(Українська) Відбулася гостьова бінарна лекція аспірантки ОНП «Соціальна робота» Лейли Гасанової та практичного психолога  Ірини Хроменко

8 травня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

   

     8 травня 2024 року на факультеті соціальної та психологічної освіти відбулася гостьова бінарна лекція аспірантки ОНП «Соціальна робота» Лейли Гасанової та практичного психолога  Ірини Хроменко (заступник директора з навчально-виховної роботи закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів с. Березняки Березняківської сільської ради) за темою «Апробація програми соціально-емоційного навчання в закладі освіти».

     Така лекція на регіональному рівні стала продовженням заходів від EdCamp Ukraine:

     – у травня відбулася онлайн-презентація «Формування в учнівства життєвих навичок як нагальна умова для надолуження прогалин у навчанні»? 5 годин і 37 хвилин беззупиної трансляції, щоб включитися у будь-який момент та нічого не пропустили: https://www.youtube.com/watch?v=E5aB00wwS3E

     – уже оприлюднено перший том міжнародного звіту за Дослідженням соціально-емоційних навичок – ДоСЕН-2023, здійснюваного Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), і вибраних результатів України. Повний обсяг результатів нашої країни буде представлений на дев’ятій національній (не)конференції EdCamp Ukraine. ДоСЕН — це міжнародне дослідження, започатковане у 2019 році, що покликане поліпшити розуміння соціально-емоційних навичок учнівства, зокрема те, як ці навички пов’язані з їхніми ключовими життєвими результатами. У ньому взяли участь 16 місцевостей, серед них — шість країн, зокрема й Україна, яка приєдналася до дослідження минулоріч: https://dosen.edcamp.ua/?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=Dajdzhest_3.05&utm_content=2389566185

     – створено платформу ПОВІР — це можливості для подолання освітніх втрат і скорочення наявних розривів. Війна, помножена на пандемію, привела до того, що 75 % учнів і учениць визнають втрату знань, а четверо з п’яти батьків і матерів вважають, що ці втрати вплинуть не тільки на освіту, а й загалом на майбутні перспективи їхніх дітей: https://povir.in.ua/?utm_source=eSputnik-promo&utm_medium=email&utm_campaign=Dajdzhest_3.05&utm_content=2389566185

     Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини підписав меморандум про співпрацю між EdCamp Ukraine про створення дорожньої карти впровадження соціально-емоційних навичок в освіті України.

     Гостьова лекція була змістовною – викликала жваве зацікавлення у здобувачів вищої освіти.