Мороз Людмила Іванівна

Мороз Людмила Іванівна

Посада (науковий ступінь, звання, посада)

Доктор психологічних наук, професор, професор кафедри психології.

Google Scholar

Дисципліни, які викладає:

  • Вступ до спеціальності «Психологія».
  • Методика наукових досліджень.
  • Психологічна служба України та історія її розвитку.
  • Soft skills: психологічний аспект.
  • Практикум з психологічного консультування

Сфера наукового дослідження:

Тема докторської дисертації: «Теоретичні та прикладні засади професійно-психологічного тренінгу працівників органів внутрішніх справ» (19.00.06), 2008 р.

Список праць:

Монографії:

Сафін О. Д., Мороз Л. І. Теоретико-методологічні засади творчої діяльності викладачів і студентів у контексті особистісно орієнтованої професійної освіти. Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2021. 4–66 с.

Статті у наукометричних виданнях Scopus, WebofScience

Moroz Liudmyla. Motivational mechanisms of emotional intelligence development in practicing psychologists. (Nataliia Dobrovolska, Moroz Liudmyla   Mariia Shpak,  Yaroslav Tsekhmister,  Olha Vovchenko.) AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. MAGNANIMITAS. Czech Republic (11/02-ХХI). C. 54-59 URL: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/110221/papers/A_08.pdf

Methodological Support of Social and Natural-Resource Evaluation of Inclusive Tourist Objects in the Sustainable Development Context (Oksana Kravchenko1 *, Viktoriia Krasnomovets , Maryna Mishchenko, Halyna Bondarenko, Liudmyla Moroz…) Economic Affairs, Vol. 68, No. 04, pp. 2067-2080, December 2023 URL: https://ndpublisher.in/admin/issues/EAv68n5r.pdf

Статті у фахових виданнях України

Кікінежді О.М., Савелюк Н.М., Мороз Л.І. Соціально-психологічний феномен жіночого лідерства в Україні. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. Київ : НУОУ, 2021. Випуск 2 (60). С.56-63

Кікінежді О.М., Савелюк Н.М., Мороз Л.І. Соціально-демографічні предиктори жіночого політичного лідерства в Україні. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць.  К.: НУОУ, 2021. Випуск 3 (61). С.50-59. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13792

Мороз Л.І., Діхтяренко С.Ю., Андрусик О.О. Емоційна стійкість як основний фактор психічного здоров’я здобувачів вищої освіти.Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Видавець: МДУ, 2021 .Том 7 (2). С. 118-124

Мороз Л.І., Сафін О.Д., Андрусик О.О. Вплив емоцій на ефективність творчого процесу. Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». Видавець: МДУ, 2021 Том 7 (3). С. 87-93

Стратулат Н.В., Мороз Л.І., Проценко Г.П. Поняття образи у межах психолого-лінгвістичної експертизи у судових справах на захист честі, гідності та ділової репутації. Языковая компетентность: методические аспекты практико-ориентированного образования: сб. науч. трудов / редкол.: С. В. Венидиктов (отв. ред.) [и др.]. Могилев: Могилев. ин-т МВД, 2021. Вып. VІII. С. 147-153.

Мороз Л. І., Діхтяренко С. Ю. Особистісні детермінанти готовності студентів-психологів до здійснення професійної кар’єри. Вісник Національного університету оборони України. Зб-к наук. праць. Київ : НУОУ, 2022. Вип. 3 (67). С. 89–98.

Мороз Л.І., Міщенко М.С. Професійно-психологічний тренінг як засіб становлення майбутніх психологів. Науковий журнал «Габітус». Випуск 34. 2022. С.80-84. URL: http://habitus.od.ua/journals/2022/34-2022/12.pdf

Мороз Л.І., Гульбс О.А. Проблема формування готовності майбутніх психологів до здійснення професійної кар’єри з позицій гендерного підходу. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 33 (72). No 2. 2022. С.57-64.

Мороз Л.І., Сафін О. Д Модель розвитку стресостійкості здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського.Серія: Психологія. Том 34 (73). No 2022. С.57-64. URL: 8.pdf (vernadskyjournals.in.ua)

Мороз Л. І., Діхтяренко С. Ю. (2023). Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як основа формування творчих здібностей учасників освітнього процесу. Вісник Національного університету оборони України72(2), 93–102. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-72-2-93-102

Мороз, Л., Кобець, О. (2023). Розвиток емоційного інтелекту майбутніх психологів. Вісник Національного університету оборони України74(4), 87–95 https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-74-4-87-95

Мороз Л. Творчість як чинник особистісного розвитку. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2024. № 3(37) 2024. С. 907–918. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-3(37)

Мороз Л. Мотивація учіння як предиктор вибору індивідуальних освітніх траєкторій(2024).Вісник Національного університету оборони України. Вип. 79(3). С. 89–96. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-89-96

Мороз, Л., & Березюк, М. (2024). Психологічні чинники стресостійкості здобувачів вищої освіти в умовах війни.PsychologyTravelogs, (1). С. 115–125. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-11

Мороз Л. І. Внутрішньоособистісний конфлікт у структурі професійного самовизначення здобувачів закладів вищої освіти.Освітньо-науковий простір : науковий журнал. Вип. 6 (1-2024) / Український державний університет імені Михайла Драгоманова [ гол. ред. д-р пед. наук проф. Матвієнко О. В.]. Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. С. 129–136.

.Мороз Л.І. Внутрішньоособистісний конфлікт у структурі професійного самовизначення здобувачів закладів вищої освіти. Освітньо_науковий простір : науковий журнал. Вип. 6 (1-2024) / Український державний університет імені Михайла Драгоманова [ гол. ред. д-р пед. наук проф. Матвієнко О.В.]. Київ : Видавництво Ліра-К, 2024. С. 129-136.

Мороз Л.І., Власюк В.І. Мнемічні та креативні елементи в творчому процесі//HABITUS, науковий журнал з соціології та психології, №60, 2024.С. 153-158, DOI https://doi.org/10.32782/2663-5208

Стажування за останні 5 років:

Підтримка фахової діяльності та особистісного ресурсу фахівців у період війни. Сертифікат 138-т/2022. 21.03-30.04.2022  30 ак.год./1 кредит ЄКТС

Стабілізація у роботі з травмою. 22.04.2022.Сертифікат 2 акад.год.

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ.  «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій. Сертифікат 34881662 від 06.09.2022. 1 кредит ЄКТС

«Протидія торгівлі людьми в Україні в період війни». Вересень 2022.  Сертифікат 895-т/2022. 3 ак.год./0,1 кредита ЄКТС

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. 2.11.04.2022-11.11.2022. «Психологічне забезпечення якості освіти», СП №35830447/2619-22. 180 ак. год./6 кредитів ЄКТС.

Психологічне забезпечення підприємниць під діяльності учасників освітнього процесу». 18.04-17.11 2023 р. 2655/23Ц СП № 5830447/2655-23 17.від 11.2023 р.  180 ак. год./6 кредитів ЄКТС

ЦЕНТРАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ .09.02-20.10 2024р.

Університет менеджменту освіти. «Технології забезпечення психологічного здоров’я  учасників освітнього процесу в кризових ситуаціях» СП35830447/1645-24 вид. 20.09.2024 180 ак. год./6 кредитів ЄКТС.

Участь у професійних об`єднаннях за спеціальністю:

ГО «Національна психологічна асоціація»

ГО «Асоціація психологів освіти».

Додаткова діяльність:

Голова разових спеціалізованих рад:

ДФ 74.053.022 – Науковий портал (udpu.edu.ua)

ДФ 74.053.023 – Науковий портал (udpu.edu.ua)

ДФ 74.053.025.  – Науковий портал (udpu.edu.ua)

ДФ 74.053.039.  – Науковий портал (udpu.edu.ua)

Участь у діяльності міжнародних, національних та регіональних науково-дослідницьких структур

Член науково-дослідної лабораторії «Удосконалення майстерності майбутнього психолога імені Анни Іванівни Кагальняк»

Контакти викладача (електрона пошта):

Lm29@ukr.net

 

Підтвердження академічної та професійної кваліфікації