Танасійчук Юлія Миколаївна

ПІБ випускника: Танасійчук Юлія Миколаївна

Тема дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я»

Рік захисту: 2021 р

ПІБ наукового керівника: Совгіра Світлана Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри хімії, екології та методики їх навчання Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

СПИСОК ПУБЛІКАЦІЙ

Наукові праці, у яких опубліковано основні наукові
результати дисертації

  1. Sovhira, Karasievych S., Boiko Y., Tanasiichuk Y., Horbatiuk N. Organization of training of future specialists in sports and physical culture. Revista de Ciencias Humanas y Sociales. 2019. Ano 35, Especial № 22. P. 176‒191.
  2. Танасійчук Ю. М. Ієрархія понять «здоровий спосіб життя», «здоровий стиль життя». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2020. Вип. 1. С. 168‒
  3. Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. Вип. 1(21), ч. 2. С. 142‒
  4. Танасійчук Ю. М. Мотиваційно-ціннісна складова підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до здійснення здоров’язбережувальної діяльності. World science. Multidisciplinary Scientific Edition. № 6(58). Vol. 3. P.23‒30.
  5. Танасійчук Ю. М. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Педагогічна освіта: теорія і практика. Кам’янець-Подільський, 2020. Вип. 28(1–2020). С. 404–
  6. Танасійчук Ю. М. Обґрунтування діяльнісно-рефлексивного критерію готовності майбутнього вчителя фізичної культури до здійснення здоров’язбережувальної діяльності. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. 2020. Вип.№2. С. 367–

Наукові праці, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації

  1. Танасійчук Ю. М. Формування навичок здорового способу життя ‒ актуальне завдання фізичного виховання молоді. Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 17 листоп. 2016 р.). Полтава, 2016. С. 314‒317.
  2. Танасійчук Ю. М. Вплив наркотичних та токсичних речовин на психічне здоров’я дітей. Профілактика проявів адаптивної та девіантної поведінки, шкідливих звичок та зловживання психоактивними речовинами: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Умань, 6–7 верес. 2016 р.). Умань, 2016. С. 40‒46.
  3. Танасійчук Ю. М. Формування здорового способу життя як педагогічна проблема. Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 11 травня 2017 р.). Умань, 2017. С. 96‒102.
  4. Танасійчук Ю. М. Сутність категорії «здоров’язберігаюча компетентність» в умовах педагогічного процесу закладів вищої освіти International Trends in Science and Technology: Proceedings of the International Scientific Conference. (Warsaw, Poland, October, 17, 2017). Warsaw. Poland, Vol. 3. P. 55‒60.
  5. Танасійчук Ю. М. Психолого-педагогічні умови формування здорового способу життя сучасної молоді. Наукова молодь 2017: зб. матеріалів
    V Всеукр. наук.-практ. конф. молодих учених (Київ, 14 груд. 2017 р.). Київ: ІІ ТЗН НАПН України, 2017. С. 81‒84.
  6. Танасійчук Ю. М. Компетентнісний підхід у формуванні здорового способу життя. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХХІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Переяслав-Хмельницький, 28 лют. 2018 р.). Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018. Вип. 33. С. 278‒281.
  7. Танасійчук Ю. М. Рухова активність як чинник здорового способу життя молоді. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали ХХХІХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Переяслав-Хмельницький, 28 верес. 2018 р.). Переяслав-Хмельницький: ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», 2018. Вип. 39. С. 276‒279.
  8. Танасійчук Ю. М. Фізична активність як засіб профілактики захворювань опорно-рухового апарату. Професійна педагогічна позиція ефективна умова формування мотивації культури здорового способу життя в освітньому просторі та профілактика ВІЛ/СНІДу: матеріали V Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 29 листоп. 2018 р.). Умань, 2018. С. 46‒52.
  9. Танасійчук Ю. М. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 8 листоп. 2018 р.). Умань, 2018. С. 82‒89.
  10. Танасійчук Ю. М. Важливість створення здоров’язбережувального середовища в закладах вищої освіти. Здоров’я для всіх: матеріали
    І Всеукр. наук.-практ. конф. (Умань, 4 квіт. 2018). Умань, 2018. С. 11‒18.
  11. Танасійчук Ю. М. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в закладах вищої освіти. Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення в сучасному світі: матеріали V Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 15 берез. 2018). Умань, 2018. С. 182‒188.
  12. Танасійчук Ю. М. Ціннісне ставлення до власного здоров’я, як аспект готовності до особистого здоров’язбереження. Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослого населення в сучасному світі: матеріали
    VI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 5 берез. 2019 р.). Умань, 2019. С. 182‒188.
  13. Танасійчук Ю. М. Здоров’язбережувальні технології в системі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Здоров’я для всіх: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Умань, 4 квіт. 2019 р.). Умань, 2019. С. 72‒78.
  14. Танасійчук Ю. М. Оптимізації фізичної активності студентської молоді у закладах вищої освіти. Актуальні проблеми фізичного виховання: теорія та практика: матеріали VІІI Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. для студентів та молодих учених (Умань, 21 листоп. 2019 р.). Умань, С. 72‒78.
  15. Танасійчук Ю. Формування навичок здорового способу життя засобами фізкультурно-оздоровчої роботи. Професійна педагогічна позиція ефективна умова формування мотивації культури здорового способу життя в освітньому просторі та профілактика ВІЛ/СНІДу: матеріали
    VІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань, 28 листоп. 2019 р.). Умань, С. 213‒218.
  16. Танасійчук Ю. М. Формування культури здоров’я як складова фахової підготовки учителів. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XIII Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2019 р.). Умань: Візаві, 2020. С. 232–
  17. Танасійчук Ю. М. Формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя. Здоров’я для всіх: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Умань, 6 квіт. 2020 р.). Умань, С. 143‒154.
  18. Tanasiichuk, Boyko J., Sokolenko L. Formation of Desire for a Healthy Lifestyle of Preschool Children. Bezpieczeństwo, zarządzanie, medycyna i kultura fizyczna z wykorzystaniem: Contemporary selected issues III Międzynarodowej konferencji naukowej (23 kwietnia 2020 r.). Gdańsk, 2020. Tom1. P. 43–57.

Наукові праці, які додатково відображають наукові
результати дисертації

  1. Танасійчук Ю. М. Аналіз проблеми здоров’язбереження в аспекті підготовки студентів ВНЗ. Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру. Умань: Візаві, 2017. Вип. 1. С. 165‒171.
  2. Танасійчук Ю. М. Спосіб життя та здоровʼя молоді як цільові орієнтири фізичної культури. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. Умань, 2018. Вип. 21. С. 119‒124.
  3. Танасійчук Ю. М. Вплив сучасного освітнього процесу на здоров’я учнів у процесі інклюзивного навчання. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. Умань, 2019. Вип. 22. С. 165‒172.