Кірдан Олена Леонідівна

Кірдан Олена Леонідівна

Kirdan Olena

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

Web of Science

Google Scholar

Orcid

 

Дисципліни, які викладає

  • Методика викладання у вищій школі
  • Методологія наукового дослідження та академічна доброчесність
  • Стандарти та якість вищої освіти
  • Історіографія педагогічних процесів
  • Управління і керівництво закладом вищої освіти

Сфера наукового дослідження (рік та тема захисту дисертації)

Тема кандидатської дисертації: «Виховні функції класного керівника в навчальних закладах України (середина ХІХ – початок ХХ століття)», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2002 р.)

Тема докторської дисертації: «Теорія і практика управління вищими навчальними закладами України (ХІХ – початок ХХ століття)», 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (2017 р.).

Список праць:

Монографії

  1. Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Cоціальне управління та розвиток соціальних навичок майбутніх фахівців: термінологічний аналіз (Social governance and development of social skills of future specialists: terminological analysis). Science and education for sustainable development: Monograph Katowice: Publishing House of University of Technology Katowice, 2022; part 2.34, P. 467-473. ISBN 978 – 83 – 963977 – 2 – 0 DOI:10.54264/M005 URL:http://www.wydawnictwo.wst.pl/oferta_wydawnicza_oraz_zakup_publikacji/wydawnictwa/science_and_education_for_sustainable_development/92
  2. Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Теоретичні та практичні аспекти формування академічної доброчесності майбутніх фахівців у системі забезпечення якості вищої освіти. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія / за заг. ред.: В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». – Херсон : Олді+, 2022. С.112–124. https://doi.org/10.32782/978-966-289-635-0-13 URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16622
  3. Кірдан О.Л. Формування національної ідентичності у закладах освіти України на початку ХХ століття. Педагогічне краєзнавство крізь призму історико-культурних явищ та процесів в Україні : кол. моногр. / І. Албул, І. Карпич, О. Кірдан [та ін.] ; [наук. ред. Н. М. Коляда] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Компринт, Розд. 2., підр. 2.3. 2022. C. 143-167 (1,5 др.арк.).
  4. Кірдан О.Л. Організаційні та практичні засади підготовки здобувачів вищої освіти до викладацької діяльності у закладах вищої освіти. Інновації в сучасній освіті: методологія, технологія, дидактичні та виховні аспекти : моногр. за заг. ред. В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2023. Розд. 1., підр. 4. 2023. C. 38-49 (1,5 др.арк.). DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-300-2-5
  5. Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх педагогів і менеджерів освіти в Україні: якість та виклики в умовах війни. Стратегічні напрями розвитку науки і освіти в Україні:наукова монографія. Під загальною редакцією М. Филиповича. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2024. с 110-139. (1,5 др. арк.) http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/518

http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/518/13754/28817-1 (авторський розділ)

DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-484-9-7 ISBN 978-9934-26-484-9

  1. Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів у контексті трансформаційних змін у сфері освіти. Актуальні парадигми підготовки сучасного вчителя : Наукова монографія. Рига, Латвія : «Baltija Publishing», 2024. c. 68-98

DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-504-4-5 (авторський розділ)

http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/536

http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/536/14214/29797-1 (авторський розділ) ISBN 978-9934-26-504-4

Статті у наукометричних виданнях

  1. Kirdan, O., Romanova, V., Prokopov, S., Bilyk, N., & Tsisaruk, I. (2021). Abordagens inovadoras na organização do trabalho independente dos candidatos ao ensino superior nas condições do ambiente educacional de informação. Laplage Em Revista, 7(3A), p.480-488. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173A1442p.480-488 (проідексовано у Web of Science) 
  2. Kirdan O. Professional development of university teachers in conditions of Ukraine’s integration into the European higher education area /SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Рroceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th -23th, 2020. 397-407 Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020 http://dx.doi.org/10.17770/sie2020vol1.5070 Режим доступу: http://journals.rta.lv/index.php/SIE/article/view/4966/4473 (проідексовано у Web of Science) 
  3. Kirdan O.L., Pryshchepa S., Savchenko N., Tkachuk M., Kirdan O.P. The theory and practice of higher educational institutions management in Ukraine / Olena Kirdan, Svitlana Pryshchepa, Nataliya Savchenko, Myroslava Tkachuk, Oleksandr Kirdan SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION Рroceedings of the International Scientific Conference. Volume I, May 22th -23th, 2020. 408-423 Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija, 2020 http://dx.doi.org/10.17770/sie2020vol1.5070 Режим доступу:http://journals.ru.lv/index.php/SIE/issue/view/136/showToc (проідексовано у Web of Science) 
  4. Kirdan O., Koyalenko N., Miloradova N., Sabat N., Koyalchuk O., Hirnyak A. Psychological and Pedagogical Cooperation as a Factor in Increasing the Level of Tolerance for Innovation. INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE AND NETWORK 2021, VOL. 21 № 12, pp. 684-688.  https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.12.93 (проідексовано у Web of Science)

Статті у зарубіжних виданнях

  1. Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Андрагогічний підхід у підготовці здобувачів вищої освіти: традиції і тенденції розвитку. Modern engineering and innovative technologies Issue 22. Part 2. Р. 72-79. DOI: 10.30890/2567-5273.2022-22-02-042 URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit22-02-042
  2. Кірдан О., Авраменко Б. (2023). Організаційно-педагогічні засади міжнародної діяльності університетів України (друга половина XIX – початок XX століття) як наукова проблема. Modern Engineering and Innovative Technologies3(27-03), 83–87. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-27-03-062 URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit27-03-062
  3. Кірдан, О. (2023). Управлінська компетентність майбутніх викладачів вищої школи та керівників закладів освіти: понятійно-категорійний аналіз. Modern Engineering and Innovative Technologies,4(28-02),19-24. URL: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit28-02-005
  4. :Кірдан, О. (2024). Формування української національно-громадянської ідентичності здобувачів вищої освіти: сучасний науковий дискурс. Modern Engineering and Innovative Technologies, 3 (34-03), 27–31. https://doi.org/10.30890/2567-5273.2024-34-00-008 URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit34-00-008

Статті у фахових виданнях України:

  1. Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Формування soft skills здобувачів вищої освіти в освітньому процесі закладу вищої освіти. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ВПЦ Візаві, 2021. 2 (6), С. 152–160. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/248144 DOI: https://doi.org/10.31499/2706-6258.2(6).2021.248144
  2. Кірдан О.П. Кірдан О.Л. Педагогіка гідності – педагогіка майбутнього. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)журнал. 2021. № 5(5). С. 386–396. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/758

DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-386-396

  1. Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Педагогічна складова освітньо-наукових програм підготовки доктора філософії. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 4 (137), Одеса, 2021. С. 68–74. URL: https://drive.google.com/file/d/1cTK2WWK3vj8893-GwH5ZE_pRsYJ7ZzO9/view DOI:  https://doi.org/10.24195/2617-6688-2021-4-9.
  2. Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 293-305 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612 DOI:  https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-293-305
  3. Кірдан О.Л. Педагогічні ідеї Миколи Леонтовича: джерельна база дослідження. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022, Вип. 1 (25), С. 75–81. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/258476 DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258476
  4. Кірдан О. Л., Кірдан, О. П. Формування доброчесності майбутніх фахівців як складник державної освітньої політики. Економічні горизонти, 2022, (2(20), С. 75–82. URL:http://eh.udpu.edu.ua/article/view/263301

DOI:  https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(20).2022.263301

  1. Кірдан О.П., Кірдан О.Л. Ретродосвід управління фінансовою діяльністю закладів вищої освіти України та соціальної підтримки студентів. Соціальна робота та соціальна освіта. 2022. Вип. 2 (9). С. 15-25. URL: http://srso.udpu.edu.ua/article/view/267058 DOI: https://doi.org/10.31499/2618-0715.2(9).2022.267058
  2. Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Механізми забезпечення якості та ефективності освітньої діяльності в університетах України у контексті євроінтеграції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. 2022. Спецвипуск Євроінтеграція. Ч.1., С. 145-149. URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/spec_2022/part_1/27.pdf

DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2022.spec.1.27 

  1. Кірдан О.Л. Нормативно-правове регулювання діяльності закладів вищої освіти (до історії питання). Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 5(11) С. 578–590 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/4710  DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-5(11)-578-590
  2. Кірдан О.Л., Стріюк М.В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів: наукові рефлексії українських дослідників. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 7(13) С. 524–537. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5443  DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-7(13)-524-537
  3. Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Формування управлінської компетентності майбутніх викладачів вищої школи та керівників закладів освіти у сучасному науковому дискурсі. Журнал «Перспективи та інновації науки» (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2023 № 11(29). С. 188–200. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/5486 DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-11(29)-188-200
  4. Кірдан О.Л., Литвиненко В.Ю. Виховні функції учителів початкової школи в контексті аксіологічного, компетентнісного та історико-хронологічного підходів. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. № 8(14) С. 852–864 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5848  DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-8(14)-852-864
  5. Кірдан О.Л. Дидактична компетентність майбутніх викладачів закладів вищої освіти: cутність, формування, розвиток Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2023, 2(28), С. 76–83. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/291766 DOI: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(28).2023.291766
  6. Кірдан О.Л., Кірдан О.П. Розвиток медіаосвіти в кінці ХХ – на початку ХХІ століття як проблема педагогічної теорії і практики: вітчизняний та зарубіжний досвід. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том 11, № 10. С. 25–29. URL: https://oipjournal.org/index.php/oip/article/view/283 DOI: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i10-004
  7. Кірдан О. Підготовка майбутніх педагогів до доброчинної діяльності: роль і значення благодійних фондів України. Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка») : журнал. № 12 (18), С. 525-534 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/8382 (дата звернення: 24.04.2024), DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-12(18)-525-534
  8. Kirdan, O. (2023). RETRO EXPERIENCE OF CHARITY AND PATRONAGE SUPPORT FOR THE ESTABLISHMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE. Mountain School of Ukrainian Carpaty, (29), 51–54. URL: https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/7881 DOI: https://doi.org/10.15330/msuc.2023.29.51-54
  9. Кірдан О.Л., Авраменко Б.І. Міжнародна академічна мобільність: сутність, види, перспективи. Актуальні питання у сучасній науці (Серія «Педагогіка»)»: журнал. № 1(19). С. 625–636. https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-1(19)-625-636
  10. Кохановська О.В., Кірдан О. Л., Невмержицька О. В. Історіографія розвитку інноваційних технологій навчання в Україні (90-ті роки ХХ – початок ХХІ століття). ПЕДАГОГІЧНИЙ АЛЬМАНАХ, 2024. Вип.55, С. 212-220. https://doi.org/10.37915/pa.vi55.524
  11. Кірдан О.Л., Кірдан О. П., Литвиненко В. Медіаосвіта та формування медіакомпетентності майбутніх педагогів і менеджерів освіти. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(29), С. 116–125. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1(29).2024.305104
  12. Кірдан О., Авраменко Б. Pозвиток системи забезпечення якості вищої освіти в Україні. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2024. Вип. 2, С. 112–117. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306339 http://znp.udpu.edu.ua/article/view/306339
  13. Кірдан О.Л. Професійна підготовка майбутніх інструменталістів-виконавців та вчителів музичного мистецтва: історіографія проблеми. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. № 9(43). С. 271-282. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-9(43)-271-282
  14. Кірдан О. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх інструменталістів-виконавців у закладах фахової передвищої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, Вип. 3, С. 116–121. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312975 http://znp.udpu.edu.ua/article/view/312975
  15. Кірдан О., Юрченко В. Організаційно-педагогічні засади діяльності шкіл національних меншин Правобережної України у кінці ХІХ – на початку ХХ століття як актуальна наукова проблема. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2024. Вип. 2(30), С. 31–37. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(30).2024.313998 http://psv.udpu.edu.ua/article/view/313998
  16. Кірдан О. Використання музейної педагогіки в освітньому процесі закладу вищої освіти. Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»). № 1 (31). С. 1282-1293. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-1282-1293
  17. Кірдан О.Л. Музейна педагогіка в освітньому просторі закладу вищої освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка»). №1 (42). С. 620-631. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2025-1(42)-620-631  http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/19275/19285
  18. Бялик О.В., Кірдан О.Л., Кудла М.В. Профорієнтаційна робота як важливий чинник в управлінні освітньою діяльністю здобувачів профільної середньої освіти. Перспективи та інновації науки. № 1 (47). С. 316-326 https://doi.org/10.52058/2786-4952-2025-1(47)-316-326  http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/19275/19285
  19. Бялик О.В., Кірдан О.Л., Кудла М.В. Управління навчальною діяльністю здобувачів профільної середньої освіти: сучасний погляд на проблему. Вісник науки та освіти. № 1(31). С. 965-973 https://doi.org/10.52058/2786-6165-2025-1(31)-965-973
  20. Кірдан О.Л., Кудла М.В. Підготовка майбутніх учителів до управління навчальною діяльністю учнів профільної середньої школи: методологічні підходи. Наукові інновації та передові технології. Серія «Педагогіка». №2 (42) С.1413-1421

