Кірдан Олена Леонідівна
Кірдан Олена Леонідівна
Kirdan Olena
Посада (науковий ступінь, звання, посада)
Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту
Дисципліни, які викладає
- Методика викладання у вищій школі
- Методологія наукового дослідження та академічна доброчесність
- Стандарти та якість вищої освіти
- Історіографія педагогічних процесів
- Управління і керівництво закладом вищої освіти
Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)
Тема кандидатської дисертації: «Виховні функції класного керівника в навчальних закладах України (середина ХІХ – початок ХХ століття)», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2002 р.)
Тема докторської дисертації: «Теорія і практика управління вищими навчальними закладами України (ХІХ – початок ХХ століття)», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2017 р.).
Список праць:
Монографії
- Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Cоціальне управління та розвиток соціальних навичок майбутніх фахівців: термінологічний аналіз (Social governance and development of social skills of future specialists: terminological analysis). Science and education for sustainable development: Monograph Katowice: Publishing House of University of Technology Katowice, 2022; part 2.34, P. 467-473. ISBN 978 – 83 – 963977 – 2 – 0 DOI:10.54264/M005 URL:http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/science_and_education_for_sustainable_development/92
- Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Теоретичні та практичні аспекти формування академічної доброчесності майбутніх фахівців у системі забезпечення якості вищої освіти. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія / за заг. ред.: В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». – Херсон : Олді+, 2022. С.112–124. https://doi.org/10.32782/978-966-289-635-0-13 URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16622
- Кірдан О.Л. Формування національної ідентичності у закладах освіти України на початку ХХ століття. Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні : кол. моногр. / І. Албул, І. Карпич, О. Кірдан [та ін.] ; [наук. ред. Н. М. Коляда] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Компринт, Розд. 2., підр. 2.3. 2022. C. 143-167 (1,5 др.арк.).
- Кірдан О.Л. Організаційні та практичні засади підготовки здобувачів вищої освіти до викладацької діяльності у закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: методологія, технологія, дидактичні та виховні аспекти : моногр. за заг. ред. В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2023. Розд. 1., підр. 4. 2023. C. 38-49 (1,5 др.арк.). DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-300-2-5
- Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх педагогів і менеджерів освіти в Україні: якість та виклики в умовах війни. Стратегічні напрями розвитку науки і освіти в Україні:наукова монографія. Під загальною редакцією М. Филиповича. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2024. с 110-139. (1,5 др. арк.) http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/518
http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/518/13754/28817-1 (авторський розділ)
DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-484-9-7 ISBN 978-9934-26-484-9
- Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті трансформаційних змін у сфері освіти. Актуальні парадигми підготовки сучасного вчителя : Наукова монографія. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2024. c. 68-98
DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-504-4-5 (авторський розділ)
http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/536
http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/536/14214/29797-1 (авторський розділ) ISBN 978-9934-26-504-4
Статті у наукометричних виданнях
- Kirdan, O., Romanova, V., Prokopov, S., Bilyk, N., & Tsisaruk, I. (2021). Abordagens inovadoras na organização do trabalho independente dos candidatos ao ensino superior nas condições do ambiente educacional de informação. Laplage Em Revista, 7(3A), p.480-488. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173A1442p.480-488 (проідексовано у Web of Science)
- Kirdan O. Professional development of university teachers in conditions of Ukraine’s integration into the European higher education area /SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Рroceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th -23th, 2020. 397-407 Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020 http://dx.doi.org/10.17770/sie2020vol1.5070 Режим доступу: http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/4966/4473 (проідексовано у Web of Science)
- Kirdan O.L., Pryshchepa S., Savchenko N., Tkachuk M., Kirdan O.P. The theory and practice of higher educational institutions management in Ukraine / Olena Kirdan, Svitlana Pryshchepa, Nataliya Savchenko, Myroslava Tkachuk, Oleksandr Kirdan SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Рroceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th -23th, 2020. 408-423 Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020 http://dx.doi.org/10.17770/sie2020vol1.5070 Режим доступу:http://journals.ru.lv/index.php/SIE/issue/view/136/showToc (проідексовано у Web of Science)
- Kirdan O., Koyalenko N., Miloradova N., Sabat N., Koyalchuk O., Hirnyak A. Psychological and Pedagogical Cooperation as a Factor in Increasing the Level of Tolerance for Innovation. INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE AND NETWORK 2021, VOL. 21 № 12, pp. 684-688. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.12.93 (проідексовано у Web of Science)
