Стартує рубрика «Психолог в …»

14 липня 2018

Психолог в школі

Гармонійний розвиток дитини це –

не лише інтелектуальний розвиток,

але й розвиток фізичний,

емоційний, особистісний.

Суть роботи психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища. Психологічний супровід навчання і виховання будується, виходячи з особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання.

За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном:

  • Лівандовська Інна Антонівна

Зателефонувати: 096-197-25-10, 093-056-50-97 

  • Міщенко Марина Сергіївна

Зателефонувати: 096-625-85-95