Конкурс соціальних проєктів інклюзивного туризму «Подорожуємо без бар’єрів»

14 червня 2024

     У системі світового туристського розвитку особливе і значне місце на сьогодні відводиться інклюзивному туризму (туризму для осіб з інвалідністю), який знаходиться у структурі соціального туризму та в Україні практично не розвинений.

     Сьогодні інклюзивний туризм (туризм для людей з інвалідністю) займає особливе і важливе місце в системі розвитку світового туризму. Він є складовою соціального туризму, однак в Україні почав розвиватися не так давно.

     Інклюзивний туризм для осіб з інвалідністю – це сучасний вид туризму, який дозволяє включити в туристичну діяльність будь-яку людину, незалежно від її фізичних можливостей, з урахуванням особливостей її фізично-психологічного стану і розглядається він, насамперед, як потужний засіб активної реабілітації, який структурно включає в себе медичні, психологічні, педагогічні, фізичні, професійні, трудові, фізкультурно-спортивні та соціально-побутові заходи.

     У цій сфері правового регулювання діють Закони України «Про реабілітацію інвалідів України», «Про соціальні послуги» та «Про туризм».

     На факультеті соціальної та психологічної освіти щорічно проводять Конкурс соціальних проєктів інклюзивного туризму «Подорожуємо без бар’єрів». Співорганізаторами конкурсу є Асоціація «Інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму» та Черкаський обласний центр медико-соціальної експертизи ЧОР».

     Тематика Конкурсу 2024 року – Заклади освіти та видатні педагоги Черкащини з нагоди 70-річчя із утворення Черкаської області.

     До участі у Конкурсі долучилися здобувачі освіти, аспіранти факультету соціальної та психологічної освіти, які своїми роботами продемонстрували високий рівень обізнаності, висвітлили досвід впровадження інклюзивного туризму в Україні. Кожен з учасників отримав диплом учасника конкурсу.

     Роботи учасників можна переглянути за посиланням: http://surl.li/umlnk

     Вітаємо учасників, членів журі Конкурсу, організаторів – усіх, хто долучений до справи популяризації академічної доброчесності як засадничого принципу організації освітньо-наукового середовища.