ОПП «Соціальна робота» (ОС «магістр»): організаційно-методична зустріч “Підготовка кваліфікаційної роботи: від обрання теми до захисту”.

На факультеті соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини реалізується освітньо-професійна програма «Соціальна робота» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти.
Метою освітньої програми є підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі соціальної роботи інтегрованого типу, здатних до організації та управління системою надання соціальних послуг, здатних на високому професійному рівні розв’язувати складні спеціалізовані завдання, орієнтовані на соціальний та індивідуальний контекст рішення проблеми дітей та молоді, сім’ї, соціальної групи, громади шляхом дослідницько-інноваційної діяльності та проведення наукового дослідження, що відповідає місії університету: «навчання – дослідження – громадське служіння».
3 листопада 2025 р відбулася організаційно-методична зустріч «Неформальна та інформальна освіта: можливості визнання результатів навчання».
Неформальна освіта – це освіта, яка здобувається, як правило, за освітніми програмами та не передбачає присудження визнаних державою освітніх кваліфікацій за рівнями освіти, але може завершуватися присвоєнням професійних та/або присудженням часткових освітніх кваліфікацій (Закон України «Про освіту»).
Інформальна освіта (самоосвіта) – це освіта, яка передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям.
Перезарахування результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті – це процес визнання в системі формальної освіти знань, умінь та інших компетентностей, набутих у неформальній чи інформальній освіті.
Визнання закладом освіти результатів неформального та інформального навчання особи – це комплекс процедур, що встановлюють їх відповідність результатам навчання, передбаченим відповідною освітньою програмою (результатам навчання певних освітніх компонентів або програмним результатам навчання), або певному рівню освіти, за підсумками чого приймається рішення про можливість зарахування особі певних освітніх компонентів (складових освітніх компонентів) відповідної освітньої програми (у тому числі, в рамках її вибіркової складової).
Основні цілі неформальної освіти:
- професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти;
- підвищення якості освітніх послуг, які надаються факультетом;
- підвищення ефективності наукових досліджень;
- підвищення конкурентоздатності випускників факультету на вітчизняному та міжнародному ринках освітніх послуг та праці;
- збагачення індивідуального досвіду учасників освітнього процесу щодо інших моделей створення та поширення знань.

