Відкрите конкурсне заняття з навчальної дисципліни курсу «система організації соціальних служб»

26 квітня 2024

25 квітня 2024 р. на 3 парі відбулося відкрите конкурсне практичне заняття кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ісаченко Вікторії Павлівни з навчальної дисципліни курсу «Система організації соціальних служб» на тему «Особливості планування та звітності в діяльності соціальної служби» для студентів з/41 групи факультету соціальної та психологічної освіти.

Метою заняття було заявлено:  набуття здатності використовувати адміністративно-правові механізми призначення та контролю у системі соціального захисту населення, вміння планування та звітності у системі  соціального забезпечення населення, здатності до організації та управління процесами у соціальному забезпеченні.

Основними завданнями заняття виступили:

    • поглиблення знань про поняття, методи та принципи планування;
    • ознайомлення із можливостями застосування SMART технології у соціальній роботі;
    • набуття практичних навичок стратегічного планування в системі соціального захисту;
    • удосконалення здатності здійснювати звітність в організаціях соціальної сфери.

Заняття проводилось за чітко розробленим планом, складеним відповідно до програми і календарно-тематичного плану предмету.

Під час заняття викладач використовувала:  цикл презентацій та відео по темі, що дало змогу студентам показати хорошу результативність та високий рівень володіння теоретичним, практичним матеріалом, вміння його застосовувати на практиці.

Заняття було проведене в атмосфері активної взаємодії. У ході обговорення нового матеріалу викладач активувала знання студентів, набуті у попередніх заняттях з курсу, а також з курсів соціального менеджменту та теорії соціальної роботи,  стимулювала їх до логічних міркувань та порівнянь, до вираження власної думки.

Позитивним та логічним завершенням практичного заняття стало проведення рефлексії, що дало змогу студентам самостійно оцінити рівень своєї роботи, проаналізувати вивчений матеріал, визначити проблемні питання для подальшого опрацювання. Мету заняття та завдання було досягнуто.