Захист виробничої: діагностико-психокорекційної практики за спеціальністю 053 Психологія

22 травня 2020

 

14 травня на факультеті соціальної та психологічної освіти відбувся захист виробничої: діагностико-психокорекційної практики студентами, які навчаються за спеціальністю: 053 Психологія, заочної форми навчання (керівник практики – Шеленкова Н. Л., к. психол. н., доцент кафедри психології). Захист було проведено у режимі відеоконференції за допомогою платформи Zoom.

Метою виробничої практики є апробація на практиці набутих знань та умінь у галузі психологічної діагностики та психокорекції, використання в професійній діяльності методів і засобів психорозвивальної роботи..

Студенти мали можливість прозвітуватися за пророблену роботу під час проходження практики. Звіт кожного студента складався з основних аспектів роботи, а саме: організація діагностичної роботи та практичне використання методик діагностичного мінімуму в закладах освіти; опанування способами різнобічного вивчення особистісних проблем із метою їх розв’язання; формування навичок визначення дійсної мети та завдань психокорекції; набуття умінь розробки психокорекційних програм; практичне оволодіння деякими прийомами, психотехніками та методами корекційно-розвивальної роботи в кожному конкретному випадку в різних вікових групах; набуття умінь залучення найближчого соціального оточення особистості до розв’язання її психологічних проблем, планування за необхідності корекційної роботи з особами найближчого оточення.

Всі звіти студентів заслухані, проаналізовані та заслуговують на високі оцінки.

Хотілося б відзначити звіт Маринової Антоніни Павлівни, яка проходила практику на базі Одеського навчально-виховного комплексу №84 Одеської міської ради Одеської області. Вона поділилась грунтовними наробками діагностичної та психокорекційної роботи з проблемою тривожності дитини.

Досить цікаво продемонструвала власний звіт з проходження практики Штанько Ангеліна Анатоліївна, що проходила практику на базі ОНВК (ЗНЗ І-ІІ ступенів №17 – ліцей) Олександрійської міської ради Кіровоградської області, яка розповіла про особливості та специфіку використання проективних діагностичних методик з учнями.


Фото новини: