Увага важлива інформація!

3 серпня 2022
Відповідно до наказу ректора №712 о/д від 27.05.2022 навчальний рік для здобувачів перехідних курсів розпочинається 15 серпня.
З 15.08 по 01.09 навчання для здобувачів факультету соціальної та психологічної освіти буде проходити в дистанційному режимі за допомогою систем Google Meet або Zoom.
Також нагадуємо покрокову інструкцію для студентів в системі дистанційного навчання.

 


Покрокова інструкція для студентів в системі дистанційного навчання

Презентація в системі дистанційного навчання

  1. Підключення – вхід в систему (Слайд 2)

Для роботи в системі MOODLE студентам необхідно зайти на сайт https://moodle.dls.udpu.edu.ua/ – це стартова сторінка системи. (Слайд 2)

(Слайд 3) Щоб увійти до системи, необхідно натиснути кнопку «Вхід» в правому верхньому кутку стартової сторінки.

 (Слайд 4) При цьому відкриється сторінка входу в систему, де потрібно ввести логін і пароль у відповідних полях.

Логін буде виглядати у форматі mariia.hushevata@udpu.edu.ua. Пароль у форматі: рік+місяць+день народження.

 (Слайд 5) Можна  обрати мову інтерфейсу (Російська / Українська / Англійська ) в  верхньому кутку сторінки.

З яких частин складається інтерфейс?

  1. (Слайд 6) Складові інтерфейсу.

Більшість сторінок Moodle складаються з трьох колонок. Ліва колонка містить невеликі бокси, які називаються блоками, і носять, як правило, адміністративний характер та навігацію по курсах. У правій колонці знаходяться блоки інформаційного характеру і в середній колонці міститься навчальний матеріал, навігація по курсах.

  1. Робота з курсом. Після входу в систему Moodle, студенти отримають доступ до курсів, на яких зареєстровані. Реєстрацію виконує викладач курсу. Вони перераховані в лівій та середній колонці головної сторінки Moodle в рядку під назвою Мої курси. Можна увійти на курс, натиснувши назву курсу.

(Слайд 7)Вхід на курс з головної сторінки користувача

Матеріали курсу на сторінці курсу поділені на один або більше розділів, які розташовані в центральній колонці. Ці розділи називаються темами.  (Слайд 8)

Навчальні матеріали – веб-сторінки

Більшість курсів містять певну кількість навчальних матеріалів, завантажених викладачем. Цей матеріал використовується як база для навчальної роботи. (Слайд 9)

Навчальні ресурси курсу можуть містити веб-сторінки, PDF-файли, документи WORD. Одним з найбільш поширених форматів навчальних ресурсів курсу є формат веб-сторінка.

Для того щоб студенти могли працювати з матеріалами навчального курсу, потрібно клацнути на файл і відкрити його.

  1. Відправлення виконаних робіт для перевірки.

Інтерактивний елемент курсу «Звіт» дає можливість студентам відправити виконане завдання для перевірки викладачеві, а викладачеві – можливість переглянути виконану роботу і поставити за неї оцінку. Викладач може вказати термін здачі роботи, критерій оцінки. Виконана робота повинна бути відправлена

  1. Активний елемент – Звіт (Слайд 10-11)

Після натиснення на посилання «Завдання» відкриється сторінка, яка містить Завдання та супровідні методичні матеріали для його виконання.

Також є кнопка «Здати роботу» для завантаження на сервер студентського файлу – відповіді.

Перед відправкою виконаної роботи, потрібно переконатися, що виконуються такі вимоги:

  1. Приймаються до відправки файли в форматі Word.
  2. Можна відправити визначену викладачем кількість файлів.
  3. Розмір файлу не повинен перевищувати визначений викладачем розмір (зазвичай 5 Мб).
  4. Якщо розмір файлу перевищує 5 Мб, його потрібно заархівувати перед відправкою. При натисканні на кнопку «Здати роботу» відкривається вікно, що містить кнопку для вибору файлу.

(Слайд 12) 6. Сторінка з кнопкою завантаження файлу з компютера

При натисканні на кнопку «Завантажити файл» відкривається вікно, в якому треба натиснути кнопку «Вибрати файл» для вибору файлу з локального диска комп’ютера

При натисканні на кнопку «Вибрати файл» відкривається вікно для вибору файлу з локального диска комп’ютера.

(Слайд 13) 8. Вікно для вибору файлу з локального диска комп’ютера

Вибирати зі списку файл і натиснути на кнопку «Відкрити». (14 слайд). Потім натиснути на кнопку «Завантажити цей файл». (15 слайд).

І останній етап пересилання файлу із завданням – треба натиснути на кнопку «Зберегти», (16 слайд) після чого файл буде збережений на сервері.

(17 слайд) 9. Вікно редагування відповіді.

Якщо студент помилково відправив не той файл, можна відправити інший файл, використовуючи кнопку «Редагувати  відповідь»

  1. Комунікація (взаємодія) в системі Moodle (18 слайд)

Основними засобами, що дозволяють студентам спілкуватися зі своїми викладачами, а також між собою, є такі:

– форум (загальний для всіх студентів на головній сторінці програми, а також різні приватні форуми);

– корпоративна пошта:

– чат, обмін особистими повідомленнями (розташований у правому верхньому кутку біля вашого імені. Взаємодія з викладачем і студентами здійснюється за кожним курсом окремо.

Бажаємо успіхів у навчанні!!!