Конференція щодо проходження навчально-технологічної практики
Викладачами кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи для студентів третього курсу факультету соціальної та педагогічної освіти було проведено настановчу конференцію щодо проходження навчально-технологічної практики у загальноосвітніх школах.
На конференції з доповіддю виступила заступник декана факультету соціальної та психологічної освіти, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Роєнко Світлана Олександрівна. Вона зазначила, що навчальна технологічна практика – одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього соціального педагога, що забезпечує поєднання системи теоретичних знань з їх практичною діяльністю, проводиться після вивчення основних нормативних та спеціальних дисциплін.
Було з’ясовано основні завдання навчальної технологічної практики, серед яких: формування та вдосконалення професійно-педагогічних умінь, форм і методів соціально-педагогічної діяльності; поглиблення та закріплення теоретичних знань одержаних під час вивчення дисциплін; навчання працювати з документацією; розвиток та удосконалення особистісних якостей майбутнього соціального педагога; розробка і впровадження соціально-педагогічних технологій у відповідності з індивідуальними особливостями учнів та соціальною ситуацією.
Групові керівники (Іващенко К. В., Ісаченко В. П. та Коляда Т. В.) акцентували увагу на вимогах щодо оформлення звітної документації та на важливості дотримуватися правил техніки безпеки під час проходження навчально-технологічної практики.
Бажаємо студентам успіхів та творчої наснаги!