Виробнича практика здобувачі вищої освіти ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія»

18 квітня 2022

Здобувачі вищої освіти ІІ курсу освітньо-наукової програми «Психологія» (спеціальність 053 Психологія)  відповідно до навчального плану перебувають на виробничій практиці, з метою розвитку здатності здійснювати освітню та науково-дослідну роботу у галузі психології, набуття практичних навичок організації викладацької, науково-педагогічної та дослідницької діяльності.

Основні завдання виробничої практики: ознайомлення з організацією освітнього процесу у закладі вищої освіти, викладацькою діяльністю та набуття досвіду підготовки, проведення лекційних, практичних, лабораторних занять із психологічних дисциплін; формування навичок організації різних форм навчальної діяльності, використання сучасних методів та методик викладання психологічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікативних (цифрових) технологій в залежності від мети навчання; оволодіння навичками організації та виконання індивідуальних дослідницьких завдань дисертаційного дослідження, апробації та презентації результатів дослідження; формування умінь професійного спілкування зі студентською аудиторією, здійснювати керівництво науково-дослідницькою діяльністю студентів; розвиток у аспірантів прагнення дотримання норм професійної етики, загальнолюдських цінностей, принципів академічної доброчесності та потреби у професійній компетентності; формування критичної оцінки проведення навчальних занять, дослідницької роботи та потреби в удосконаленні професійної діяльності; розвиток в аспірантів-практикантів індивідуального творчого стилю педагогічної діяльності, потреби в самоосвіті, підвищенні своєї професійної кваліфікації та професійної мобільності.

Згідно програми практики здобувачі ознайомилися із структурними підрозділами університету, його матеріально-технічною базою. Завідувач кафедри психології, гарант освітньо-наукової програми, керівник практики  доктор психологічних наук, професор Сафін О.Д. ознайомив з документацією кафедри, особливостями побудови освітнього процесу в університеті, навчально-методичним забезпеченням навчальних дисциплін, планами виховної роботи кураторів груп.