Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля запрошує взяти участь у другій літній школі з гендерної теорії “ГендернийУніверситет”.

14 травня 2015

Літню школу задумано як 9-денний інтенсивний навчальний курс з гендерної теорії  з акцентом на викладанн і гендерних модулів і тем у вищій школі. З-поміж інших, розглядатимуться питання феміністичної та квірпедагогіки, сексуальності й гендеру, біофундаменталізму та конструкціоністських підходів, феміністичної теорії й гендерних політик, гендеру і війни.

Робота школи провадитиметься на основі підручника “Гендер для медій. Підручник із гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей” (1-е вид., Київ: Критика, 2013; 2-е вид., Київ: Критика, 2014).  Школу проводитимуть редакторки підручника Марія Маєрчик та Ольга Плахотнік.

Для участі в конкурсізапрошуємо:

 

– викладачок і викладачів вишів з царини соціогуманітарнихдисциплін, що мають досвідвикладання предметів чи модулів, дотичних до гендерної теорії:гендерна теорія, феміністична теорія, квір-теорія, пост-колоніальністудії, деколоніальні студії, критичні теорії раси тощо;

 

– аспірантки та аспіранти соціогуманітарних напрямків освіти, з добрими знаннями гендерної теорії чи інших критичних / конструкціоністських теорій загалом;

 

– активістки та активісти, що мають добрізнання гендерної теорії чи інших критичних конструкціоністських теорій загалом.

 

Школа відбудеться  у мальовничому місті Ужгород на Закарпатті з 8 по 16 серпня  2015 року. Представництво Фонду ім. Гайнріха Бьолля відшкодовує видатки за проїзд, проживання (в двомісних номерах готелю, розташованого в старому центрі міста) та харчування, а також забезпечить усіма необхідними матеріалами.

 

Відбір для участі в школі проводиться на конкурсній основі. Для участі в конкурсі слід  подати  есе обсягом до двох сторінок. Для есеознайомтеся зі змістом підручника “Гендер для медій” (підручник можна скачати тут:http://ua.boell.org/uk/2013/12/30/gender-dlya-mediy). Підберіть найцікавіший вам “Причинок для критичного мислення” (це рубрика в підручнику, є в кожному розділі). В есе запропонуйте, будь ласка, критичні, аналітичні, методологічні розгорнуті міркування на тему причинка. Покажіть, які аспекти теми дозволяє обговорити причинок, на які теми може вивести, як він вписаний в загальну логіку підручника чи розділу. Оскільки “Причинки…” розроблено для студентської аудиторії, ви можете означити ширшу теоретичну рамку причинка, теоретичнулітературу, доякої відсилає розглядуваний вами причинок.