», яким з легкістю можна буде дістатися аудиторій на будь-якому поверсі. Студентка також відзначила перевагу у дистанційному навчанні, адже не всі мають змогу навчатися просто у аудиторіях. Анна продемонструвала нам своє хобі, а саме бісероплетіння, яким займається у вільний час.

dsc_1631

Дзюба Тетяна, студентка 5 курсу факультету соціальної та психологічної освіти, вразила нас своїми талантами. Адже, у неї він не один. Тетяна гарно малює, робить поробки з бісеру, вишиває картини бісером і нитками.

У ході бесіди було з’ясовано про те, що не потрібно робити поспішних висновків, що особа з особливими потребами потребує допомоги, тому що вона має інвалідність.

Те, що Вам може здатись «боротьбою» чи подоланням перешкод, для когось може бути гарно скерованим звичайним процесом – у власному темпі та власним шляхом. Завжди спочатку спитайте, і якщо особа каже Вам, що він/вона не потребує Вашої допомоги, просто прийміть цю відповідь.

dsc_1633

Не нав’язуйте свою допомогу й не ображайтесь, якщо від Вашої пропозиції відмовляться.

Пам’ятайте, що інвалідний візок – недоторканний простір людини. Починати котити візок без дозволу не можна.

Коли Ви розмовляєте з людиною, що користується інвалідним візком або милицями, розташуйтеся так, щоб його та Ваші очі були на одному рівні, тоді Вам буде легше розмовляти.

Не думайте, що необхідність користуватись інвалідним візком – це завжди трагедія. Це спосіб вільного (якщо немає архітектурних бар’єрів) пересування. Є люди, що користуються інвалідним візком, але не втратили здатності ходити та пересуватися на милицях, з паличкою тощо. Візком вони користуються для того, щоб економити сили та швидше пересуватись.

dsc_1638

Особливу вдячність можна виразити викладачам кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи:

 Бондаренко Галині Василівні – канд.пед.н., доценту кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи та Перфільєвій Майї Володимирівні – канд.пед.н. доценту кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи, які зі свого практичного досвіду розповіли студантам про перспективи впровадження інклюзивної освіти та проблеми з якими може зіткнутися соціальний педагог у школі.

На прикінці конференції усі ще раз переконалися у важливості професії соціального педагога та робітника. Висловили свої думки, щодо перспектив розвитку даної професії.

Також усім учасникам було вручено сертифікати та програмки конференції.