ЗАХИСТ ДЕРЖАВНОЇ ПРАКТИКИ – ВАЖЛИВИЙ КРОК НА ШЛЯХУ ДО ОТРИМАННЯ ДИПЛОМА ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

26 листопада 2015

Нещодавно на факультеті соціальної та психологічної освіти відбулася звітна конференція про захист державної практики для студентів спеціальності: соціальна педагогіка (спеціалізація: фізичне виховання; практична психологія) та спеціальності: практична психологія (спеціалізація:  соціальна педагогіка).

IMG_0069

Базою практики були 9-11 класи загальноосвітніх закладів різних типів, зокрема гімназії, школи-інтернати, колегіуми, педагогічний ліцей.

IMG_0109

Особливість даної практики полягала в тому, що студенти включалися в коло реальних проблем професійної праці соціального педагога, практичного психолога, здійснювали профорієнтаційну роботу серед учнівської молоді.

IMG_0078

Груповими керівниками та методистами із соціальної педагогіки були призначені к. пед. наук, доц. кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Бондаренко Г. В., Полєхіна В. М., Роєнко С. О., методистами з психології – к. психол. н. доцент кафедри психології Данилевич Л. А. та старший викладач кафедри психології Демчук О. А., методистом з фізичного виховання – викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання Каранська Л. П.

IMG_0076

З вітальним словом до студентів звернулася декан факультету  соціальної та психологічної освіти Гоменюк Оксана Олексіївна, яка з приємністю відмітила, що на адресу факультету надійшли листи-подяки з навчальних закладів, де проходили практику наші розумні, веселі, умілі і знаючі студенти, за яким сумуватимуть діти і згадуватимуть вчителі-наставники.

IMG_0121

Присутнім викладачам та студентам на захисті державної практики були представлені презентаційні матеріали , які викликали жваву дискусію зі спогадами, порівняннями та побажаннями про шляхи підвищення ефективності професійної підготовки студентів.

IMG_0089

Заступник декана з організації педагогічних практик доцент Роєнко Світлана Олександрівна підсумовуючи звітну конференцію, як  етап  державного іспиту, констатувала, що успішне проходження педагогічної практики, дозволило студентам піднятися на новий рівень методичних, пізнавальних, практичних умінь і навиків та зробити крок до формування професіограми майбутнього соціального педагога та практичного психолога та вчителя фізичної культури.