Практика викладання дисциплін у здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня освітніх програм «Освітні, педагогічні науки» та «Соціальна робота»

16 лютого 2021

Римське Міністерське Комюніке 2020 р. рекомендує Групам супроводу Болонського процесу до 2024 р. впровадити «Рекомендації для національної / урядової підтримки / дії для покращення навчання і викладання у вищій освіті в ЄПВО», а саме: втілити на практиці студентоорієнтоване навчання, сприяти постійному вдосконаленню викладання, зміцнити спроможність ЗВО та систем вищої освіти покращувати навчання та викладання.

В організації освітньої та дослідницької діяльності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня освітніх програм «Освітні, педагогічні науки» та «Соціальна робота» викладені вище завдання є пріоритетними для науково-педагогічних працівників, що забезпечують викладання обов’язкових та вибіркових освітніх компонентів. Зокрема, під час лекційних занять вибіркової навчальної дисципліни «Методика викладання у вищій школі» (теми: «Сутність викладання на засадах лідерства», «Методи студентоцентрованого навчання та викладання»), що відбулися 05 лютого 2021 р., д.п.н., професором кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Оленою Кірдан апробовано технологію «перевернутого навчання». Набуттю здатності застосовувати інноваційні технології навчання та ефективні форми організації освітнього процесу на різних етапах його реалізації сприяли лекційні заняття д.п.н., професора кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Олени Кірдан (теми: «Методика підготовки та проведення лекцій у вищій школі», «Методика проведення практичних та семінарських занять у вищій школі»), що відбулися 09 та 12 лютого 2021 р.

Групи забезпечення спеціальностей переконані в тому, що аспіранти освітніх програм «Освітні, педагогічні науки» та «Соціальна робота» на високому рівні здійснюватимуть наукові дослідження педагогічних явищ та екстраполюватимуть їх результати в практику викладання.


Фото новини: