Клименко Юлія Анатоліївна

Клименко Юлія Анатоліївна

Klymenko Yuliia

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

Scopus

Google Scholar

ORCID

Дисципліни, які викладає:

  • Основи консультування
  • Технології соціальної роботи за рубежем
  • Самоменеджмент ділової кар’єри
  • Соціально-психологічна діагностика, реабілітація та корекція.

 Сфера наукового дослідження:

Тема докторської дисертації: «Соціальнопедагогічні засади розвитку есперанто-руху в. Україні (кінець ХІХ – середина 30-х років ХХ століття)».

Соціальна педагогіка, соціальна робота, психотерапія

Список праць:

  • Клименко Ю. А. Есперанто-рух як соціально-педагогічний феномен. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. Вип. 14, Том 2. С. 51-55.
  • Клименко Ю. А. Розвиток есперанто-руху в Україні як соціокультурного феномену: історіографія проблеми. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2 (20) / МОН України, Уманський держ. Пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. Ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2019. С. 74–82.
  • Клименко Ю.А. Теорія перспектив у роботі соціального працівника / Ю.А. Клименко // Соціальна робота та соціальна освіта : журнал. Випуск 1(4). – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. – С. 31-40.
  • Kravchenko O., Mishchenko M., Klymenko Y., Kuzmenko M., Potapchuk N. Inclusive-Resource Center Specialists’ Mental Health Lecture Notes in Networks and Systems. July 2021, Volume 263, Pages 40 – 47 https://www.springerprofessional.de/en/inclusive-resource-center-specialists-mental-health/19341354
  •   Nataliia Levchenko, Yuliya Klymenko, Olena Baldyniu, Svitlana Roienko, Nataliia Koliada. Innovative Forms of Social Non-formal Youth Education. Advances in Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences. Proceedings of the AHFE 2021 Virtual Conference on Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, July 25-29, 2021, USA, pp 379-386https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-80000-0_45
  •  Levchenko N., Koliada N., Klymenko Y., Matros O., Gonchar I., (2022). Youth Center Management: Training the Trainers for the “Effective Management of Youth Centers” Program. In: Tareq Ahram and Redha Taiar (eds) Human Interaction and Emerging Technologies (IHIET-AI 2022): Artificial Intelligence and Future Applications. AHFE (2022) International Conference. AHFE Open Access, vol. 23 AHFE International, USA http://doi.org/10.54941/ahfe100843
  • Levchenko N., Baldyniuk O., Karpych I., Boiko O., Klymenko Y., Koliada N. (2022). State Programm for Youth Worker – An Innovative Form for Training Specialists about Youth Work. In: Salman Nazir (eds) Training, Education, and Learning Sciences. AHFE (2022) International Conference. AHFE Open Access, vol 59. AHFE International, USA.http://doi.org/10.54941/ahfe1002387

Статті у наукометричних виданнях Scopus, Web of Science

  1. Kravchenko O., Mishchenko M., Klymenko Y., Kuzmenko M., Potapchuk N. Inclusive-Resource Center Specialists’ Mental Health Lecture Notes in Networks and Systems. July 2021, Volume 263, Pages 40 – 47 https://www.springerprofessional.de/en/inclusive-resource-center-specialists-mental-health/19341354
  2. Nataliia Levchenko, Yuliya Klymenko, Olena Baldyniu, Svitlana Roienko, Nataliia Koliada. Innovative Forms of Social Non-formal Youth Education. Advances in Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences. Proceedings of the AHFE 2021 Virtual Conference on Human Factors in Training, Education, and Learning Sciences, July 25-29, 2021, USA, pp 379-386https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-80000-0_45
  3. Levchenko N., Koliada N., Klymenko Y., Matros O., Gonchar I., (2022). Youth Center Management: Training the Trainers for the “Effective Management of Youth Centers” Program. In: Tareq Ahram and Redha Taiar (eds) Human Interaction and Emerging Technologies (IHIET-AI 2022): Artificial Intelligence and Future Applications. AHFE (2022) International Conference. AHFE Open Access, vol. 23 AHFE International, USA http://doi.org/10.54941/ahfe100843
  4. Levchenko N., Baldyniuk O., Karpych I., Boiko O., Klymenko Y., Koliada N. (2022). State Programm for Youth Worker – An Innovative Form for Training Specialists about Youth Work. In: Salman Nazir (eds) Training, Education, and Learning Sciences. AHFE (2022) International Conference. AHFE Open Access, vol 59. AHFE International, USA.http://doi.org/10.54941/ahfe1002387

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Клименко Ю. А. Розвиток міжнародної мови «есперанто»  як соціокультурного феномену / Ю. А. Клименко // Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні та прикладні дослідження в галузі педагогіки, психології та суспільних наук», м. Кєльце, Республіка Польща, 28-29 грудня 2016 р.
  • Клименко Ю. А. Міжнародна мова «есперанто» в умовах глобалізації: історія та сучасність / Ю. А. Клименко // Zbornik prispevkov z Medzinárodney vedecko-praktickey konferenciae «Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce». – Sládkovičovo, Slovak Republic. 10-11 marca 2017 r. – С. 19–21.
  • Клименко Ю. А. Соціальна активність вітчизняних есперантистів у першій третині ХХ століття / Ю. А. Клименко // «The scientific heritage» (Budapest, Hungary), Выпуск №11 (11) от 25.04.2017. – 85 c.
  • Klymenko, Yulia; Shevchuk, Oksana (2023). PECULIARITIES OF TRANSACTIONAL ANALYSIS COUNSELLING. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal (https://issn2391-4165.webnode.com.ua/),  03 (39). – Available at:  https://nsg2023.blogspot.com/2023/12/20230303.html (accessed 07 September 2023).
  • Шевчук О., Клименко Ю. Роль особистості соціального працівника в ефективній взаємодії з клієнтом. Ввічливість. Humanitas. 2023. № 6.

 

Посібники та монографії

  • Клименко Ю. А. Розвиток есперанто-руху в Україні (кінець ХІХ – середина 30-х років ХХ століття): монографія. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2017. 457 с.
  • Клименко Ю. А. Розвиток есперанто-руху в Україні: з досвіду освітньо-просвітницької діяльності есперантистів у кінці ХІХ – середині 30-х років ХХ століття. Проблеми соціального виховання в педагогічній теорії і практиці України (20-ті – середина 30-тих років ХХ століття): кол. моногр. / авт. кол.: І. В. Албул, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко та ін. Умань: ВПЦ Візаві, 2017. С. 96–141.
  • Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах : навч. посібник
    [для студ. вищ. навч. закл.] / Уклад.  Ю. А. Клименко. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – 195 с.
  • Клименко Ю.А. / Ю.А. Клименко Технологія роботи з суїцидальними клієнтами у методі транзакційного аналізу // Соціальна робота: від теорії до практики: колективна монографія / авт. кол.: І. В. Албул, О. Д. Балдинюк, Н. М. Коляда та ін. – Умань : ФОП Жовтий, 2017. – Ч. с. 123 – 134.
  • Основи консультування: навчальний посібник // уклад. Ю.А. Клименко. – Умань : Візаві, – 2020. – 156 с.
  • Клименко Ю.А. Планування процесу змін у практиці соціальної роботи / Ю.А. Клименко // Актуальні проблеми соціальної роботи: теорія і практика : колективна монографія / І. В. Албул, О. Д. Балдинюк, О. М. Бойко [та ін.] ; за ред. Н. М. Коляди ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2020. – С. 218-227.

Статті у фахових виданнях України:

  1. Клименко Ю. А. Становлення та розвиток педагогічної есперанто-періодики в Україні (20–30-ті рр. ХХ ст.). Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2017. Вип. 32. С. 619–627.
  2. КлименкоЮ.А. Освітньо-просвітницький напрям розвитку есперанто-руху в Україні (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. Вип. 156. С. 128–134.
  3. Клименко Ю. А. Методичне забезпечення просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів: до історії питання. Педагогічний часопис Волині. 2017. № 2(5). С. 26–33.
  4. Клименко Ю. А. До історії започаткування та розвитку есперанто-просвіти в Україні. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон: Вид-во ХДУ, 2017. Вип. LXХV, т. 1. С. 44–49.
  5. Клименко Ю. А. Форми освітньо-просвітницької діяльності вітчизняних есперантистів (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017. Вип. 56. С. 231–242.
  6. Клименко Ю. А. Питання українізації та есперантизації в історії вітчизняної освіти (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. Вип. 159. С. 84–89.
  7. Клименко Ю. А. Роль есперанто-бюро в розвитку міжнародного кореспондентського руху (1924–1937 рр.). Історико-педагогічний альманах. Умань: Візаві, 2017. Вип. 2 (25). С. 21–26.
  8. Клименко Ю. А. Есперанто-рух як соціокультурний феномен: від минулого до сучасності. Збірник наукових праць «Педагогічні науки». Херсон : Вид-во ХДУ, 2017. Вип. LXХVІІІ. С. 19–26.
  9. Клименко Ю. А. Есперанто-рух як соціально-педагогічний феномен. Науковий журнал «Інноваційна педагогіка», Одеса: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019. Вип. 14, Том 2. С. 51-55.
  10. Клименко Ю. А. Розвиток есперанто-руху в Україні як соціокультурного феномену: історіографія проблеми. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2 (20) / МОН України, Уманський держ. Пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. Ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2019. С. 74–82.
  11. Baldyniuk O., Klymenko Yu. Bullying as a social phenomenon of modern Ukraine. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць/ М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. Випуск 91. Київ :Видавничий дім «Гельветика», 2023. С. 17-22.