Статті у зарубіжних виданнях
- Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Андрагогічний підхід у підготовці здобувачів вищої освіти: традиції і тенденції розвитку. Modern engineering and innovative technologies Issue 22. Part 2. Р. 72-79. DOI: 10.30890/2567-5273.2022-22-02-042 URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit22-02-042
- Кірдан О., Авраменко Б. (2023). Організаційно-педагогічні засади міжнародної діяльності університетів України (друга половина XIX – початок XX століття) як наукова проблема. Modern Engineering and Innovative Technologies, 3(27-03), 83–87. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-27-03-062 URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit27-03-062
- Кірдан, О. (2023). Управлінська компетентність майбутніх викладачів вищої школи та керівників закладів освіти: понятійно-категорійний аналіз. Modern Engineering and Innovative Technologies,4(28-02),19-24. URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit28-02-005
- :Кірдан, О. (2024). Формування української національно-громадянської ідентичності здобувачів вищої освіти: сучасний науковий дискурс. Modern Engineering and Innovative Technologies, 3 (34-03), 27–31. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-00-008 URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit34-00-008
Статті у фахових виданнях України:
- Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Формування soft skills здобувачів вищої освіти в освітньому процесі закладу вищої освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ВПЦ Візаві, 2021. 2 (6), С. 152–160. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/248144 DOI: https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144
- Кірдан О.П. Кірдан О.Л. Педагогіка гідності – педагогіка майбутнього. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»): журнал. 2021. № 5(5). С. 386–396. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/758
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-386-396
- Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Педагогічна складова освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 4 (137), Одеса, 2021. С. 68–74. URL: https://drive.google.com/file/d/1cTK2WWK3vj8893-GwH5ZE_pRsYJ7ZzO9/view DOI: https://doi.org/10.24195/2617-6688-2021-4-9.
- Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 293-305 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-293-305
- Кірдан О.Л. Педагогічні ідеї Миколи Леонтовича: джерельна база дослідження. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022, Вип. 1 (25), С. 75–81. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/258476 DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258476
- Кірдан О. Л., Кірдан, О. П. Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики. Економічні горизонти, 2022, (2(20), С. 75–82. URL:http://eh.udpu.edu.ua/article/view/263301
DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.263301
- Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Ретродосвід управління фінансовою діяльністю закладів вищої освіти України та соціальної підтримки студентів. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 2 (9). С. 15-25. URL: http://srso.udpu.edu.ua/article/view/267058 DOI: https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(9).2022.267058
- Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск Євроінтеграція. Ч.1., С. 145-149. URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/spec_2022/part_1/27.pdf
DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.1.27
- Кірдан О.Л. Нормативно-правове регулювання діяльності закладів вищої освіти (до історії питання). Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 5(11) С. 578–590 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/4710 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-5(11)-578-590
- Кірдан О.Л., Стріюк М.В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів: наукові рефлексії українських дослідників. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 7(13) С. 524–537. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5443 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-7(13)-524-537
- Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Формування управлінської компетентності майбутніх викладачів вищої школи та керівників закладів освіти у сучасному науковому дискурсі. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2023 № 11(29). С. 188–200. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5486 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-11(29)-188-200
- Кірдан О.Л., Литвиненко В.Ю. Виховні функції учителів початкової школи в контексті аксіологічного, компетентнісного та історико-хронологічного підходів. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 8(14) С. 852–864 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5848 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-8(14)-852-864
- Кірдан О.Л. Дидактична компетентність майбутніх викладачів закладів вищої освіти: cутність, формування, розвиток Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2023, 2(28), С. 76–83. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/291766 DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291766
- Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Розвиток медіаосвіти в кінці ХХ – на початку ХХІ століття як проблема педагогічної теорії і практики: вітчизняний та зарубіжний досвід. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том 11, № 10. С. 25–29. URL: https://oipjournal.org/index.php/oip/article/view/283 DOI: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i10-004
