Казак Юлія Юріївна

ПІБ випускника: Казак Юлія Юріївна

Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти на основі акмеологічного підходу»

Рік вступу: 2019

ПІБ наукового керівника:  д.п.н., проф. Безлюдна Віта Валеріївна

Основні досягнення:

  1. Biletska, I. O., Paladieva, A. F., Avchinnikova, H. D., Kazak, Y. Y. (2021). The use of modern technologies by foreign language teachers: developing digital skills. Linguistics and Culture Review, 5(S2), 16-27. Scopus

https://doi.org/10.37028/lingcure.v5nS2.1327

  1. Kazak, Y. Bondaruk, I.  Zabiiaka, N. Samsonenko, O. Ivaniha, A. Ignatieva. Internet technologies in education: ways to learn foreign languages. Laplage em Revista. 2021. V. 7, n. 3, pp. 385–391. Web of Science

https://laplageemrevista.editorialaar.com/index.php/lpg1/article/view/1313/1167

  1. Laukhina I. S., Beletskaya I. A., Paladieva A. F., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Litvinenko V. Y., Kryshko A. Y. Wissenschaft für den modernen Menschen: Anwendung religiösen Wissens in modernen Einrichtungen der allgemeinen Sekundarschulbildung in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV. 2021. 70 s. (закордонна монографія)
  2. Beletskaya I. A., Hurskiy I. Y., Kazak Y. Y., Laukhina I. S., Litvinenko V. Y., Paladieva A. F., Stavchuk N. V. Intellektuelles Кapital – die Grundlage für innovative Entwicklung: Religionswissenschaft im Kontext der Bildung und Entwicklung der weltlichen Schule in Frankreich. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 3. Teil 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV. 2020. 110 s. (закордонна монографія)
  3. Казак Ю. Ю. Гра як спосіб подолання мовного бар’єру здобувачів загальної середньої освіти на заняттях з іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 6–15. (Категорія Б). http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232722
  4. Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов в аспекті акмеологічного підходу. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань: Візаві, 2020. Вип. 2. Ч. 2. С. 79–85. (Категорія Б).

http://library.udpu.org.ua/library_files/zbirnuk _nayk_praz/2020/22/11.pdf

  1. Казак Ю. Ю. Роль акмеології як автономної науки у професійному розвитку майбутнього фахівця. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Умань, 16 квітня 2021 р. С. 129–135.

http://sce.udpu.org.ua/

  1. Казак Ю. Ю. Імплементація курсу «Проєктне навчання: візії, стратегії, перспективи» у практику дистанційної фахової підготовки вчителя німецької мови «нового покоління» епохи COVID-19. Actual trends of modern scientific research: abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference (Munich, Germany, March 14–16, 2021). Munich, Germany: MDPC Publishing, 2021. P. 395–400. https://sci-conf.com.ua/viii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-actual-trends-of-modern-scientific-research-14-16-marta-2021-goda-myunhen-germaniya-arhiv/
  2. Казак Ю. Ю. Розкриття важливості курсу «Методика навчання німецької мови у європейському контексті» для сучасної генерації магістрів освіти (педагогіки). Achievements and prospects of modern scientific research: abstracts of I International Scientific and Practical Conference (Buenos Aires, Argentina, December 6–8‚ 2020). Buenos Aires, Argentina: Editorial EDULCP‚ 2020. P. 262–267. https://sci-conf.com.ua/i-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-achievements-and-prospects-of-modern-scientific-research-6-8-dekabrya-2020-goda-buenos-ajres-argentina-arhiv/
  3. Kazak Yuliia. An acmeological approach as a strategic guideline in a professional training of foreign language teachers. Modern science: problems and innovations: abstracts of Х International Scientific and Practical Conference (Stockholm, Sweden, December 13–15‚ 2020). Stockholm, Sweden: SSPG Publish‚ 2020. P. 264–268. https://sci-conf.com.ua/x-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-modern-science-problems-and-innovations-13-15-dekabrya-2020-goda-stokgolm-shvetsiya-arhiv/
  4. Казак Ю. Ю. Аналіз проблеми підготовки до професійної діяльності майбутніх учителів німецької мови в закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Умань, 10 квітня 2020 р.) С. 99–102. https://fld.udpu.edu.ua/nauka/vydannya/
  5. Казак Ю. Ю., Гурський І. Ю. Професіограма вчителя іноземних мов НУШ в епоху трансформаційних викликів сьогодення. The world of science and innovation: abstracts of IV International Scientific and Practical Conference (London, United Kingdom, November 11–13, 2020). London, United Kingdom: Cognum Publishing House, 2020. P. 344–347. https://sci-conf.com.ua/iv-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-the-world-of-science-and-innovation-11-13-noyabrya-2020-goda-london-velikobritaniya-arhiv/
  6. Казак Ю. Ю. Поняття «термін» як лінгвістична проблема: підходи до визначення та історія дослідження. Філологічний часопис: науковий журнал.  Умань:  ВПЦ «Візаві», 2018. Випуск 1 (11). С. 50–55. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  7. Казак Ю. Ю. Інноваційні підходи до формування готовності майбутніх вчителів до індивідуалізації діяльності старшокласників. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.). Умань : ФОП, 2017. С. 98–101. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  8. Казак Ю. Ю., Козак А. Ю. Проектна діяльність у системі професійно-педагогічної освіти вчителів. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.) С. 106–109. http://dspace.udpu.edu.ua/view-workspaceitem
  9. Казак Ю. Ю., Козак Л. І. Проблема формування самоосвітньої компетентності учнів у змісті педагогічної освіти. Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів: матеріали І Міжнародної інтернет-конференції (Умань, 26 жовтня 2017 р.) С. 109–112. http://dspace.udpu.edu.ua/view-workspaceitem
  10. Казак Ю. Ю. Проблема визначення поняття «термін» в сучасній англомовній прозі. Мова, освіта, культура: античні цінності – сучасне застосування: матеріали Міжнародного дискусійного форуму (Умань, 19–20 травня 2016 р.). Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. С. 96–99. http://dspace.udpu.edu.ua/mydspace
  11. Казак Ю. Ю. Інноваційна діяльність вчителя німецької мови. Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конференції (Умань, 2 листопада 2015 р.). Умань: ФПО Жовтий О. О., 2015. С. 103–104.  http://dspace.udpu.edu.ua/ mydspace