Навчання і викладання за освітньою програмою «Психологія» освітнього ступеня «Молодший бакалавр»

3 лютого 2021

Досягненню програмних результатів навчання за освітньою програмою «Психологія» сприяє оптимальне обрання форм організації освітнього процесу: начальні заняття (лекції, практичні, індивідуальні аудиторні, консультації), самостійна робота студентів, практична підготовка, контрольні заходи та поєднання традиційних й інноваційних методів навчання і оцінювання. Їх відповідність програмним результатам за кожним освітнім компонентом відображається в робочих програмах та силабусах.

Форми і методи навчання та викладання обираються викладачами на основі мети, змісту освітніх компонентів. Викладачі навчальних курсів рекомендується проводити вхідні анкетування, які мають визначити очікування здобувачів вищої освіти від курсів і їх інтереси та вихідне анкетування, яке має визначити ступінь задоволеності курсами та виробити напрямки їх корекції.

Професор, доктор наук  Осадченко І.І. використовує під час викладання освітнього компоненту «Психологія масової свідомості» інноваційні форми: бінарна лекція, лекція-дебати у стилі Шнайдера та Шнурера, лекція-презентація, лекція-тренінг на основі авторської технології ситуаційного навчання; інноваційні методи: дебати, кейс-стаді, аналіз конкретних психологічних ситуацій на основі авторської технології ситуаційного навчання, «1 – 2 – 4 – разом» (за методикою О. Пометун), «асоціативно-семантичний малюнок» – на основі авторської технології ситуаційного навчання;«рефлексійне коло» (наприкінці лекції) – на основі авторської технології ситуаційного навчання.

Під час викладання освітнього компоненту «Психологія особистості» кандидат психологічних наук, доцент Міщенко М.С. використовує традиційні та інноваційні методи: лекція-прес-конференція; створення ситуації пізнавальної новизни; створення ситуацій зацікавленості (метод цікавих аналогій тощо); вправи, роботу з методиками.

Викладач Філатова Т.С. під час викладання освітнього компоненту «Загальна психологія» використовує імітаційне навчання: використання ігрових та імітаційних форм навчання; контекстне навчання; проблемне навчання; дистанційне навчання та методи: рольові ігри; обери позицію; навчаючись вчимось.

Викладач Станішевська В.І. використовує лекцію-конференцію, презентації та технології майндмеппінгу, ситуативне моделювання, case- study в рамках освітнього компоненту «Арт-терапія».

Викладач Шаповалюк К.В. під час викладання освітнього компоненту «Вступ до спеціальності» використовує неімітаційні ігрові методи, технологію сугестивного навчання, форми – лекція-брейнстормінг, лекція-бесіда.

Студенти мають можливість висловити свою думку та ставлення щодо викладання освітніх комопнентів, форм та методів, оцінити курси, які вони прослухали в анкетуванні, розміщеному на сайті факультету.

Анкетування