Пісняк Валентина Степанівна

ПІБ здобувача:Пісняк Валентина Степанівна

Тема дисертації:«Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії»

Рік вступу: 2019

Науковий керівник: Комар Ольга Анатоліївна,доктор педагогічних наук, професор

ОСНОВНІ НАУКОВІ ДОСЯГНЕННЯ:

Стаття проіндексована у міжнародній наукометричній базі даних Web of Science

  • Lemeshchuk, M., Pisnyak, V., Berezan, V., Stokolos-Voronchuk, O., & Yurystovska, N. European practices of inclusive education (experience for Ukraine) Amazonia InvestigaТом 11 (55), 2022, С. 80-88.Web of Science, Q2

URL: https://doi.org/10.34069/AI/2022.55.07.8

Статті у наукових виданнях України (категорія Б):

  • Iryna Reznichenko, Valentyna Pisniak. Excursion as a form of inclusive tourism for primary schoolchildren with special educational needs / Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Poland, Częstochowa : HARIT, 2021. 350 p. Р. 151–161.
  • Комар О. А. , Пісняк В. С. Інклюзія як інноваційний шлях розвитку освіти. Наукові записки серія: педагогічні науки збірник наукових праць / МОН України, Кропивницький РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка. 2021. Вип. 194. С. 24–29.

URL: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-194-1

  • Пісняк В. С. Деякі підходи до вивчення розвитку інклюзивної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Умань : Візаві, 2019. Вип. 2. С. 89–94.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13624

  • Пісняк В. С. Резніченко І. Г. Екскурсія як форма інклюзивного туризму для молодших школярів з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. Вип. 1( 3), ч .2. С. 120–126.

URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13625

  • Пісняк В.С. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії : Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова Серія 19. Корекційна педагогіка  та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. Київ, 2021. Випуск 4. С.25-37.

URL: https://fsio.npu.edu.ua/science/science-collection

  • Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка Наукове видання : Зб. наук. праць ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ / М-во освіти і науки України, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка-Глухів,2021 Випуск 47(3). С.182-190

URL: http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/home1/66-visnyk-hlukhivskoho-natsionalnoho-pedahohichnoho-universytetu-imeni-oleksandra-dovzhenka-2021-vyp-3-47

http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/arkhiv-publikatsij

Участь всеукраїнських та міжнародних конференціях:

  • Всеукраїнська науково-практична конференція «Християнські цінності в системі підготовки вчителя національної школи: теорія, традиції, практика» 17–18 груд. 2009 р., Умань, УДПУ;
  • Міжвузівський науково-практичний семінар «Управління в освіті: інтеграція науки і практики», 16 трав. 2013 року, Умань, УДПУ;
  • Eduational inclusionas social-pedagogicalphenomenon. ХІ International Scientifikand Practikal Conference Social and Economic Aspects of Educationin Modern Society, March 22. 2019. Warsaw. Poland, 2019.
  • Пісняк В. С. Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі: реалії та перспективи. Розвиток соціальної роботи та спеціальної освіти: реалії, досвід, перспективи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., 11–12 груд. 2019 р. / КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний колледж ім. Т. Г. Шевченко». Умань, 2019.;
  • Пісняк В. С. Актуальні проблеми початкової освіти та інклюзивного навчання у світлі євроінтеграції. «Теоретико-прикладні аспекти сучасної педагогічної науки і освіти: європейський вектор» : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 21 черв. 2019 р. Івано-Франківськ, 2019.С. 92–96.;
  • Пісняк В. С. Науково-теоретичні засади впровадження інклюзивної освіти. Без кордонів: розвиток і підтримка інклюзивної освітньої спільноти : матеріали Міжнар. наук.-практ. семінару, 3 листоп. 2018 р. Івано-Франківськ, 2018. С. 106–109.
  • Пісняк В. С. Впровадження інклюзивної освіти в загальноосвітній простір: історичний аспект. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф,18–19 жовт. 2018 р. Умань : Візаві. С. 160–164.
  • Пісняк В. С. Інклюзивна освіта в сучасній загальноосвітній школі. Організація навчально-виховної роботи з дітьми в інклюзивному середовищі у закладах освіти : матеріали наук.-практ. семінару, 5 листоп. 2018 р. Умань, 2018. С. 84–89.
  • Пісняк В. С. Інноваційні тенденції розвитку інклюзивної освіти: управління, моніторинг, проектування освітнього простору. Альтернативна та додаткова комунікація: нові можливості : використання елементів сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з особливими потребами : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 22–23 грудня 2018 р. Умань, 2018. С. 141–144.
  • Пісняк В. С. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання. Педагогічний калейдоскоп : метод. посіб. / за ред. Комар О. А. Умань : Візаві, 2019. Вип. 11. С. 85–90.
  • Пісняк В. С. Застосування арт-терапевтичних методів в навчальному процесі «Нової української школи» в українській освіті. Фестиваль освітніх інновацій: «Нова українська школа» : матеріали наук.-практ. семінару, 17–18 лют. 2020 р. / УДПУ, Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти», Центральний Інститут Післядипломної Освіти. Умань, 2020.
  • Пісняк В. С. Інклюзивна освіта і перспективи подолання відставання учнів у загальноосвітній школі. Актуальні дослідження суспільних наук : матеріали VI Всеукр. наук. конф. (Умань, 26 берез. 2020 р.). Умань, 2020.
  • Пісняк В. С. Інклюзивна освіта як один з компонентів модернізації сучасного освітнього процесу. Актуальні питання початкової освіти: досвід, реалії, перспективи : матеріали Всеукр. наук. -практ. онлайн-конф. (м.Камянець-Подільський, 15–16 жовт. 2020 р.). Камянець-Подільський, 2020.
  • Пісняк В. С. Мехнології інклюзивного навчання. Інновації в освіті: здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м.Умань,27 листоп. 2020 р.). Умань, 2020.
  • Всеукраїнський науково-методичний семінар «Проблеми становлення інклюзивної освіти: теорія та практика», (24-25 листопада 2020 року, Умань УДПУ).
  • Участь в дискусійній платформі, лінійці тренінгів освітнього заходу «НУШ-ФЕСТ» Київський університет імені Бориса Грінченка, 16 листопада 2019 року.
  • Учасник I Всеукраїнського науково-практичного семінару: «Основні стратегії взаємодії із дітьми із особливими освітніми потребами в рамках підготовки фахівців до роботи у закладах освіти» Умань, УДПУ, 22-23 лютого 2018 року.
  • Учасник I Всеукраїнського науково-практичного семінару: «Основні стратегії взаємодії із дітьми із особливими освітніми потребами в рамках підготовки фахівців до роботи у закладах освіти: навчання STREAM- предметів в інклюзивних шкільних групах: інноваційний підхід » Умань, УДПУ, 29-30 березня 2018 р.
  • Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Освітній практикум: безбар’єрне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами» та пройшла підвищення кваліфікації за темою дисертаційного дослідження, 10 годин, сертифікат OU 611525, Всеосвіта, Київ, 10.04.2021 рік.
  • Технології та методи навчання дітей з особливими освітніми потребами в Новій українській школі. Українська та іноземні Мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання : V Всеукраїнська науково-практична конференція м. Кам’янець-Подільський, 18–19 берез. 2021 р.
  • Онлайн-участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога», 4 листопада 2020 року , Херсон.
  • Участь в VIII Міжнародній онлайн-конференції «Арт-терапія в роботі з особливими дітьми», сертифікат № 11082018100, Всеукраїнська тренінгові компанія «Основа», 11 серпня 2018 року, м. Київ.
  • Міжнародний Майстер-клас «ТОП 30 ігор ZOOM-педагогіки» в інтернет-школі «PAPAGOLIK»,22.02-26.02.2021 року.
  • Участь у Всеукраїнському науково-практичному симпозіумі на тему: «Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи.» упродовж 15 годин і отримала теоретичні та практичні знання згідно з програмою симпозіуму. 23-24 серпня 2021 р. онлайн (сертифікат №СІУ23-2.08.21/46).
  • Участь у конференціях та семінарах в рамках проекту міжнародної співпраці « БЕЗ КОРДОНІВ: РОЗВИТОК ТА ПІДТРИМКА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТНЬОЇ СПІЛЬНОТИ», які відбувались в ДВЗН «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», організовані Івано-Франківським коледжем, кафедрою педагогіки початкової освіти, спільнотою Інклюзія без кордонів, благодійним фондом громадської організації «Крок у життя» за підтримки глобального ресурсного центру з інклюзивної освіти інституту суспільної інтеграції університету Мінесоти та відділу преси, освіти та культур Посольства США в Україні.
  • Провела онлайн-лекцію на тему «Арт-терапія як технологія розвитку творчого потенціалу дошкільників і молодших школярів в інклюзивному середовищі» під час навчальних та просвітницьких заходів місячника КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ 7/ для студентів та викладачів Івано-Франківського фахового коледжу Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника 23.09.2021р.
  • Завершила навчання, організоване Міжнародним інститутом інклюзії та тренінговим центром T-UPDATE за програмою очно-дистанційного курсу ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗІЇ в обсязі 60 годин (2 кредита ЄКТС) та склала підсумкове тестування, набувши нові та вдосконаливши такі раніше набуті компетентності як: інклюзивна,тренерська, інформаційно-комунікаційна, загальнокультурна, інноваційна( сертифікат №2709/02 виданий 10.10. 2021р.).
  • Успішно завершила Авторизований курс методів дослідження Європейською Академією Наук і досліджень (8 годин) 05.08.2021р. Гамбург Німеччина ( CERTIFICATE XI-12-190293846-19).
  • Участь у відеомарафоні, організованому Міжнародною тренінговою компанією «ОСНОВА» за темою: «АРТ-ТЕРАПИЯ В РАБОТЕ С ДЕТЬМИ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ» (6 годин) 11.09.2021р. (сертифікат596476)33.
  • Слухач проблемних курсів « Теоретико-концептуальні засади та методика викладання курсів морально-етичного, релігійного спрямування» Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників,28 вересня-26 травня 2007 року.
  • Пройшла навчання за практичним курсом «Основи мнемотехніки», 28 жовтня 2016 року, м. Черкаси Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, Центр інноваційних технологій «Школа ейдотехніки», Асоціація розвитку творчої особистості «Варто», Одеське педагогічне товариство, видавництво «Мандрівець», (сертифікат № 29101655).
  • Участь у Міжнародному науково-практичному семінарі «Charakter for Kids Teasher Training Seminar (Виховання характеру)»06 October 2017, Dallas. Техас .USA Сертифікат США, 9 год).
  • Участь в 54 Міжнародному фестивалі арт-терапії «ART-PRAKTIK ІНКЛЮЗІЯ» 19 квітня 2019 року, ГО «Східно-українська асоціація арт-терапії», Всеукраїнська тренінгова компанія «Основа».(сертифікат № 241).
  • Пройшла навчання за програмою інтенсивну «Складання ІПР» , Центр компетенцій , м. Київ , 25-27 жовтня 2018 року.
  • Пройшла навчання за програмою курсу «Технології роботи педагога та асистента педагога в закладах освіти з інклюзивною формою навчання»», Центр компетенцій, м. Київ, Херсон, 25 жовтня – 3 листопада 2018 року. (диплом №00400 ).
  • Пройшла навчання «ART THERAPY METHODS WORKING WITH CHILDREN WITH SPESIAL NEEDS», Kiev,October,29,2018, Ukrainian training company «Osnova», (certificate №2910201879).
  • Пройшла навчання «Методи арт-терапії у роботі з особливими дітьми». Національний Педагогічний Університет ім. М.П. Драгоманова, Східноєвропейська асоціація арт-терапії, 45 годин, 29 жовтня 2018 року (сертифікат №2910201879, свідоцтво).
  • Учасник Всеукраїнського науково-практичного оnline-семінару «Інклюзивне навчання в закладах освіти: виклики сьогодення» м. Київ 18.05.2022р./ Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, відділ інклюзивного навчання (Участь у заході підтверджується сертифікатом про курси підвищення кваліфікації (0,3 ЄКТС)).
  • Учасник Всеукраїнського науково-методичного семінару «Безбарєрність в освіті: практичні аспекти та перспективи». Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки НАПН України, УДПУ імені Павла Тичини, ТОВ Хуавей Україна, ГО «Одеська обласна організація медико-психологічно-педагогічної допомоги Здорове суспільство», ГО «Діждітал Черкаси», ГО «Аудіоказки українською», була співдоповідачем з теми «Можливості використання мобільних застосунків у роботі з учнями з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» 19.01.2022р.
  • Провела онлайн-лекцію на тему «Арт-терапія як технологія розвитку творчого потенціалу молодших школярів в інклюзивному середовищі» 11 червня 2022 року для здобувачів вищої освіти Куявської вищої школи у Влоцлавку (Польща).
  • Учасник онлайн семінару «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА ДЛЯ УКРАЇНИ» 24 жовтня 2022р. Офіс підтримки вченого спільно з Міністерством освіти і науки України, Латвійський університет (Латвія),Європейський інститут мембран (Франція).
  • Відвідала онлайн зустріч з Оксаною Митяй головою правління Фонду «Міжнародний центр психологічної допомоги» (м. Тихи, республіка Польща) «Діяльності фонду та допомога мігрантам з України» організовану Польським культурно-освітнім центром УДПУ 26 жовтня 2022р.
  • Відвідала онлайн лекцію – зустріч із професором, доктором габілітваним Тадеушем Сухарським «Україна в польській прозі повоєнної доби» організовану Польським культурно-освітнім центром УДПУ 26 жовтня 2022р.
  • Була учасником Всеукраїнської наукової онлайн-конференції «Інструменти ефективної співпраці в освітньому просторі під час Воєнного стану»/ ПНЗ «Київський інститут післядипломної педагогічної освіти» 03.09.2022р. диплом 6393167678454D.
  • В рамках Всеукраїнської наукової онлайн-конференції «Інструменти ефективної співпраці в освітньому просторі під час Воєнного стану» /ГО «РУХ освіта» відвідала тренінг: «Потреби та можливості дітей з ООП. Інклюзія» 12 травня 2022р. 03.09.2022р. сертифікат 6393167678454337V.
  • Учасник Всеукраїнської конференції «Створення комфортних умов для початку нового навчального року» / ГО «РУХ освіта» відвідала тренінг: «Перехід до нового класу або школи дитини з ООП» 20-21серпня 2022р. сертифікат 1948476183428V.
  • Учасник Всеукраїнського науково-методичного семінару «Використання АДК в закладах освіти при вивченні природничо-математичних дисциплін»4 листопада 2022р.
  • Участь в Міжнародному інклюзивному конкурсі в рамках реалізації Міжнародної програми розвитку інклюзивних спільнот. «Точки дотику» – 2022 в Номінації – Інклюзія: інновації та впровадження, на якому представила Конкурсну роботу «Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання мобільних за стосунків та арт терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами», яка виборола 1 місце на відборі в УДПУ (Диплом).
  • Участь у онлайн-марафоні «Універсальні освітні матеріали для дистанційного та змішаного навчання дітей з особливими освітніми потребами», який започаткував Фінський Проєкт «Навчаємось разом» спільно з Інститутом модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України / 26.10-30.11.2022р.
  • Пісняк В. С. Системні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. International scientific-practical conference «European practices of inclusive education» (6 hours) National Pedagogical Dragomanov Universit, Jean Monnet Chair, Social and Cultural Aspects of European Studies, With the support of Erasmus+ Programme of the European Union Міжнародна науково-практична конференція «Європейські практики інклюзивної освіти» : м. Київ, 12 травня 2022 р. С. 46-48. (Certificate № EUPIE-000005).
  • Учасник майстер-класу кандидата мистецтвознавства, професора кафедри скрипки Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, народного артиста України Андрієвського Ігора Михайловича у рамках ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти» (2 години) 23 вересня 2022 р.
  • Учасник майстер-класу професора кафедри народних інструментів Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського, заслуженого артиста України Доценка Володимира Ігоровича у рамках ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасне мистецтво: науково-методичний та практичний аспекти» (2 години) 23вересня 22р.
  • Учасник Міжнародної  науково-практичної конференції «Практики інклюзивної освіти ЄС» / Проект Жана Моне, Італія Генуя, Національний педагогічний університет імені Драгоманова, за підтримки програми Erasmus+ Європейського Союзу 6 год, 0.2 кредита, 12 травня 2022р. (сертифікат EUPIE-000005).
  • Пісняк В. С. Використання мобільних застосунків та арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. ІІ Всеукраїнська міждисциплінарна науково практична конференція з міжнародною участю «Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат» на базі інклюзивно – ресурсного центру Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, 20 жовтня 2022 року (6 год.) ( сертифікат участі КІ0-02-08-068 + була спікеркою сертифікат спікерки КІ0-02-08-068).
  • Пісняк В. С. Використання інноваційних технологій в роботі з немовленнєвими дітьми в інклюзивному класі. Нетрадиційні методи терапії в логопедичній роботі : V Регіон. наук.-практ. семінар Умань, 14 листопада 2022р.

Тези доповідей:

  • Пісняк В. С. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до надання психологічної підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах війни. Сучасні практики навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану : Міжнар. наук.-практ. конф., ЧНУ імені Богдана Хмельницького, Черкаси, 27 травня 2022 року. С. 58-60.
  • Пісняк В. С. Сучасний погляд на інклюзивну освіту. Міжнародний науково-практичний симпозіум «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія» : зб. тез Міжнар. наук.-практ. симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія». Львів, 23-24 серпня 2022 р. С. 184.
  • Пісняк В. С. Застосування засобів образотворчого мистецтва у підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей в учнів з особливими освітніми потребами. Modern Art: scientific-methodical and practical aspects : ІІІ International Conference 22‒23 вересня 2022 р м. Умань, Україна.
  • Пісняк В. С. Обґрунтування необхідності підготовки майбутніх учителів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій задля формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : XVIII Міжнар. наук.-практ. конф., Естонія, м. Тарту, 7 лютого 2022р. С. 78-80.
  • Пісняк В. С. Надання психологічної підтримки дітям з особливими освітніми потребами в умовах війни. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнародною участю Умань, 31 травня 2022 року. С. 95-97.
  • Пісняк В. С. Особливості професійно-педагогічної діяльності в умовах освітньої інклюзії. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : Всеукр. наук. інтернет-конф., Переяслав, 24 січня 2022. Вип. 76. С. 172−174.
  • Пісняк В. С. Системні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітьної інклюзії. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (6-7 жовтня 2022 року), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Умань, 2022. С. 45-47.

Стажування:

  • Наукове стажування «Академічна доброчесність» (онлайн), організоване польсько-українською фундацією «Інститут Міжнародної Академічної та Наукової Співпраці» (IISC, KRS: 0000647929) спільно із Вищим Семінаріумом (Варшава, Республіка Польща) (Сертифікат KW-240622/065, виданий 24.06.2022 р.). Термін: 16.05.2022 р. по 24.06.2022 р. Обсяг – 180 годин.
  • Міжнародне наукове стажування в рамках роботи Міжнародного науково-практичного симпозіуму «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія». (Сертифікат № IS-2022/166, виданий 24.09.2022 р.). Термін: 23.08.2022 р. по 24.09.2022 р. Обсяг – 30 годин.
  • Підвищення кваліфікації у Сумському державному університеті в Центрі розвитку кадрового потенціалу ГО «Центр освіти впродовж життя» Назва програми підвищення кваліфікації «Ораторське мистецтво». Термін: 18.10.2022р. по 24.10.2022р. Обсяг – 30 годин.

Е-mail