Навчальні посібники:

  1. Технології соціальної роботи в зарубіжних країнах : навч. посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / Уклад.  Ю. А. Клименко. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – 195 с.
  2. Основи консультування: навчальний посібник // уклад. Ю.А. Клименко. – Умань : Візаві, – 2020. – 156 с.
  3. Соціально-психологічна діагностика, реабілітація та корекція // уклад. Ю.А. Клименко. – Умань : Візаві, – 2022. – 102 с.

Стажування за останні 5 років

  • Університет фінансів, бізнесу та підприємництва, Софія, Болгарія. Стажування за навчальною програмою «Сучасні методи викладання та інноваційні технології у вищій освіті: Європейський досвід та світові тенденції». Сертифікат № BG/VUZF/481-2019. Термін: 1 вересня 2019 р. – 1 грудня 2019 р (180 годин, 6 кредитів)
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Курси підвищення кваліфікації зі спеціальності 053 «Психологія» 04.11.2019 р. – 04.12.2019р. Свідоцтво про підвищення кваліфікації ПК №02125639/0000 234-19
  • Європейська Асоціація Транзакційного Ананалізу, склала сертифікаційний іспит на звання сертифікованого транзакційного аналітика у галузі психотерапії СТА (р) у м. Росрас, 11 листопада 2021 , отримала відповідний міжнародний сертифікат. (400 годин, 13 кредитів)
  • Навчальний воркшор «Internal Criticism, Compliance and Relational Withdrawal: Phychotherapy of the Schizoid Process» для психотерапевтів в Інституті Інтегративної Психотерапії в м. Більбао, Іспанія, з 8.06.2022 р. по 12.06.2022 р. Тренери: Річард Ерскін (PTSTA) та Амайя Маурітц-Екстабе (PTSTA), (30 годин, 1 кредит)
  • Черкаський державний технологічний університет; підвищення кваліфікації зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення; тема: «Організаційно-правові основи соціального забезпечення», 15.09.2022 – 30.10.2022; свідоцтво СПК 05390336\000109-22 від 01.11.2022 р. (6 кредитів\ 180 год.)
  • НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти»; тема: «Коучингові технології у діяльності фахівців системи освіти», 14.03.2022 – 14.10.2022; свідоцтво СП 35830447\2156-22 від 15.10.2022 р. (6 кредитівї180 год.)
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, підвищення кваліфікації зі спеціальності 051 Економіка за напрямом «Удосконалення професійних компетентностей у галузі економіки та економічної політики», тема “Економічні засади соціального захисту” сертифікат ПК №02125639/006019-22 від 14.03.2022 р. (1 кредит/30 годин)

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

  • Член Української Асоціації Транзакційного Аналізу
  • Член Європейської Асоціації Транзакційного Аналізу

Нагороди та відзнаки:

  • Нагорода Управління освіти і науки черкаської обласної державної адміністрації. Наказ від 15.04.2019 р. № 26-к/ос.

Додаткові види діяльності:

  • Професійні досягнення в освітній та методичній діяльності, внутрішньому забезпеченні якості вищої освіти
  • Досвід та професійні досягнення у наукові діяльності
  • Участь у діяльності міжнародних, національних та регіональних науково-дослідницьких структур

Кафедральна теми «Актуальні проблеми соціально-педагогічної теорії та практики (реєстраційний номер 0111 U 00 75 47)»:

Контакти викладача (електронна пошта)

klymenkoudpu@gmail.com

Підтвердження академічної та професійної кваліфікації