(Українська) Сутність соціальних проблем суспільства очима майбутнього соціального працівника

24 березня 2016

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

image(1)

Практика студентів є невід’ємною складовою процесу підготовки фахівців різних кваліфікаційних рівнів на факультеті соціальної та педагогічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини і проводиться на базі закладів системи освіти різних типів. У рамках професійно-орієнтовної (безвідривної) та ознайомчої практики студенти 14, 16, 210 та 210р груп відвідали Уманський навчально-реабілітаційний центр для дітей з особливими потребами, відомий не тільки в Україні. Даний заклад почав функціонувати як будинок для дітей з вадами слуху. У 1989 році його було реорганізовано в Уманський дитячий будинок для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку змішаного компексуючого типу, а саме для дітей, які потребували корекції фізичного і психічного розвитку (з вадами слуху, мови, дефектами інтелекту, затримкою психічного розвитку) та дітей-сиріт.

image(2)

Згодом, за рішенням Черкаської обласної ради від 26.12.2008 року №23-22/V заклад було передано в обласну комунальну власність (Головне управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації). Заклад неодноразово визнано нагородами державного та міжнародного значення.

Метою візиту студентів стала оптимізація процесу адаптації до нових умов навчання та майбутньої професії через ознайомлення студентів з основними напрямами роботи в організаціях такого типу, а також з особливостями професійної діяльності спеціалістів різного профілю, що працюють в даному закладі.

image

Керівник закладу, досвідчений висококваліфікований педагог Майданюк Вікторія Григорівна, провела екскурсію студентам, а згодом – прочитала лекцію, під час якої поділилася своїм великим практичним досвідом роботи з дітьми з обмеженими можливостями як в Україні, так і за її межами, дала цінні поради майбутнім соціальним педагогам/працівникам, характеризуючи переваги і складності даної професії. Директор закладу зазначила, що успіх у її роботі – це любов до дітей, і не важливо, чи це діти з особливими потребами, чи звичайні!