Всеукраїнська науково-практична конференція «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».

31 березня 2021

Представники держбюджетної теми “Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму” факультету соціальної та психологічної освіти  взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».

Конференція була присвячена розв’язанню актуальних проблем спеціальної та інклюзивної освіти в Україні.

Тематичні напрямами конференції передбачали: 

теоретичні основи спеціальної та інклюзивної освіти в умовах сучасності; методичні аспекти інклюзивної та корекційної педагогіки;

 психолого-педагогічний супровід навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі;

– передовий психолого-педагогічний досвід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції «Нової української школи».

Модератором конференції  виступила Малишевська І. А., доктор педагогічних наук, професор кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

У конференції приймали участь знані фахівці і галузі інклюзивного навчання серед яких: Колупаєва А. А.  (доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, головний науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України)

Таранченко О. М. (доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу освіти дітей з порушеннями слуху Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України)

Колишкін О.В. (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка), які окреслили стратегічні напрями розвитку спеціальної та інклюзивної освіти в Україні.

Воротинцева О. О. (завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, член науково-дослідної лабораторії проблем інклюзивної освіти кафедри спеціальної та інклюзивної освіти СумДПУ імені А.С. Макаренка)

Також свої напрацювання представили науково-педагогічні працівники, а також фахівці практики.

Представники факультету презентували доповідь на тему «Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Без бар’єрів», означивши основні показники щодо студентів з інвалідністю, які навчаються в університеті. Проаналізували роботу команди психолого-педагогічного супроводу та інклюзивних груп в університеті та узагальнили досвід здійснення різних видів супроводу навчання студентів з особливими освітніми потребами у закладі вищої освіти.


Фото новини: