Конкурс “Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?”
Академічна доброчесність: данина моді, чи життєва необхідність?
Метою стала пропаганда принципів академічної доброчесності в умовах ЗВО шляхом сприяння в інституційному забезпеченні та впровадженні інформаційно-технологічних засобів, зменшення відсотка запозичення та розвиток критичного мислення у студентської молоді. Актуальність зумовлена політикою держави щодо створення якісного освітнього середовища та пропаганди академічної доброчесності серед здобувачів. Проблема плагіату є однією з основних у сфері вищої освіти. На даний момент існує високий відсоток запозичення матеріалу під час написання рефератів/курсових/тез, що в свою чергу впливає на зниження якості вищої освіти. Одним з шляхів вирішення проблеми академічної недоброчесності є впровадження тренінгів, навчальних лекцій та конкурсів для студентів, в якому будуть показуватися види недоброчесності, проблеми з якими може зіштовхнутися студент під час написання письмових робіт, одним з основних блоків стане користування міжнародними базами даних на правильне формування посилань у письмових роботах.
Основні завдання проекту, заходу :
– популяризація академічної доброчесності
– залучення здобувачів до наукової та творчої діяльності
– зменшення проявів академічної недоброчесності
– формування цінності чесності та створення спільноти студентів для яких списування є неприпустимим
Результати:
– зменшення проявів академічної недоброчесності
– формування цінності чесності та створення спільноти студентів для яких списування є неприпустимим
До участі у Конкурсі запрошуються учні, здобувачі освіти, аспіранти, представники органів студентського самоврядування ЗВО України. Умови участі та технічні вимоги до конкурсних робіт:
Обласний конкурс студентських та учнівських наукових робіт «Академічна доброчесність, данина моді чи життєва необхідність» відбувається у номінаціях:
- наукові роботи;
- соціальні проекти (реалізовані чи спроектовані);
- соціальна реклама (друкована, фото, відео).
До участі у Конкурсі запрошуються учні закладів повної загальної середньої освіти та студенти закладів вищої освіти усіх рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування. Кількість обраних для участі номінацій необмежена.
Конкурс відбувається у три тури.
Порядок проведення конкурсу
Тур, терміни
|
Зміст туру
|
І тур – підготовчий
|
Подання робіт
|
ІІ тур – дистанційний
|
Рецензування робіт
|
ІІІ тур – очний
|
Науково-практична конференція з презентацією та захисту кращих робіт на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
|
На Конкурс подаються самостійно підготовлені роботи (не більше 2-х авторів) з актуальних питань державної сімейної політики, які є дослідницькими за своїм характером, мають наукове або прикладне значення, апробовані у соціальній сфері чи застосовані в освітньому процесі. Роботи виконуються українською мовою.
Вимоги до оформлення конкурсних наукових робіт
на соціально-педагогічну тематику
На Конкурс приймаються учнівські та студентські наукові роботи, що висвітлюють результати самостійних теоретичних і/або емпіричних пошуків молоді.
Мова наукових робіт – українська.
Обсяг наукових робіт – до 30 сторінок тексту (шрифт Times New Roman, міжрядковий інтервал – 1,5, кегль – 14, з одного боку аркуша паперу формату А 4 ( 210 х 297 мм), поля – по 2 см з усіх боків).
Структура наукової роботи: 1) титульна сторінка із зазначенням теми без будь-яких вказівок про автора роботи, його наукового керівника або навчальний заклад; 2) зміст роботи; 3) вступ (актуальність, мета, завдання, об’єкт, предмет, методи й етапи дослідження, наукова та практична значущість); 4) основний текст, розділений на розділи та параграфи, з обов’язковим посиланням на список використаних джерел; 5) загальні висновки; 6) список використаних джерел; 7) додатки (за потреби).
Критерії оцінювання наукових робіт: самостійність, відповідність тематиці, актуальність, теоретико-практична значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина результатів дослідження.
Вимоги до оформлення конкурсних соціальних проектів
На Конкурс приймаються учнівські та студентські соціальні проекти, спроектовані або реалізовані, присвячені питанням реалізації державної сімейної політики.
Мова подання соціальних проектів – українська.
Обсяг соціальних проектів – до 10 сторінок тексту (шрифт Times New Roman, міжрядковий інтервал – 1,5, кегль – 14, з одного боку аркуша паперу формату А 4 ( 210 х 297 мм), поля – по 2 см з усіх боків).
Структура соціального проекту: 1) титульна сторінка із зазначенням назви без будь-яких вказівок про автора роботи, його наукового керівника або навчальний заклад; 2) зміст проекту; 3) вступ (актуальність розробки та впровадження проекту, його мета і завдання, бенефіціари, ресурси, основні етапи упровадження, рівень реалізованості, очікувані результати); 4) методи і технології проекту; 5) список використаних джерел; 6) додатки (за потреби).
Критерії оцінювання соціальних проектів: самостійність, інноваційність, актуальність, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, реалістичність.
Вимоги до оформлення конкурсної соціальної реклами
На Конкурс приймаються зразки соціальної реклами, розробленої учнівською та студентською молоддю.
Мова соціальної реклами – українська.
Форма соціальної реклами – друкована, фото, відео(тривалістю не більше 2 хвилин) .
Критерії оцінювання соціальної реклами: креативність, актуальність, інноваційність, значущість, ясність і доступність викладу матеріалу, глибина.
Кращі конкурсні роботи визначаються дипломами переможців (І, ІІ та ІІІ місце), цінними призами та у подальшому використовуються організаторами для практичної реалізації під час популяризації принципів дотримання академічної доброчесності.
Роботи учасників можна переглянути за посиланням: Конкурс