(Українська) Співпраця із журналом «Учитель початкової школи»

23 лютого 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Дуже приємно, що науковців нашого факультету часто просять підготувати матеріал для фахових видань учителів-практиків.

Так, Осадченко Інні Іванівні, докторці педагогічних наук, професорці кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, редакцією журналу «Учитель початкової школи» було запропоновано написати статтю, зважаючи на її 13-річний стаж роботи на посаді вчителя початкової школи та враховуючи її авторський творчий досвід, описаний ще у кандидатській дисертації.

Молодших школярів часто називають «чомусиками», адже кількість запитань, які виникають у них щохвилини, просто вражає. Чому ж із часом цей інтерес згасає? Здавалося, багатший досвід, глибші знання мають спонукати до відкриття нових і нових істин, а виходить навпаки. Можливо, причини криються у поведінці дорослих, які не завжди підтримують пізнавальний інтерес дитини? Як донести нову інформацію не тільки до дитини, яка нею зацікавилась, а й до її однолітків? Як зарадити цій проблемі? Саме відповіді на ці питання запропоновано авторкою статті «Банк запитань. Збагачення словникового запасу учнів».

Інною Іванівною описані прості в реалізації авторські методи роботи, що сприяють активізації словникового запасу молодших школярів, розвиткові їхнього мовлення, стимулюванню пізнавальної та творчої активності: «Банк запитань», «Запитайлик», «Словничок», «Ерудиція» та ін.

Цю методику, що знадобиться не лише вчителям початкової школи, а й батькам молодших школярів, практичним психологам та студентам психолого-педагогічних факультетів, детальніше можна розглянути у статті.


Фото новини: