(Українська) Дидактика лідерства: сучасні погляди на формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти

12 листопада 2021

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Презентація наукових досліджень вітчизняними ученими є доброю традицією, адже дозволяє широкому загалу науково-педагогічних працівників, керівникам закладів освіти ознайомитися із інноваційними ідеями та упроваджувати їх у практику. Так 10 листопада 2021 р. професори кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Олександр Коберник (гарант освітньо-наукової програми «Освітні, педагогічні науки» третього рівня вищої освіти), Олена Кірдан (гарант освітньо-професійної програми «Управління закладом освіти» другого рівня вищої освіти), Інна Осадченко (гарант ОНП «Освітні, педагогічні науки („Педагогіка вищої школи”)» другого рівня вищої освіти), аспіранти та магістранти вказаних спеціальностей брали участь у презентації монографії «Дидактика лідерства: сучасні погляди на формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти».

Змістовна та ґрунтовна монографія підготовлена авторським колективом, до якого увійшли знані в Україні вчені Полтавського університету економіки і торгівлі, а саме: д. істор. н., професор, ректор Олексій Нестуля; д. пед. н., професорка, директорка Навчально-наукового інституту лідерства Світлана Нестуля та д. пед. н., доцентка кафедри педагогіки та суспільних наук Наталія Кононец.

Монографія має чотири розділи: «Концептуальні засади формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету», «Дидактична система формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету», «Дидактична система формування лідерської компетентності майбутніх викладачів ЗВО», «Педагогічні технології формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти». Виділено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх менеджерів, запропоновано концепцію формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету; запропоновано освітянській спільноті дидактичну систему формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету, її модель та організаційно-педагогічні умови її реалізації; розроблено та схарактеризовано дидактичну систему формування лідерської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти, висвітлено методологічні підходи до розробки освітньої програми підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи»; презентовано авторську позицію щодо педагогічних технологій формування лідерської компетентності здобувачів вищої освіти. Серед основних питань, схарактеризованих авторами під час презентації, значну увагу приділено тому, як НАВЧАТИ лідерству, НАВЧАТИСЯ лідерству, НАВЧИТИСЯ лідерству, що і є сутністю дидактики управління.

Учасники презентації висловили вдячність авторському колективові монографії (професорам Нестулі О. О., Нестулі С. І., Кононец Н. В.) за наукову сміливість дослідити новий щабель дидактичної проблематики вищої школи.

Монографічне дослідження стане у нагоді науково-педагогічним працівникам при оновленні змісту освітніх компонентів підготовки майбутніх викладачів та керівників закладів освіти.


Фото новини: