Онлайн-засідання школи професійного зростання молодого викладача

19 березня 2021

17 березня 2021 року в Уманському державному педагогічному університеті відбулося третє у цьому навчальному році засідання слухачів школи професійного зростання. Здобувачі ступеня доктора філософії, як і викладачі з досвідом роботи в закладі вищої освіти, виявили зацікавленість щодо проведеного заходу, оскільки на засідання були винесені актуальні питання, що стусуються реформаційних процесів у системі освіти.

Як відомо, уже третій рік реалізуються засади Концепції Нової української школи, напрацьовується нормативно-правова база, вирішуються проблеми, пов’язані не лише із  освітнім процесом у закладах загальної середньої освіти, а й загалом системи освіти в Україні.

Попередній рік був останнім роком чинності Національної стратегії розвитку освіти в Україні, затвердженої на період до 2021 року, тому виникла необхідність розробки наступної Стратегії, і зокрема Стратегії розвитку вищої освіти.

Із основнимим труднощами, які негативно впливають на розвиток вищої освіти та  пріоритетними принципами  розвитку вищої освіти в Україні слухачів курсів ознайомила керівник курсів Стеценко Надія Миколаївна.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту, Коберник Олександр Миколайович розкрив особливості підготовки майбутніх вчителів відповідно до професійних стандартів підготовки вчителів, затверджених Мінекономіки № 2736 від 23.12.2020 року. Доповідач наголосив на ролі, значенні та необхідності дотримання нових Стандартів.

Впровадження ідей академічної доброчесності у закладах вищої освіти презентувала доктор педагогічних наук, професор, Інна Іванівна Осадченко.  У своїй доповіді вона зупинилася на найбільш проблемних дискусійних питаннях академічного плагату та дотримання академічної доброчесності.

Учасники заходу мали змогу обмінювались думками та враженнями від отриманої інформації в чаті та задавати запитання доповідачам. По завершенню засідання організатор заходу висловила сподівання, що виклики і проблеми, пов’язані із реформуванням системи освіти в Україні, будуть успішно вирішені завдяки творчій та наполегливій діяльності всіх учасників освітнього процесу.