Захист виробничої практики здобувачів вищої освіти ОС «магістр», спеціальності 231 «Соціальна робота»

14 травня 2021

12 травня 2021 року відбувся захист виробничої практики студентів І курсу (ОС «магістр») факультету соціальної та психологічної освіти (заочної форми навчання), спеціальність: 231 «Соціальна робота».

Керівники практики:

  • доктор педагогічних наук, професор Кочубей Т.Д.; освітня програма «Соціальна робота (Соціально-психологічна реабілітація)», 161 група;
  • кандидат педагогічних наук, доцент Албул І.В.; освітня програма «Соціальна робота (Молодіжна робота)», 163 група.

Модератор заходу – Роєнко С.О., заступник декана з практичної підготовки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

Захист виробничої практики відбувся у форматі zoom – конференції.

Мета виробничої практики полягала у  поглибленні та закріпленні студентами теоретичних знань з соціальної роботи, одержаних при вивченні відповідних курсів; набутті студентами досвіду проведення досліджень і практичної соціальної роботи з різними категоріями населення та в різних галузях соціальної роботи; розвиток професійної самосвідомості та самовизначення студентів.

Виробнича практика з підготовки фахівців другого (магістерського) рівня вищої освіти проходила у другому семестрі 2020-2021 н.р. протягом шести тижнів, з 01.02.2021р. по 14.03.2021р.

Упродовж означеного періоду практиканти повинні були взяти участь у настановній та підсумковій конференціях; скласти індивідуальний план роботи на період практики; вести щоденник практиканта, який має відобразити зміст, аналіз і якісну оцінку результатів роботи за кожний день практики; ознайомитися із закладом, вказати основні завдання та визначити основні напрями роботи закладу (подати у вигляді, схеми, таблиці тощо); визначити організаційну структуру закладу; вказати склад спеціалістів, які працюють в закладі,  ознайомитися з їхніми посадовими обов’язками та  запропонувати шляхи оптимізації штатного розпису закладу; скласти органограму закладу; визначити партнерів закладу, що є базою практики; вивчити нормативно-правову базу, якою керується у своїй роботі заклад (статут, положення, правила і т. д.) та зробити аналіз установчої документації організації; вказати, які послуги надає організація, та зазначити категорії громадян, на які розповсюджуються ці послуги; визначити порядок надання послуг (подати у вигляді алгоритму); узагальнити профілактичну роботу закладу; вказати технології, які використовують фахівці при роботі з різними категоріями населення для надання послуг клієнтам та стратегії втручання (пряме втручання, втручання, спрямоване на зміну системи, комбіноване або проміжне втручання); самостійно скласти 4 документи на вибір, соціально-психологічний портрет клієнта закладу, професійний словник фахівців закладу, що виступає базою практики (не менше 10 понять); розробити сайт закладу або внести пропозиції щодо змін існуючого; розробити соціальний проект та за можливості реалізувати його.

На захисті виробничої практики студенти продемонстрували достатньо високу обізнаність з установами та закладами соціальної сфери, що виступали базами практик, презентували свої професійні здобутки за період практики, надали вичерпну інформацію щодо мети і завдань практики, оприлюднили результати співпраці з адміністрацією та колективами установ соціальної сфери, клієнтами наданя соціальних послуг.

Яскраві та змістовні презентації, підготовлені студентами, сприяли візуалізації сприйняття звітної інформації.

Відзначимо професійність майбутніх магістрів соціальної роботи, їхню щиру зацікавленість сферою своєї діяльності, прагнення до самовдосконалення та творчого пошуку!


Фото новини: