Виробнича педагогічна практика здобувачів третього освітньо-наукового рівня – невід’ємний складник підготовки докторів філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки

22 квітня 2021

Дистанційне навчання, яке нині якісно організовано на факультетах університету, дозволило повною мірою виконати програму виробничої педагогічної практики аспірантам другого року навчання освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки». Так, під час проходження практики аспірантки Олена Коломієць, Антоніна Штурба та Ілона Палагута у квітні 2021 року відвідали лекційні та семінарські заняття з «Історії педагогіки» професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, доктора педагогічних наук Олени Кірдан.

У процесі виконання завдань виробничої педагогічної практики, аспіранти опановували інноваційні форми, методи засоби та технології навчання. Зацікавлення викликали, застосовані в освітньому процесі технології ігрового, контекстного, «перевернутого» навчання.

Аспірантка Олена Коломієць поділилася враженнями від відвідування семінарського заняття на тему: «Освіта й виховання у світовій суспільній цивілізації. Педагогічна думка епохи Античності. Школа й педагогіка епохи Середньовіччя». На її думку, слід відзначити гармонійність структури семінару, що визначилася наявністю чітко сформульованого вступу, теми та постановки завдання, логічною послідовністю та доцільним використання різних форм методі та технологій в основній частині заняття, ґрунтовністю висновків, які дали змогу осмислити зміст заняття в цілому, виділити його основну ідею. Слід відмітити велику зацікавленість студентів даною темою та чудову підготовку до заняття, аналітичність мислення та підведення підсумків заняття для професійного і особистісного розвитку студентів. Надзвичайно цікавою складовою семінару виявився віртуальний квест, який було проведено у другій частині заняття. Мова йде про віртуальну екскурсію Педагогічним музеєм України, Національною бібліотекою України ім. Вернадського, Державною педагогічною бібліотекою України ім. В.О. Сухомлинського, Електронною бібліотекою Національної Академії педагогічних наук України, Інститутом національної пам’яті, Інститутом модернізації змісту освіти, архівними установами України. Олена Леонідівна також запропонувала присутнім взяти участь у методологічному семінарі з історії освіти, що відбудеться в травні 2021 року. Віртуальна екскурсія виявилася надзвичайно цікавою не лише для студентів четвертого курсу факультету української філології, а й для аспірантів, присутніх на занятті, оскільки ця тема для аспірантів є, безсумнівно, вельми актуальною.


Фото новини: