Підсумки конкурсу соціальної реклами
На факультеті соціальної та психологічної освіти за участі Студентського наукового товариства було організовано та проведено конкурс соціальної реклами. Модератором була Альона Завалко. Всі присутні мали можливість оцінити короткометражні шедеври конкурсантів, а також їх творчість на плакатах.
Серед претендентів на перемогу були такі групи: 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 22, 22п, 23, 42, 45. Учасники проявили креативність, винахідливість та оригінальність тем та їх інтерпретації.
Всі присутні були в захваті від побаченого.
Після показу відеороликів було проведено опитування присутніх, у ході якого прозвучали різні думки з приводу побаченого, але обрати переможця було неможливо, адже всі були гідні цього звання. Тому всі учасники отримали грамоти, а тому є переможцями, адже не залишились осторонь нагальних проблем суспільства, які порушили у своїй соціальній рекламі.
Ми вітаємо переможців і бажаємо натхнення, творчих злетів та подальших успіхів, а також більше активних та ініціативних учасників.
Відеоролик 10 групи
Презентація 11 групи
Відеоролик 12 групи
Відеоролик 14 групи
Аудиозапис 22 групи
Прослухати
Відеоролик 23 групи
Відеоролик 42 групи
Відеоролик 45 групи