- Кірдан О. Підготовка майбутніх педагогів до доброчинної діяльності: роль і значення благодійних фондів України. Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка») : журнал. № 12 (18), С. 525-534 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/8382 (дата звернення: 24.04.2024), DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-12(18)-525-534
- Kirdan, O. (2023). RETRO EXPERIENCE OF CHARITY AND PATRONAGE SUPPORT FOR THE ESTABLISHMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE. Mountain School of Ukrainian Carpaty, (29), 51–54. URL: https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/7881 DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2023.29.51-54
- Кірдан О.Л., Авраменко Б.І. Міжнародна академічна мобільність: сутність, види, перспективи. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка»)»: журнал. № 1(19). С. 625–636. https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-1(19)-625-636
- Кохановська О.В., Кірдан О. Л., Невмержицька О. В. Історіографія розвитку інноваційних технологій навчання в Україні (90-ті роки ХХ – початок ХХІ століття). ПЕДАГОГІЧНИЙ АЛЬМАНАХ, 2024. Вип.55, С. 212-220. https://doi.org/10.37915/pa.vi55.524
- Кірдан О.Л., Кірдан О. П., Литвиненко В. Медіаосвіта та формування медіакомпетентності майбутніх педагогів і менеджерів освіти. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(29), С. 116–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104
- Кірдан О., Авраменко Б. Pозвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2024. Вип. 2, С. 112–117. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306339 http://znp.udpu.edu.ua/article/view/306339
- Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх інструменталістів-виконавців та вчителів музичного мистецтва: історіографія проблеми. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. № 9(43). С. 271-282. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-9(43)-271-282
- Кірдан О. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх інструменталістів-виконавців у закладах фахової передвищої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, Вип. 3, С. 116–121. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975 http://znp.udpu.edu.ua/article/view/312975
- Кірдан О., Юрченко В. Організаційно-педагогічні засади діяльності шкіл національних меншин Правобережної України у кінці ХІХ – на початку ХХ століття як актуальна наукова проблема. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2024. Вип. 2(30), С. 31–37. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998 http://psv.udpu.edu.ua/article/view/313998
- Кірдан О. Використання музейної педагогіки в освітньому процесі закладу вищої освіти. Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»). № 1 (31). С. 1282-1293. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1282-1293
- Кірдан О.Л. Музейна педагогіка в освітньому просторі закладу вищої освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»). №1 (42). С. 620-631. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-1(42)-620-631 http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/19275/19285
- Бялик О.В., Кірдан О.Л., Кудла М.В. Профорієнтаційна робота як важливий чинник в управлінні освітньою діяльністю здобувачів профільної середньої освіти. Перспективи та інновації науки. № 1 (47). С. 316-326 https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-1(47)-316-326 http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/19275/19285
- Бялик О.В., Кірдан О.Л., Кудла М.В. Управління навчальною діяльністю здобувачів профільної середньої освіти: сучасний погляд на проблему. Вісник науки та освіти. № 1(31). С. 965-973 https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-965-973
- Кірдан О.Л., Кудла М.В. Підготовка майбутніх учителів до управління навчальною діяльністю учнів профільної середньої школи: методологічні підходи. Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». №2 (42) С.1413-1421
https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1413-1421
- Кірдан О.Л., Бялик О.В. Управління навчальною діяльністю учнів профільної середньої школи: організаційний аспект. Суспільство та національні інтереси. Серія «Педагогіка / Освіта». №2 (10). C. 169-178 https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-2(10)-169-178
- Квас О., Кірдан О. Діяльність музеїв закладів вищої освіти України з висвітлення історії освітянського руху. Молодь і ринок. 2025. № 1 (233). С. 37-41 DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.322515 http://mir.dspu.edu.ua/article/view/322515/313155
Посібники
- Методика викладання у вищій школі: навчально-методичний посібник [уклад. О. Л. Кірдан, О. П. Кірдан]. Умань: Візаві, 2021. 198 с.
Стажування, підвищення кваліфікації за 2021-2024 рр.
- Сертифікат (ПК № 02125639/002638-21) про підвищення кваліфікації у період 22.02.2021 – 26.02.2021 р. зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки за напрямом «Інноваційні технології у професійній діяльності викладача» на тему: «Моніторинг та діагностика освітньої діяльності» (30 год. (1 кредит ECTS)).
- Сертифікат, що засвідчує успішне завершення тренінгу для керівників експертних груп обсягом 30 год. (1 кредит ECTS), виданий 23 червня 2021 р. Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти (№ 0418/2021(183)).
- 25-26 травня 2022 р. пройшла тренінг «Інституційна культура академічної доброчесності: національний досвід та кращі практики Європейського союзу» сертифікат №101048055-25-051.
- НАПН України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти. Тема: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти» (14 березня – 15 жовтня 2022 р.) Свідоцтво про підвищення кваліфікації 2155/22Ц від 15 жовтня 2022 р. (180 год. / 6 кр.).
- УкрНТЕІ Сертифікат 220042 про курс вебінарів з підвищення кваліфікації на тему «Трансформація науки в бізнес: можливості для комерціалізації» (4.10.–15.11.2022 р.) (19 акад.год.)
- Підвищення кваліфікації на базі WYŻSZE SEMINARIUM DUCHOWNE STOWARZYSZENIA APOSTOLSTWA KATOLICKIEGO (16 січня–24 лютого 2023 р.) за темою «Академічна доброчесність». Сертифікат № KW- 049/0223 в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS).
- 03.2023 р. підвищила кваліфікацію за темою «Щоденне управління собою залежно від типу особистості: шлях до успіху» (0,2 кредита ECTS / 6 годин, сертифікат № 1391/23).
- НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти. Підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, які викладають комплекс дисциплін з менеджменту освіти» (16 січня – 16 червня 2023 р.) Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/0926-23 від 16 червня 2023 р. (180 год. / 6 кр.)
- НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР №2251/0411-24 підтверджує, що 06.03.2024 р. пройшла навчання за програмою вебінару «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» (0,5 кр.).
- НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР № 3148/0019-24 пітверджує, що 6 та 7 червня 2024 р. пройшла навчання за програмою Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства» (0,5 кр.).
- Certificate of participation in the workshop on the topic «Enhancing the Resilience of Critical Entities in Ukraine» under Erasmus + project Jean Monnet module: «The European experience for enhancement the resilience of critical entities in Ukraine» (31 October 2024).
- Certificate of participation has attended the Jean Monnet Trainings on the topics: «Creation of personal Digital Competence Wheel» and «Evaluation of competencies for sustainable employability. Curriculum Vitae Europass», 1,5 credits ECTS (45 hours) organized on November 08-17, 2024, within the framework of the Erasmus+ Jean Monnet Project «Formation of the
personality development strategy in the digital educational space: Ukraine-EU» (101127592 – FPDSDESUEU – ERASMUS-JMO-
2023-HEI-TCH-RSCH)
Сертифікат про участь у тренінгах «Створення особистого колеса цифрових компетенцій» (08.11.2024) та «Оцінка компетенцій для сталого працевлаштування. Curriculum Vitae Europass» (11.11.2024), які реалізуються в рамках модуля Жана Моне (діяльність у рамках програми Еразмус +, Project: 101127592 – FPDSDESUEU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH) за темою: «Формування стратегії розвитку особистості в цифровому освітньому просторі: Україна-ЄС» («Formation of the personality development strategy in the digital educational space: Ukraine-EU»).
- НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР № 4015/0245-24 пітверджує, що 27 та 28 листопада 2024 р. пройшла навчання за програмою форуму «Навички майбутнього 2024» (0,5 кр.).
- ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери, свідоцтво КН 32/1-001/0123/2024 видане в тому, що з 25 листопада по 30 листопада 2024 р. підвищувала кваліфікацію за програмою «Інструментарій дослідника» (30 год. / 1 кр.).
Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:
- Член Всеукраїнської асоціації імені В.О. Сухомлинського.
- Член Міжнародної асоціації сучасної освіти, науки та культури.
Нагороди та відзнаки:
Нагороджена Почесною грамотою УДПУ імені Павла Тичини (2002, 2004 рр.)
Нагороджена Почесною грамотою Черкаської обласної ради (2018 р.).
Нагороджена Подякою Міністерства освіти і науки України (2020 р.).
Нагороджена Грамотою Міністерства освіти і науки України (2023 р.).
Додаткові види діяльності:
- Професійні досягнення в освітній та методичній діяльності, внутрішньому забезпеченні якості вищої освіти
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (з 2019 р.).
- Досвід та професійні досягнення у наукові діяльності
Член спеціалізованої вченої ради Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (наказ МОН України від 06.06.2022 №530).
У 2022–2024 рр. член спеціалізованої вченої ради Д 23.053.02 Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка (Наказ МОН від 07.04.2022 №320).
Брала участь в атестації наукових кадрів як офіційний опонент та рецензент дисертаційних робіт.
Головний редактор фахового видання «Проблеми підготовки сучасного вчителя» (категорія Б) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Контакти (електрона пошта): o.l.kirdan@udpu.edu.ua