Чупіна Катерина Олександрівна

ПІБ здобувача: Чупіна Катерина Олександрівна

Тема дисертаційного дослідження: Соціально-психологічна реабілітація студентів з обмеженнями життєдіяльності засобами інклюзивного туризму

Рік вступу: 2019

ПІБ наукового керівника: доктор психологічних наук, професор Сафін Олександр Джамільович

Статті у фахових наукових виданнях, що затвердженні МОН

  • Чупіна К. О. Щодо питань соціально-психологічної реабілітації студентів з обмеженнями життєдіяльності засобами інклюзивного туризму: рекомендації ЗВО. Габітус. 2021. № 26. С. 192–195. URL: http://habitus.od.ua/journals/2021/26-2021/37.pdf.
  • Чупіна К.О. Реабілітація засобами інклюзивного туризму психологічний аспект. Психологія та соціальна робота. 2021. №1(53). C.206–218 DOI: https://doi.org/10.18524/2707-0409.2021.1(53).241362
  • Чупіна К.О. Соціально-психологічна реабілітація осіб з інвалідністю засобами інклюзивного туризму. Габітус. Вип.12. