Стартує рубрика «Психолог в …»
Психолог в школі
Гармонійний розвиток дитини це –
не лише інтелектуальний розвиток,
але й розвиток фізичний,
Суть роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.
За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном:
- Лівандовська Інна Антонівна
Зателефонувати: 096-197-25-10, 093-056-50-97
- Міщенко Марина Сергіївна
Зателефонувати: 096-625-85-95