https://doi.org/10.52058/2786-5274-2025-2(42)-1413-1421

  1. Кірдан О.Л., Бялик О.В. Управління навчальною діяльністю учнів профільної середньої школи: організаційний аспект. Суспільство та національні інтереси. Серія «Педагогіка / Освіта». №2 (10). C. 169-178 https://doi.org/10.52058/3041-1572-2025-2(10)-169-178
  2. Квас О., Кірдан О. Діяльність музеїв закладів вищої освіти України з висвітлення історії освітянського руху. Молодь і ринок. 2025. № 1 (233). С. 37-41 DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.322515 http://mir.dspu.edu.ua/article/view/322515/313155

 

Посібники

  1. Методика викладання у вищій школі: навчально-методичний посібник [уклад. О. Л. Кірдан, О. П. Кірдан]. Умань: Візаві, 2021. 198 с.

 

Стажування, підвищення кваліфікації за 2021-2024 рр.

  1. Сертифікат (ПК № 02125639/002638-21) про підвищення кваліфікації у період 22.02.2021 – 26.02.2021 р. зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки за напрямом «Інноваційні технології у професійній діяльності викладача» на тему: «Моніторинг та діагностика освітньої діяльності» (30 год. (1 кредит ECTS)).
  2. Сертифікат, що засвідчує успішне завершення тренінгу для керівників експертних груп обсягом 30 год. (1 кредит ECTS), виданий 23 червня 2021 р. Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти (№ 0418/2021(183)).
  3. 25-26 травня 2022 р. пройшла тренінг «Інституційна культура академічної доброчесності: національний досвід та кращі практики Європейського союзу» сертифікат №101048055-25-051.
  4. НАПН України, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти. Тема: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти» (14 березня – 15 жовтня 2022 р.) Свідоцтво про підвищення кваліфікації 2155/22Ц від 15 жовтня 2022 р. (180 год. / 6 кр.).
  5. УкрНТЕІ Сертифікат 220042 про курс вебінарів з підвищення кваліфікації на тему «Трансформація науки в бізнес: можливості для комерціалізації» (4.10.–15.11.2022 р.) (19 акад.год.)
  6. Підвищення кваліфікації на базі WYŻSZE SEMINARIUM DUCHOWNE STOWARZYSZENIA APOSTOLSTWA KATOLICKIEGO (16 січня–24 лютого 2023 р.) за темою «Академічна доброчесність». Сертифікат № KW- 049/0223 в обсязі 180 годин (6 кредитів ECTS).
  7. 03.2023 р. підвищила кваліфікацію за темою «Щоденне управління собою залежно від типу особистості: шлях до успіху» (0,2 кредита ECTS / 6 годин, сертифікат № 1391/23).
  8. НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти. Підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Науково-педагогічні працівники закладів вищої освіти, які викладають комплекс дисциплін з менеджменту освіти» (16 січня – 16 червня 2023 р.) Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/0926-23 від 16 червня  2023 р. (180 год. / 6 кр.)
  9. НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР №2251/0411-24 підтверджує, що 06.03.2024 р. пройшла навчання за програмою вебінару «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» (0,5 кр.).
  10. НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР № 3148/0019-24 пітверджує, що 6 та 7 червня 2024 р. пройшла навчання за програмою Всеукраїнського форуму «Дні освітнього лідерства» (0,5 кр.).
