(Українська) Методичний тренінг «Булінг: причини та профілактика».

7 квітня 2023

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

З 20 по 24 березня викладач кафедри психології  факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини Лівандовська Інна Антонівна,  була запрошена як тренер-викладач до розробки та проведення методичного тренінгу

«Булінг: причини та профілактика».

Захід організовано департаментом освіти і науки, молоді та спорту обласної військової адміністрації (директор Мар’яна Михайлівна Марусинець) спільно з ДВНЗ «УжНУ».  Зазначений тренінг реалізовано з метою надання  актуальної методичної підтримки  практичних психологів регіону щодо створення безпечного середовища у закладах освіти, вільного від насильства і булінгу, та організації роботи щодо їх профілактики.

До роботи також були запрошені провідні науковці та  досвідчені тренери:   Максименко Сергій Дмитрович – дійсний член НАПН України, доктор психологічних наук, професор, директор Інституту психології НАПН України, заслужений діяч науки і техніки України, Поуль Валентина Станіславівна  –   кандидат психологічних наук, доцент, завідуюча кафедрою педагогіки та психології Донецького ІППО, сертифікований тренер-супервізор з програм «Запобігання  та протидія  проявам насильства» ГО «Ла – Страда в Україні», Філик Віктор Сергійович – кандидат медичних наук, лікар-психіатр вищої категорії, Прокопенко Олена Антонівна –  тренер, медичний психолог-консультант, здобувач PhD «Університет менеджменту освіти».

Такі тренінги для практичних психологів закладів загальної та дошкільної освіти проходили впродовж тижня у  всіх громадах Закарпаття А саме: у містах Мукачеві, Ужгороді, Берегові, Хусті та с. Бедевля Тячівського району та охопили більше 500 спеціалістів. Під час тематичних дискусій,  інтерактивних практичних завдань, Case-study психологи освіти вдосконалювали професійні навички та розширювали свої знання щодо розпізнавання ситуації булінгу, визначення емоційних та поведінкових компонентів, прогнозування, упередження та вчасного і ефективного реагування на його прояви в освітньому середовищі.


Фото новини: