Гриньова Наталія В’ячеславівна

Гриньова

Гриньова Наталія В’ячеславівна

Hrynova Nataliia Viacheslavivna

Кандидат психологічних наук, доцент

Scopus

Publons

 Google Scholar

ORCID

Дисципліни, які викладає:

  • Історія психологія
  • Психологія оцінки персоналу
  • Методика навчання психології
  • Психодіагностика та психокорекція
  • Психодіагностика та психокорекція осіб з ООП

Сфера наукового дослідження:

«Проективно-тестові та психоаналітичні підходи до використання малюнку в діагностико-корекційному процесі»

Ідентифікатор автора:

 

Список праць:

Монографії:

За кордоном:

  • Perepeliuk Tetiana, Hrynova Nataliia. Studying the influence of the pandemic on mental health of students. Innovative Ansätze zur persönlichen Entwicklung und Verbesserung der Gesundheit. Monografische Reihe «Europäische Wissenschaft». Buch 4. Teil 10. 2021.105-

В Україні:

  • Гриньова Н.В., Перепелюк Т.Д. Стан розвитку компонентів творчого потенціалу студентів-психологів в умовах дистанційного навчання. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко та ін.; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. С. 323-

Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science:

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Perepeliuk Tetiana, Hrynova Nataliia. Research of the cognitive component as a basis of development creativity of students during distance learning. Балканско научно обозрение. Т. 5. № 1(11). С. 35–38. https://balkan-sci-review.com/journal_article/issledovanie-kognitivnogo-komponenta-kak-osnovy-razvitiya-tvorchestva-studentov-v-period-distantsionnogo-obucheniya/ DOI: 10.34671/SCH.BSR.2021.0501.0007
  • Гриньова Н.В. Діагностико-корекційні можливості методу позитивної психотерапії у пізнанні психотравм особистості. Virtus: Scientific Journal / Editor-inChief M.A. Zhurba. January # 40, 2020. Р. 43– https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12834
  • Гриньова Н.В. “Портрет” сучасного викладача закладу вищої освіти. Nowoczesna nauka: teoria i praktyka: Mater. IV Międz. Konf. Nauk.- Prakt. / red. Stanisław Kowalczyk. Warszawa: Nowa nauka, 2020. S. 72– https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12835
  • Гриньова Н.В., Станішевська В.І. Психокорекційний тренінг «Вчимось конструктивно вирішувати конфліктні ситуації». KELM, № 4 (48), 2022. С. 196- http://kelmczasopisma.com/ua/viewpdf/8989

Статті у фахових виданнях України:

  • Гриньова Н. В. Зв’язок захисних механізмів психіки з самооцінкою суб’єкта. Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2019. Том. ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 19. 17-84. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10876
  • Гриньова Н.В. Діагностика та корекція життєстійкості як складової психічного здоров’я особистості. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2020. Том. ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 21. С.66–79. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12833
  • Гриньова Н.В., Козак О.Ю. До питання професійного становлення викладачів закладів вищої освіти. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2020. Том. ХІ: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Випуск 21. С.80–93. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12832
  • Перепелюк Т.Д., Гриньова Н.В. Особливості стану психічного здоров’я студентів в умовах пандемії. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2021. Том 32 (71) № 1. с. 110-114. URL: http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/1_2021/1_2021.pdf DOI: 10.32838 /2709-3093/2021.1/19
  • Гриньова Н.В. Психологічні механізми становлення професійної свідомості майбутніх психологів у закладі вищої освіти. Вісник Національного університету оборони України. Збірник наук. праць. К.: НУОУ, 2021. Вип. 4 (62). С. 34-40. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14356
  • Перепелюк Т.Д., Гриньова Н.В. Діагностика проявів емоційного інтелекту під час переживання стресових ситуацій. «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал. 2022. № 3(5) 2022. С. 98-110. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/1268
  • Гриньова Н. В. Роль емоційного інтелекту в особистісній регуляції рішень і дій керівника як лідера. Вісник Національного університету оборони України. Збірник наукових праць. 2022. Вип. 2 (66). С. 37-42. URL: http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/254942
  • Perepeliuk T.D., Hrynova N.V., Olkhovetskyi S.M. Personality motivation as a component of creative abilities of higher education students. Вісник Національного університету оборони України. Збірник наукових праць. 2022. Вип. 3 (67). С. 107-111. URL: http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/257319
  • Гриньова Н.В. Дослідження емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти з особливими освітніми потребами. Габітус. Випуск 47, 2023. С. 56-61. URL: http://habitus.od.ua/journals/2023/47-2023/9.pdf
  • Гриньова Н.В. Данилевич Л.А. Розвиток емоційної стійкості майбутніх педагогів. Вчені записки університету «Крок», №3 (71), 2023. С. 176-183. URL: РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ | Вчені записки Університету «КРОК» (krok.edu.ua)
  • Гриньова Н.В. Формування емоційної стійкості майбутніх педагогів до роботи з учнями з ООП. Психологічні студії, № 3, 2023. С. 31-37.  URL: http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/psychology/article/view/1342
  • Кобець О.В., Лантух В.В., Гриньова Н.В. Вплив емоційно-вольових якостей на емоційну стійкість майбутніх вчителів. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2023. № 15 (33), 2023. С. 746-755. URL: № 15 (33) (2023): Перспективи та інновації науки | Перспективи та інновації науки (perspectives.pp.ua)

