ЗАХИСТ ДЕРЖАВНОЇ ПРАКТИКИ – ВАЖЛИВИЙ КРОК НА ШЛЯХУ ДО ОТРИМАННЯ ДИПЛОМА ПРО ВИЩУ ОСВІТУ
Нещодавно на факультеті соціальної та психологічної освіти відбулася звітна конференція про захист державної практики для студентів спеціальності: соціальна педагогіка (спеціалізація: фізичне виховання; практична психологія) та спеціальності: практична психологія (спеціалізація: соціальна педагогіка).
Базою практики були 9-11 класи загальноосвітніх закладів різних типів, зокрема гімназії, школи-інтернати, колегіуми, педагогічний ліцей.
Особливість даної практики полягала в тому, що студенти включалися в коло реальних проблем професійної праці соціального педагога, практичного психолога, здійснювали профорієнтаційну роботу серед учнівської молоді.
Груповими керівниками та методистами із соціальної педагогіки були призначені к. пед. наук, доц. кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Бондаренко Г. В., Полєхіна В. М., Роєнко С. О., методистами з психології – к. психол. н. доцент кафедри психології Данилевич Л. А. та старший викладач кафедри психології Демчук О. А., методистом з фізичного виховання – викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання Каранська Л. П.
З вітальним словом до студентів звернулася декан факультету соціальної та психологічної освіти Гоменюк Оксана Олексіївна, яка з приємністю відмітила, що на адресу факультету надійшли листи-подяки з навчальних закладів, де проходили практику наші розумні, веселі, умілі і знаючі студенти, за яким сумуватимуть діти і згадуватимуть вчителі-наставники.
Присутнім викладачам та студентам на захисті державної практики були представлені презентаційні матеріали , які викликали жваву дискусію зі спогадами, порівняннями та побажаннями про шляхи підвищення ефективності професійної підготовки студентів.
Заступник декана з організації педагогічних практик доцент Роєнко Світлана Олександрівна підсумовуючи звітну конференцію, як етап державного іспиту, констатувала, що успішне проходження педагогічної практики, дозволило студентам піднятися на новий рівень методичних, пізнавальних, практичних умінь і навиків та зробити крок до формування професіограми майбутнього соціального педагога та практичного психолога та вчителя фізичної культури.