  11. Certificate of participation in the workshop on the topic «Enhancing the Resilience of Critical Entities in Ukraine» under Erasmus + project Jean Monnet module: «The European experience for enhancement the resilience of critical entities in Ukraine» (31 October 2024).
  12. Certificate of participation has attended the Jean Monnet Trainings on the topics: «Creation of personal Digital Competence Wheel» and «Evaluation of competencies for sustainable employability. Curriculum Vitae Europass», 1,5 credits ECTS (45 hours) organized on November 08-17, 2024, within the framework of the Erasmus+ Jean Monnet Project «Formation of the
    personality development strategy in the digital educational space: Ukraine-EU» (101127592 – FPDSDESUEU – ERASMUS-JMO-
    2023-HEI-TCH-RSCH)

Сертифікат про участь у тренінгах «Створення особистого колеса цифрових компетенцій» (08.11.2024) та «Оцінка компетенцій для сталого працевлаштування. Curriculum Vitae Europass» (11.11.2024), які реалізуються в рамках модуля Жана Моне (діяльність у рамках програми Еразмус +, Project: 101127592 – FPDSDESUEU – ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH) за темою: «Формування стратегії розвитку особистості в цифровому освітньому просторі: Україна-ЄС» («Formation of the personality development strategy in the digital educational space: Ukraine-EU»).

  1. НУ Запорізька політехніка, сертифікат АР № 4015/0245-24 пітверджує, що 27 та 28 листопада 2024 р. пройшла навчання за програмою форуму «Навички майбутнього 2024» (0,5 кр.).
  2. ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери, свідоцтво КН 32/1-001/0123/2024 видане в тому, що з 25 листопада по 30 листопада 2024 р. підвищувала кваліфікацію за програмою «Інструментарій дослідника» (30 год. / 1 кр.).

 

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

  • Член Всеукраїнської асоціації імені В.О. Сухомлинського.
  • Член Міжнародної асоціації сучасної освіти, науки та культури.

Нагороди та відзнаки:

Нагороджена Почесною грамотою УДПУ імені Павла Тичини (2002, 2004 рр.)

Нагороджена Почесною грамотою Черкаської обласної ради (2018 р.).

Нагороджена Подякою Міністерства освіти і науки України (2020 р.).

Нагороджена Грамотою Міністерства освіти і науки України (2023 р.).

 

Додаткові види діяльності:

  • Професійні досягнення в освітній та методичній діяльності, внутрішньому забезпеченні якості вищої освіти

Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (з 2019 р.).

  • Досвід та професійні досягнення у наукові діяльності

Член спеціалізованої вченої ради  Д 74.053.01 в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини (наказ МОН України від 06.06.2022 №530).

У 2022–2024 рр. член спеціалізованої вченої ради  Д 23.053.02 Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка (Наказ МОН від 07.04.2022 №320).

Брала участь в атестації наукових кадрів як офіційний опонент та рецензент дисертаційних робіт.

 

Головний редактор фахового видання «Проблеми підготовки сучасного вчителя» (категорія Б) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

 

Контакти (електрона пошта): o.l.kirdan@udpu.edu.ua