Підсумки конкурсу соціальної реклами

21 грудня 2015

На факультеті соціальної та психологічної освіти за участі Студентського наукового товариства було організовано та проведено конкурс соціальної реклами. Модератором була Альона Завалко. Всі присутні мали  можливість оцінити короткометражні шедеври конкурсантів, а також їх творчість на плакатах.

DSC_1631

DSC_1636

Серед претендентів на перемогу були такі групи:  10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 22, 22п, 23, 42, 45. Учасники проявили креативність, винахідливість та оригінальність тем та їх інтерпретації.

Всі присутні були в захваті від побаченого.

DSC_1606

DSC_1610

Після показу відеороликів було проведено опитування присутніх, у ході якого прозвучали різні думки з приводу побаченого, але обрати переможця було неможливо, адже всі були гідні  цього звання. Тому всі учасники отримали грамоти, а тому є переможцями, адже не залишились осторонь нагальних проблем суспільства, які порушили у своїй соціальній рекламі.

DSC_1618

DSC_1620 (1)

DSC_1621 (1)

DSC_1622

DSC_1623

DSC_1624

DSC_1625

DSC_1626

Ми  вітаємо переможців і бажаємо натхнення, творчих злетів та подальших успіхів, а також більше активних та ініціативних учасників.

Відеоролик 10 групи

Презентація 11 групи

Завантажити

WKD-Presentation-Downloads-Thumb

Відеоролик 12 групи

Відеоролик 14 групи

Аудиозапис 22 групи
Прослухати

MP3-Symbol

Відеоролик 23 групи

Відеоролик 42 групи

Відеоролик 45 групи