(Українська) Кафедрою соціальної педагогіки та соціальної роботи надано наукову послугу у межах співпраці з Управлінням праці та соціального захисту населення Уманської міської територіальної громади

2 травня 2024

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

     З 1 травня 2024 року кожен мешканець Уманської міської територіальної громади може звернутися до Центру життєстійкості – безбар’єрного простору, де людина може отримати психологічну допомогу та проконсультуватися з різних соціальних питань. Це – проєкт Мінсоцполітики, ініційований в рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я “Ти як?” Першої леді Олени Зеленської.

     У цьому контексті налагоджена співпраця факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради.

     Спільна програма спрямована на формування теоретичних знань з реалізації експериментального проєкту надання комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості. Програма була реалізована протягом березня-травня 2024 року на виконання таких завдань:

     – формування вміння організації міждисциплінарного навчання основ командної взаємодії представників суб’єктів, які діють в територіальній громаді та діяльність яких спрямована на забезпечення надання психологічної допомоги;

     – вивчення підходів до виявлення потреб вразливих груп населення та бар’єрів, які існують для отримання ними соціальних послуг;

     – опанування навичками надання допомоги у зміцненні/відновленні родинних та соціальних зв’язків, зокрема діагностику порушень взаємовідносин батьків та дітей, у набутті навичок подолання різних ситуацій у повсякденному житті та у вихованні дітей; запобігання виникненню ситуацій, які ведуть до зниження якості сімейного виховання та порушень розвитку дитини; набуття батьками навичок конструктивного виховання;

     – розвиток вміння надавати психологічну підтримку з метою пошуку внутрішніх та зовнішніх особистісних ресурсів, які допомагають підвищити здатність до відновлення психологічного стану та запобігання розвитку постстресових розладів;

     – забезпечення формування та розвиток соціальних навичок, умінь, соціальної компетентності отримувача комплексної послуги;

     – визначення дорожньої карти для отримувача комплексної послуги та надання йому допомоги в установленні контактів з фахівцями, службами, організаціями тощо, зокрема з питань отримання інших соціальних, медичних, реабілітаційних та інших послуг, відповідно до його потреб.

     Така форма співпраці є важливим напрямом у професійній підготовці соціальних працівників для потреб громади.