Ярошик Яна Володимирівна

ПІБ здобувача: Ярошик Яна Володимирівна

Тема дисертаційного дослідження: «Практична підготовка майбутніх учителів інформатики до медіаосвітньої діяльності в закладах загальної середньої освіти»

Рік вступу: 2019

ПІБ наукового керівника: Авраменко Олег Борисович, доктор педагогічних наук, професор

  1. Основні досягнення:

За результатами дослідження аспіранткою опубліковано:

1 стаття у виданні, що проіндексоване у міжнародних наукометричних базах даних Scopus. (http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85079760828&partnerID=MN8TOARS)

3 – статті у фаховому виданні (категорія Б)

1 – тези у закордонному виданні (м.Сандомир)

 

Загалом опубліковано: 30 тез, взято участь у 14 Міжнародних конференціях і 22-ти Всеукраїнських.

Видано:

5 навчально-методичних посібники затверджених вченою радою факультету фізики, математики та інформатики та один навчально-методичний посібник затверджений вченою радою університету (МОН України)

Взято участь у понад 50 міжкафедральних науково-методичних семінарах університету. Також була співорганізатором понад 10 міжкафедральних науково-методичних семінари, які відповідають тематиці дисертаційного дослідження.

Під час дистанційного навчання успішно закінчила курси:

  • «Діалог та медіація: Шлях до порозуміння», наданий через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Кількість годин – 30 годин (1 кредит ЄКТС)
  • «Медіаграмотність: практичні навички», наданий Євгеном Магдою через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus. Кількість годин – 30 годин (1 кредит ЄКТС)

Підвищення кваліфікації:

2019 рік

Підвищувала кваліфікацію за категорією “Науково-педагогічні працівники академій, університетів, інститутів”. Спеціальність: “Новітні технології та електронні засоби в освітньому процесі”. Загальна кількість годин – 210 год. / 7 кредитів. Виконала випускну роботу на тему “Впровадження ІКТ в освітній процес закладів вищої освіти.”

Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/1283-19 виданий Національною академією педагогічних наук України ДВНЗ “Університет менеджменту освіти”, Центральним інститутом післядипломної освіти

2020 рік

 Успішно пройшла підвищення кваліфікації в дистанційній формі за спеціальністю 126 «Інформаційні системи та технології» в межах сертифікатної освітньої програми «Інформаційні системи та хмарні технології в освітньому процесі» з курсу «Хмарні технології у дистанційному навчанні в умовах карантину» на факультеті інформаційно-комп’ютерних технологій Державного університету «Житомирська політехніка» з 06 квітня 2020 р. по 10 квітня 2020 р. загальним обсягом 15 один.

Список опублікованих праць:

  1. Terentiev O .M , Prosyankina–Zharova T. I., Lakhno V. A., Usatiuk Y. V. (2020) The features of the predictive modeling power system load in terms of reforming energy market. Journal of Theoretical and Applied Information Technology (Vol.98. No 02, 31st January 2020 р. 163-182 (indexed by the Scopus)
    http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85079760828&partnerID=MN8TOARS
  2. Авраменко О. Б., Усатюк Я. В. (2019). Теоретичні та методичні проблеми формування медіакомпетентності сучасного педагога. Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. 2019. Вип. СXХХХІV (144). (Серія педагогічні науки). С. 5–15

http://nz.npu.edu.ua/article/view/NZ-npu-144.2019.01

  1. Усатюк Я. В., Жмуд О. В. (2018). Медіаосвіта як необхідна складова у підготовці майбутніх вчителів інформатики. Фізико-математична освіта: науковий журнал. Суми, 2018. Вип. 1 (15), ч. 2. С. 56.

https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/4-1-0-460

  1. Жмуд О. В., Усатюк Я. В. (2019). Формування професійних компетентностей майбутніх вчителів інформатики для роботи за основними напрямами STEM-навчання. Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. 2019. Вип. СXХХХІV (144). (Серія педагогічні науки). С. 36–48.
  2. Авраменко О. Б., Ярошик Я. В. (2021). Особливості використання електронного підручника як засобу медіаосвітньої діяльності в рамках практичної підготовки майбутніх вчителів інформатики. “Актуальні проблеми гуманітарних наук: Міжвузівська колекція Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Дослідження молодих вчених”: наук. журн. – Дрогобич: 2021. (подано до друку)
  3. Ярошик Я. В. (2020). Інноваційні технології в системі освіти України. «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2020 (ІКТ-2020)»: матеріали ХІ Міжнародної наук.-техн. конф., 09-11 квіт. 2020. Житомир: 2020. С. 218-219
    https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/05/218.pdf
  4. Ярошик Я. В. (2020). Глобалізація та розвиток сучасної освіти в Україні. «Актуальні соціально-філософські проблеми сучасності»: матеріали XІІІ Всеукраїнської студ. наук. конф., 26 лист. 2020. Умань: 2020
  5. Ярошик Я. В. (2020) Проектна технологія навчання у початковій школі. «Інформаційно-комп’ютерні технології: стан, досягнення та перспективи розвитку»: матеріали ІІІ Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 26-27 лист. 2020 р. Житомир: 2020 https://conf.ztu.edu.ua/komp-yuterni-tehnologiyi-innovatsiyi-problemy-rishennya-25-27-lystopada-2020-r/
  6. Усатюк Я. В. (2019). Неперервна освіта як основна вимога сучасного суспільства. «Інновації в освіті: здобутки та перспективи»: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет-конф., 11 жовт. 2019 р. Умань: 2019. С.71–72 https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/93-innovatsiyi-v-osviti-zdobutky-ta-perspektyvy-11-zhovtnia-2019-roku/340-neperervna-osvita-yak-osnovna-vimoga-suchasnogo-suspilstva
  7. Усатюк Я. В. (2019). Вплив медіаграмотності на сучасний розвиток та становлення особистості майбутнього вчителя. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали V Наук.-практ. інтернет-конф. Харків, 2019. С. 79–82.

https://dspace.udpu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10647

  1. Усатюк Я. В. (2019). Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчальний процес. Актуальні проблеми сучасної математики і фізики та методики їх навчання: матеріали Восьмої Всеук. наук. конф. молодих вчених з математики та фізики. Київ, 2019. С. 65–66. https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/10644
  2. Усатюк Я. В. (2019). Медіаосвіта як чинник підвищення якості освіти. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конф.. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 46. С. 316–318. http://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10646
  3. Усатюк Я. В. (2019). Медіакультура особистості. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали ІІ Всеук. наук. Інтернет-конф.. Умань, 2019. С. 37–42. https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=5231
  4. Усатюк Я. В., Жмуд О. В. (2018). Формування медіакомпетентності в майбутнього вчителя інформатики. Наукова молодь – 2018: матеріали VІ Всеук. наук.-практ. конф. молодих вчених. Київ, 2018. С. 112–114. https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9682
  5. Ткачук Г. В., Бондаренко Т. В., Стеценко В. П., Кісіль Я. В. (2018). Аналіз платформи BigBlueButton для проведення навчальних вебінарів. Інновації в освіті: здобутки та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (11 жовтня 2018 р., Умань). Умань, 2017. С. 124–127.
  6. Кісіль Я. В. (2017). Особливості вивчення курсу «Комп’ютерна графіка та мультимедіа» для підготовки майбутніх вчителів інформатики. Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи: матеріали Всеукр. научк.-практ. конф. (10–12 квітня 2017 р., Умань). Умань, 2017.
  7. Кісіль Я. В. (2016). Концепція методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики. Інтелектуальний потенціал в умовах сучасного суспільства: матеріали Регіон. наук.-практ. конф. молодих учених (20 травня 2016 р., Умань). Умань, 2016. С. 65–66.
  8. Жмуд О. В., Кісіль Я. В. (2017). Використання методу ситуаційних вправ при формуванні предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем у майбутніх вчителів інформатики. Інноваційні та сучасні технології в системі освіти: внесок Польщі та України : матеріали Міжнар. науково-практичної конф. (5–6 травня 2017 р., Сандомир, Польща). Сандомир, 2017. С. 42–46.

http://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/6789/8247

  1. Кісіль Я. В. (2017). Формування інформаційної компетентності у майбутніх вчителів інформатики при вивченні курсу «Комп’ютерна графіка та мультимедіа». Наука України – погляд молодих учених крізь призму сучасності: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (20–22 квітня 2017 р., Черкаси). Черкаси, 2017. С. 103–105. https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/8152/1/Formuv_informats_kompet.pdf
  2. Кісіль Я. В. (2016). Використання ІКТ в педагогічному процесі. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: збірник матеріалів Всеук. наук.-практ. інтернет-конференції (16–17 березня 2016 р., Умань). Умань, 2016. С. 16–20 http://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5377