(Українська) Відбувся захист виробничої практики студентів 163 групи заочної форми навчання спеціальності 053 Психологія.

30 травня 2022

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

 

На факультеті соціальної та психологічної освіти пройшов захист виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія 163 групи заочної форми навчання дистанційно в онлайн-форматі google meet. Розпочала конференцію захисту практики заступник декана з практичної підготовки, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи С. О. Роєнко, яка повідомила про важливість зустрічі та обміну досвідом у складний період для освітян та нашої країни, що пов’язано з російською військовою агресією. Керівник практики, доцент кафедри психології Л. А. Данилевич розповіла про значення та мету виробничої практики, яка спрямована на формування навичок профорієнтаційної, профдіагностичної, психопрофілактичної роботи зі старшим підлітковим та юнацьким віком (7-10-х  класів).

Здобувачі-практиканти проходили виробничу практику на базізакладів загальної середньої освіти, інклюзивно-реабілітаційних центрів за місцем проживання.

Варто відзначити звіт про виконання завдань виробничої практики, який  представила практикантка Цимбал Л. Ю. Вона підготувала змістовну презентацію за напрямами програми виробничої практики. Здобувачка проходила виробничу практику в центрі комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю “Шанс” у м. Біла Церква в період з 31.01.2022 по 13.03.2022 р. Здобувачка розповіла, що в ході практики було виконано такі види робіт:

  • проаналізувала зміст діагностичної, профорієнтаційної, просвітницької діяльності,  яку виконує психолог в умовах інклюзивного закладу з особами, які мають інвалідність;
  • підготувала сценарій просвітницько-профорієнтаційного заходу та провела для групи з 5 осіб з аутичними та іншими проявами інклюзії тему “Я і професія”, розраховану на можливості дітей, що могли зрозуміти та розказати про своє враження професій, про які знали та хотіли б обрати для себе;
  • провела методику “Карта інтересів” та опитувальник  Є. Клімова;
  • підготувала професіограми тих професій, які дітям підходили за їхнім професійним спрямуванням та вподобанням;
  • – провела бесіду з дітьми про їхні знання та враження про різні професії.

Практикантка поділилась своїм досвідом про важливість та труднощі профорієнтаційної роботи з дітьми з інвалідністю, необхідність у таких заходах. Побажаємо успіхів та натхнення нашим здобувачам у подальшому набутті фахових знань та навичок.


Фото новини: