Бінарна лекція як інноваційна форма проведення заняття
29 лютого 2024 року відбулося відкрите заняття з педагогіки. Заняття проводилося у формі бінарної лекції. Лекцію на тему «Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю учнів» провели доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Стеценко Надія Миколаївна та викладач-стажист кафедри вищої математики Грунник Світлана Анатоліївна, яка має досвід роботи у новій українській школі і викладає методику математики на факультеті фізики, математики та інформатики.
Поєднання теорії і практичного досвіду під час викладу навчального матеріалу, а також міждисциплінарний зв’язок дали змогу підтримувати інтерес студентів до лекції та залучити їх до дискусії.
Високий професіоналізм викладачів викликав відповідну розумову й поведінкову реакцію студентів, які мали можливість сформувати уявлення про способи ведення діалогу, а також безпосередню взяти у ньому участь.
Особливу зацікавленість у студентів викликала проблема формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, як нової форми, з якою вони не стикалися в період свого навчання у закладі загальної середньої освіти.
Підтримання високого рівня уваги і зацікавленості студентів досягалося за рахунок постановки проблемних питань та залучення здобувачів вищої освіти до діалогу щодо шляхів вирішення актуальних проблем нової української школи.