Тематика курсових і випускних кваліфікаційних робіт для здобувачів вищої освіти

Роєнко С.О.

Теми курсових робіт

  1. Соціально-педагогічні умови попередження паління серед підлітків.
  2. Соціально-педагогічні умови попередження негативного впливу Інтернет-мережі.
  3. Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
  4. Соціально-педагогічні умови профілактики правопорушень старшокласників.
  5. Соціально-педагогічні умови організації процесу виховання у притулку для неповнолітніх.
  6. Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у підлітковому середовищі.
  7. Соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об’єднаннях.
  8. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
  9. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
  10. Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей з тимчасово окупованих територій України в новому шкільному колективі.

 

Перфільєва М. В.

Теми курсових.

  • Соціальна реклама: теорія і практика розвитку.
  • Проектна діяльність як невід’ємна частина реалізації соціальних ініціатив.
  • Інноваційні технології в соціальній роботі.
  • Особливості гендерної соціалізації осіб з інвалідністю.
  • Впровадження концепцій доступності для осіб з інвалідністю.

Шевчук О.М.

Теми курсових.

(протокол№ 1, від 27.08.15 р. )

  1. Використання соціально-профілактичного трінінгу в роботі соціального педагога.
  2. Вплив ЗМІ на процес соціалізації дітей та підлітків.
  3. Девіантна поведінка: негативні соціальні фактори, що сприяють її формуванню у підлітків
  4. Діагностика конфліктів у підлітковому віці та способи їх подолання.
  5. Значення самовиховання у процесі соціалізації особистості.
  6. Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
  7. Корекція адиктивної поведінки учнів щодо вживання наркогенних речовин у роботі соціального педагога ЗОШ.
  8. Моральне виховання та самовиховання підлітків в умова ЗОШ.
  9. Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України.
  10. Організація самовиховання школярів та педагогічне керівництво цим процессом.
  11. Особливості педагогічної профілактики адиктивної поведінки підлітків.
  12. Особливості соціалізації дітей та молоді в сучасних умовах.
  13. Педагогічні умови розвитку комунікативної культури соціальних педагогів.
  14. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками девіантної поведінки.
  15. Професійне самовиховання соціального педагога.
  16. Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх в діяльності соціального педагога в ЗОШ.
  17. Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
  18. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  19. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я старшокласників.
  20. Технологія профілактики та подолання міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
  21. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
  22. Формування взаємовідносин підлітків з батьками.

Гоменюк О.О.

Теми курсових.

  1. Специфіка соціально-педагогічної роботи з дітьми, які зазнали сімейного насилля.
  2. Соціально-педагогічна реабілітація дітей з девіантною поведінкою.
  3. Особливості соціально-педагогічної роботи з «дітьми вулиці».
  4. Технології соціально-педагогічної діяльності з дітьми, що мають функціональні обмеження.
  5. Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
  6. Специфіка роботи соціального педагога в дитячому будинку сімейного типу.
  7. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною (неповною, прийомною) сім’єю.
  8. Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу.
  9. Сутність та характеристики соціального виховання дітей.
  10. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання.
  11. Специфіка соціально-педагогічної діяльності з багатодітною сім’єю.
  12. Особливості соціально-педагогічної діяльності з прийомною сім’єю.
  13. Соціалізація дітей з особливими потребами в умовах реабілітаційного центру.
  14. Соціально-педагогічна діяльність з дітьми, схильними до алкоголізму.
  15. Особливості соціально-педагогічної діяльності з дітьми-наркоманами.
  16. Бродяжництво і безпритульність дітей як соціально-педагогічна проблема.
  17. Особливості роботи соціального педагога в закладах реабілітації дітей з обмеженими можливостями.
  18. Форми та методи роботи соціального педагога в спеціальних закладах для дітей-правопорушників.
  19. Особливості соціалізації дітей 6-7 років у різних умовах життєдіяльності.
  20. Соціально-педагогічна корекція соціальних відхилень людини, групи.
  21. Соціально-педагогічна проблеми формування здорового способу життя у дітей.
  22. Соціально-педагогічна допомога особистості в її адаптації до середовища.
  23. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  24. Соціально-педагогічна робота з профілактики суїциду та реабілітації особистості.
  25. Соціалізація учнів у процесі взаємодії сім’ї та загальноосвітнього навчального закладу.

 

Іващенко К. В.

Теми курсових.

  1. Особливості професійної міжособистісної взаємодії у соціальній роботі.
  2. Соціальне сирітство як соціокультурний феномен.
  3. Інституціалізація соціальної роботи в Україні.
  4. Дисфункціональна сім’я як чинник девіантної поведінки неповнолітніх.
  5. Соціальна робота з дітьми та молоддю за місцем проживання.
  6. Насильство щодо неповнолітніх як гостре соціальне явище.

Коляда Н.М.

Теми курсових робіт

для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка»

 

  1. Педагогічні умови соціально-педагогічної роботи в дитячих організаціях.
  2. Соціально-педагогічні умови громадянського виховання в дитячих та молодіжних організаціях.
  3. Формування духовних цінностей школярів в умовах соціально-виховного середовища громадського об’єднання.
  4. Формування соціальної компетентності старшокласників в умовах громадського об’єднання.
  5. Соціалізація учнівської молоді в громадських підліткових об’єднаннях.

Теми курсових робіт

Викладач Ревнюк Н.І.

  1. Альтернативні форми піклування як складова соціально-правового захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки.
  2. Виховання та психосоціальна підтримка дітей з багатодітних родин.
  3. Виховання та психосоціальна підтримка дітей з неблагополучних сімей.
  4. Виховання та психосоціальна підтримка дітей, які живуть з ВІЛ/СНІД.
  5. Виховання та психосоціальна підтримка дітей-інвалідів.
  6. Виховання у молодших школярів здорового способу життя.
  7. Вплив сім’ї на процес соціалізації неповносправних дітей.
  8. Вплив шкільних свят та традицій на соціалізацію дитини та підлітка.
  9. Допомога батькам, які виховують дитину з обмеженими функціональними можливостями.
  10. Жінка як об’єкт соціально-педагогічної допомоги.
  11. Зміст та форми роботи соціального педагога у дошкільних закладах.
  12. Ігри у корекційній роботі соціального педагога.
  13. Інструментарій діяльності соціального педагога у закладах інтернатного типу.
  14. Комунікативні особливості діяльності соціального педагога.
  15. Методи соціально-педагогічної діагностики антисоціальніх форм поведінки дітей.
  16. Методи соціально-педагогічної діагностики сімейних конфліктів.
  17. Моральні аспекти соціальної роботи з дітьми вулиці.
  18. Негативний вплив ЗМІ на соціалізацію дитини
  19. Організація роботи соціального педагога з дітьми з однодітних сімей
  20. Організація роботи соціального педагога у сфері дозвілля.
  21. Основні форми роботи соціального педагога в позашкільних закладах.
  22. Особливості анімаційної діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі.
  23. Особливості використання ігрових технік в соціально-педагогічній роботі.
  24. Особливості соціалізації першокласників у різних умовах життєдіяльності.
  25. Особливості соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми.
  26. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми в умовах сільського соціуму.
  27. Підготовка майбутнього вчителя до професійної саморегуляції в процесі вивчення педагогічних дисциплін.
  28. Прийомні сім’ї як альтернатива інтернатним закладам.
  29. Проблема насильства у соціально-педагогічній теорії та практиці
  30. Реабілітація дітей-інвалідів.
  31. Робота соціального педагога з алкоголезалежними сім’ями.
  32. Робота соціального педагога з дітьми-інвалідами.
  33. Робота соціального педагога сільської школи з алкоголезалежними сім’ями.
  34. Роль засобів масової інформації та інших джерел у пропаганді здорового способу життя.
  35. Соціально-педагогічна допомога дітям з діагнозом ДЦП засобами арт-терапії.
  36. Соціально-педагогічна оцінка потреб дитини як необхідна складова діяльності соціального педагога.
  37. Соціально-педагогічна реабілітація девіантної поведінки дітей і підлітків з проблемами у розвитку.
  38. Соціально-педагогічна реабілітація дітей-інвалідів як умова їх адаптації.
  39. Соціально-педагогічна робота з дітьми, які зазнали насильства.
  40. Соціально-педагогічна робота з неповною сім’єю.
  41. Соціально-педагогічна робота з обдарованими дітьми.
  42. Соціально-педагогічна робота з прийомною сім’єю.
  43. Соціально-педагогічна робота з сім’ями які виховують дітей раннього віку у ДНЗ.
  44. Соціально-педагогічна робота з формування навичок соціальної компетентності у вихованців інтернатних закладів.
  45. Соціально-педагогічна робота щодо інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу.
  46. Соціально-педагогічна робота щодо підготовки вихованців інтернатних закладів до самостійного життя.
  47. Соціально-педагогічна технологія формування здорового способу життя молодших школярів.
  48. Соціально-педагогічні умови забезпечення прав дітей у позанавчальній діяльності.
  49. Соціально-педагогічні умови подолання конфліктів у сім’ї.
  50. Соціально-педагогічні умови розвитку обдарованих дітей у позашкільних навчальних закладах.
  51. Соціально-педагогічні умови формування культури здоров’я учнів початкової школи.
  52. Соціально-правовий захист дитини в загальноосвітньому навчальному закладі як напрям роботи соціального педагога.
  53. Соціально-психологічні механізми формування особистості дитини в неблагополучній сім’ї.
  54. Темперамент і девіантна поведінка.
  55. Технології роботи соціального педагога дошкільного навчального закладу з сім’єю.
  56. Технології соціально-педагогічного консультування.
  57. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи.
  58. Формування навичок здорового способу життя.
  59. Формування соціального здоров’я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах.

 

 

Теми магістерських робіт на 2015-2016 рік

Соціальна педагогіка Науковий керівник: Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

№ п/п П.І.П. Група Тема Керівник
1 Музика Тетяна Ігорівна Магістр 2м група Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах сімейного патронату. Гоменюк О. О.

к.п.н., доцент, професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

2 Завалко Альона Михайлівна Магістр 2м група Особливості тренінгових технологій у професійній підготовці студентів педагогічних ВНЗ в умовах інклюзивної освіти. Перфільєва М. В.

к.п.н., доцент

3 Бойко Юлія Петрівна Магістр, 2м група «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виконання професійної ролі аніматора» Албул І.В.

к.п.н., доцент

4 Гасанова Лейла Ілгарівна Магістр, 2м група Підготовка соціального педагога до профілактики наркоманії серед підлітків у виховному процесі загальноосвітньої школи Бондаренко Г. В.

к.п.н., доцент

5 Білявський Юрій Валентинович Магістр,

2м група

 «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики та корекції девіантної поведінки дітей-сиріт»

 

Коляда Наталія Миколаївна, доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

 

 

Зав. кафедри                                                                                 Коляда Н.М.

«Магістр» заочна форми навчання:

Соціальна педагогіка

 

Прізвище, ім’я, по батькові студента Факультет,

курс,

група

Тема кваліфікаційної роботи ПІП та наукова ступінь наукового керівника

 

1 Бондаренко Олександр Васильович

 

Підготовка майбутнього соціального педагога до

робот із прийомними сім’ями»

д.пед.н.,

професор

Коляда Н.М

2 Закаблуковська Леся Михайлівна ««Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в умовах літнього оздоровчого табору»

 

 

к.пед.н.,

доц., професор

Гоменюк 0.0.

3 Онофрієнко Олена Олександрівна

 

«Підготовка майбутнього соціального педагога до профілактики правопорушень серед неповнолітніх»

 

к.пед.н.,

доцент Бондаренко Г.В.

4 Поліщук Інна Віталіївна «Формування культури материнства жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ»

 

к.пед.н.,

доцент

Заєць С.С.

5 Вовк Яна Анатоліївна «Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів в умовах ВНЗ»

 

 

д. пед..н.,

професор

Коляда Н.М.

 

 

Зав. кафедри                                                                                 Коляда Н.М.