В УДПУ ПРАЦЮЄ ІНФОРМАЦІЙНО-КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР

1 липня 2019

Шановні вступники! З 1 липня 2019 року розпочинає роботу інформаційно-консультаційний центр Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Фахівці центру допомагають абітурієнтам створити електронний кабінет, відсканувати і завантажити необхідні документи та сформувати «карту вступу», надають детальні консультації щодо особливостей вступної кампанії 2019 року, проводять профорієнтаційну діагностику, інформують про освітні програми і спеціальності, за якими можна здобути вищу освіту в університеті.

Під час реєстрації електронного кабінету вступнику необхідні такі документи:

  1. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання.
  2. Атестат про повну загальну освіту та додаток до нього.
  3. Паспорт та витяг до нього.
  4. Кольорові фотокартки розміром 3х4см.
  5. Якщо вступник претендує на врахування у конкурсному балі сільського коефіцієнта, – довідки про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13 до Правил реєстрації місця проживання).
  6. Адреса електронної пошти на українському сервері, до якої вступник має доступ.

Правильний вибір професії та навчального закладу – запорука життєвого успіху. Наш університет готовий допомогти у цьому доленосному виборі та стати твоєю Alma mater.

Звертайтеся за адресою: м. Умань, вул. Садова 28.

Телефони для довідок: 096-033-96-33; 063-14-97-988