Співпраця із журналом «Учитель початкової школи»

23 лютого 2021

Дуже приємно, що науковців нашого факультету часто просять підготувати матеріал для фахових видань учителів-практиків.

Так, Осадченко Інні Іванівні, докторці педагогічних наук, професорці кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, редакцією журналу «Учитель початкової школи» було запропоновано написати статтю, зважаючи на її 13-річний стаж роботи на посаді вчителя початкової школи та враховуючи її авторський творчий досвід, описаний ще у кандидатській дисертації.

Молодших школярів часто називають «чомусиками», адже кількість запитань, які виникають у них щохвилини, просто вражає. Чому ж із часом цей інтерес згасає? Здавалося, багатший досвід, глибші знання мають спонукати до відкриття нових і нових істин, а виходить навпаки. Можливо, причини криються у поведінці дорослих, які не завжди підтримують пізнавальний інтерес дитини? Як донести нову інформацію не тільки до дитини, яка нею зацікавилась, а й до її однолітків? Як зарадити цій проблемі? Саме відповіді на ці питання запропоновано авторкою статті «Банк запитань. Збагачення словникового запасу учнів».

Інною Іванівною описані прості в реалізації авторські методи роботи, що сприяють активізації словникового запасу молодших школярів, розвиткові їхнього мовлення, стимулюванню пізнавальної та творчої активності: «Банк запитань», «Запитайлик», «Словничок», «Ерудиція» та ін.

Цю методику, що знадобиться не лише вчителям початкової школи, а й батькам молодших школярів, практичним психологам та студентам психолого-педагогічних факультетів, детальніше можна розглянути у статті.


Фото новини: