Враження про проходження практики студентами 45 групи

10 March 2017

1

З 20 лютого розпочалася стажерська практика для студентів 45 групи ФСПО. Хтось вирішив проходити її у своїй рідній школі, а дехто звелів залишитися в м. Умань. Не дивлячись на те, що база для проходження практики в багатьох різна, але загалом, все проходить за однаковим планом.

В перший тиждень нашого перебування на практиці ми знайомилися з школою, з її історією, з дирекцією школи, її педагогічним керівництвом. Знайомилися з соціальним педагогом та практичним психологом, вивчали документацію, якою вони займаються, вони розповідали нам про їх досвід роботи у школі.

«Ми вирішили проходити практику у 8-Б класі в Уманській загальноосвітній школі I-IIIступенів № 5 ім. В.І. Чуйкова. Спостерігали за ними на уроках, на перервах, спілкувалися з ними. Діти сприйняли нас добре, позитивно, швидко йшли на контакт, цікавилися, що ми з ними будемо проводити та скільки часу з ними будемо перебувати. З перших спостережень можу сказати, що учні між собою добре спілкуються, вони дружній клас, навчаються добре, є відмінники, отримують зауваження на уроках,  діти ввічливі, дівчатка намагаються здаватись уже дорослими ( фарбуються), хлопці ще розбишаки.»- діляться практиканти Дзьонь Анастасія та Мицик Тетяна.

2

За планом практики ми ознайомились з паспортом класу, списком учнів, їх розкладом занять, планом позакласних заходів класу.

Також почали готувати для дітей різні методики, анкети на згуртування класу, на виявлення їх інтересів, підбирали для них діагностичний мінімум на увагу, пам’ять, на креативність, готували для учнів цікаві ігри та вправи. Також підготували готували ряд заходів на профілактику по запобіганню алкоголізму, наркоманії та проти бродяжництва.

Другий тиждень нашого перебування в школі почали з того, що провели з дітьми анкетування і тестування на згуртованість класу, на виявлення їх інтересів, дізнавались як вони проводять своє дозвілля. Також ми з ними грали в ігри на перервах та проводили цікаві вправи, які для них готували. Учні спочатку соромились, але через декілька хвилин розслабились і почали з задоволенням грати. Серед тижня ми почали дні, які були присвячені профілактиці запобіганню алкоголізму, наркоманії та бродяжництва.

3

Із задоволенням розповідає про свої враження від практики Поліщук Олена:

«Проходжу практику в НВК:СЗШ I-III ст.-ліцеї м.Гайсин, закріплена за 8-А класом. Маю 32 учні, з них 12 хлопців та 20 дівчат. Клас дружній, ми одразу знайшли спільну мову.

Разом з дітьми, та класним керівником брали участь ушкільній декаді етнографії українського народу, де представляли Херсонську та Миколіївські області.

Окрім цього, тісно співпрацюю із психолом школи. За час практики вже встигла провести такі діагностики як: “Експерс-діагностика рівня особистісної фрустрації (В.В.Бойко)”, тест шкільної тривожності Філіпса, опитувальник Спілберга-Ханіна, характерологічнйи опитувальник Леонгарда Шмішека.

Також мною було проведено: “Методика діагностики комунікативного контролю (за Шнайдером), діагностика особистісної креативності (Е.Е.Тунік), методика виявлення групи ризику, методика “Тип мислення”, вивчення мотиваційної сфери учнів за методикою Б.К.Пашнєва, діагностика рівня творчого потенціалу особистості. Також, проводила виховну годину на тему : “Психологія в моєму житті “Сім’я від А до Я”( у формі бренг-рингу). Зараз готуємо дівчинку на конкурс “Міс весна”, який відбудеться 9 березня.

Також займаємось із класним керівником розробкою відкритої виховної години ( я допомагаю).  Ми добре ладнаємо з дітьми, спілкуємось на перевах, запропоновані мною ігри позитивно спрйимаються. Завжди запитують, чи ще прийду».