Статті категорії Б

Кобець О.В., Лантух В.В., Гриньова Н.В. Вплив емоційно-вольових якостей на емоційну стійкість майбутніх вчителів. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2023. № 15 (33), 2023. С. 746-755. URL: № 15 (33) (2023): Перспективи та інновації науки | Перспективи та інновації науки (perspectives.pp.ua)

Навчальні посібники:

  • Основи психокорекції: курс лекцій: навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. В. Гриньова. Умань: Візаві,  135 с.
  • Основи глибинної психології: курс лекцій: навчальний посібник / уклад. Н. В. Гриньова. Вид. 2-ге, допов. Умань: Візаві, 2023. 145 с.
  • Історія психології : курс лекцій : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. Н. В. Гриньова. Вид. 2-ге, допов. Умань : Візаві, 2020. 174 с. https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13036
  • Психологія оцінки персоналу: методичні рекомендації / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад. Н. В. Гриньова. Умань : Візаві, 2020. 57 с. https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13037
  • Психологія оцінки персоналу : курс лекцій : навчальний посібник / уклад.  Н. В. Гриньова. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. 120 с. https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11225
  • Основи психодіагностики та психокорекції : навчально-методичний посібник / уклад. Н. В. Гриньова. Умань : ВПЦ «Візаві», 2019. 124 с. https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11224
  • Основи психокорекції: курс лекцій: навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Н. В. Гриньова. Умань: Візаві,  135 с.

Стажування за останні 5 років

  • УДПУ імені Павла Тичини, свідоцтво: ПК №02125639/001042-20

Напрям: «Інноваційні технології в діяльності практичного психолога в умовах НУШ». Тема: «Психологічний супровід навчального процесу в умовах НУШ». 29.05.2020 р.

1 кредит, 30 год.

  • УДПУ імені Павла Тичини, сертифікат ПК№02125639/002632-21 Напрям: Інноваційні технології у професійній діяльності викладача». Тема: «Моніторинг та діагностика освітньої діяльності»

26.02.2021 р. 1 кредит, 30 год.

  • Zustricz Foundation. Department of Polish-Ukrainian Studies of Jagiellonian University in Krakow. Міжнародне стажування «Фандрейзинг та основи проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід». Польща-Україна. 06.11-12.2021 р. Свідоцтво: SZFL-001068, 6 кредитів/180 год.
  • УДПУ імені Павла Тичини, сертифікат ПК№02125639/002632-21 Напрям: «Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі». Тема: «Використання онлайн-інструментів для створення інтерактивних завдань». 20.12-24.12.2021 р. Сертифікат №02125639/005445-21, 1 кредит/30 год.
  • Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, практичний курс «Техніки відновлення довіри та зниження рівня катастрофізації в період війни», 06.06-08.06.2022 0,5 кредиту/15 год.
  • Інститут модернізації змісту освіти, курс «Перша психологічна допомога під час та після війни», свідоцтво № 20753483, 06-27.06. 2022, 1 кредит/30 год.
  • Університет менеджменту освіти. Тема: Психологічне забезпечення якості освіти. 11.04– 11.11.2022 р. Свідоцтво СП № 35830447/2607-22 (6 кр./180 год.)
  • Університет менеджменту освіти. Тема: «Психологічне забезпечення підприємницької поведінки учасників освітнього процесу». 18.04– 17.11.2023 р. Свідоцтво 2645/23ЦСП №5830447/2645-23

(6 кр./180 год.)

Нагороди та відзнаки

Додаткові види діяльності:

  • Професійні досягнення в освітній та методичній діяльності, внутрішньому забезпеченні якості вищої освіти
  • Гарант освітньої програми «Психологія» початкового (короткого) циклу вищої освіти
  • Член разових спеціалізованих вчених рад з  правом прийняття до розгляду та проведення разового захисту дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 053 Психологія (2023-2024)
  • Відповідальний секретар наукового фахового «Психологічний журнал»
  • Член редакційної колегії наукового видання «Журнал сталого соціально-економічного розвитку»
  • Досвід та професійні досягнення у наукові діяльності
  • Участь у діяльності міжнародних, національних та регіональних науково-дослідницьких структур
  • Член науково-дослідної лабораторії «Удосконалення майстерності майбутнього психолога імені Анни Іванівни Кагальняк»

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю:

  • Член громадської спілки «Національна психологічна асоціація».
  • Член Української асоціації сімейних психологів.

Контакти викладача:

nataliiahrynova@udpu.edu.ua

Підтвердження академічної та професійної кваліфікації