ПРАЦЮЄ ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МОЛОДОГО ВИКЛАДАЧА

3 лютого 2016

Завжди й усюди значущість і слава навчального закладу рівняється професіоналізму його викладачів. В УДПУ імені Павла Тичини особливої уваги приділяють сьогодні викладачам-початківцям, система роботи з якими має свої традиції.

_DSC8548

Фахове становлення викладача – довготривалий процес, який починається від обрання професії, а надалі з самостійної роботи у закладі. Серед проблем успішної професіоналізації молодого викладача величезного значення набуває професійна адаптація. Вирішенню цієї проблеми значною мірою сприяє робота «Школи професійного зростання молодого викладача». Для підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників і забезпечення їх вмотивованості до розвитку культури, якості освіти в університеті проведено ряд занять згідно програми засідань Школи. Оскільки молодому викладачу потрібна постійна допомога, спілкування, товариська порада, тому заняття сприяють полегшенню адаптації молодих спеціалістів й тому, аби досвід, набутий молодим викладачем у процесі роботи школи, став стартовим майданчиком для ефективного професійного зростання.

Під час січневих засідань Школи молодого викладача, які вів доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Олександр Коберник, панував творчий, діловий психологічний клімат. Цікаві й пізнавальні заняття з молодими викладачами провели викладачі-наставники – люди з високою творчою активністю, зі своїм баченням проблем навчально-виховного процесу, з високими результатами особистої практичної діяльності.

4

Кандидат педагогічних наук, доцент Надія Стеценко із захопленням говорила про методику проведення сучасної лекції (вимоги, структура, типи, підготовка до неї, використання мультимедійних засобів тощо). Таке ж зацікавлення у слухачів школи викликала тема: «Методика проведення семінарських, практичних та лабораторних занять з використанням інтерактивної технології навчання», яку презентувала доктор педагогічних наук, професор Ольга Комар.

Питання виховної роботи у вищому навчальному закладі для молодих викладачів – кураторів груп розкрила кандидат педагогічних наук, доцент Валентина Бойченко.

Нікого  із молодих викладачів не залишила байдужим наступна тема – «Дрес-код викладача», яку підготували кандидати педагогічних наук, доценти Наталія Дубова та Валентина Харитонова

Практичні заняття-тренінги із використання інтерактивної технології в процесі професійної підготовки фахівців провели кандидати педагогічних наук, доценти Людмила Роєнко, Тамара Торчинська, Ірина Шевчук, Тетяна Грітченко. Тренінги були цікавими, насиченими і, як казали самі учасники, корисними, особливо на шляху професійного становлення молодих педагогів.

Снимок

Колектив викладачів УДПУ – це представники різних поколінь, котрі, спілкуючись, пізнають один одного глибше, взаємозбагачуються добрим досвідом і пориваннями молодості.

Маємо надію, що діяльність молодої людини, яка завдяки «Школі професійного зростання молодого викладача» знайшла і запалила в собі іскру особистої і професійної індивідуальності, сприятиме розвитку освіти.