Педагогічні читання
18 лютого у місті Монастирище відбулися педагогічні читання «Гуманно-особистісний підхід до дітей у творчій діяльності освітян Монастирищини».
Любов є загальною основою, в межах якої сенс життя виражений у потребі ставлення до об’єкта любові – дитини. Цей об’єкт – соціальна істота, сенс життя якої полягає лише у спілкуванні з іншими людьми, здатними забезпечити своє існування, функціонування і розвиток. Любов до людини є сутністю гуманізму.
Саме тому, у педагогічній роботі провідне місце займає ідея гуманізму, людяності і доброчинності. Виховання гуманізму, людяності повинно стати одним із завдань діяльності школи і вчителя і здійснюватися через творення людям добра.
На педагогічних читаннях були присутні поважні гості серед яких: заступник голови районної адміністрації Терещук Р. М., начальник відділу освіти міста Монастирище Балла Д. С., гості вислови слова вдячності за запрошення та поділилися своїми думками, щодо ідей гуманізму у сучасному освітньому просторі.
Серед гостей були викладачі нашого факультету.
Ткачук Лариса Василівна –канд. пед. наук доцент кафедри загальної педагогіки вищої школи та управління ознайомила всіх присутніх з педагогічною спадщиною рицаря гуманної педагогіки –Ш. Амонашвіллі.
Кушнір Валентина Миколаївна- канд.пед. наук, доцент кафедри соціальної педагогіки, соціальної роботи та історії педагогіки розповіла про видатного педагога Януша Корчака та його ідеї щодо захисту прав дитини.
Про педагогічні праці В. О. Сухомлинського, сповнені глибокою повагою і любов’ю до вихованців, вірою в їх інтелектуальні, духовні сили, розповіла викладач кафедри психології Гичко Юлія Володимирівна.
Також свої новаторські починання та педагогічні ідеї донесли до аудиторії директор загальноосвітньої школи № 5 та заступник директора з навчально-виховної роботи МНВК «Ерудит».
Наш час можна назвати часом глобального переосмислення сенсу життя і підбиття підсумків. Може, через те, що закінчилося бурхливе ХХ століття, а може тому, що нове, тисячоліття сповнене таємницями. І починається воно демонструванням майже первісного культу сили та насильства. Саме тому думки великих педагогів про людину як найвищу цінність зараз сприймаються з новою силою актуальності.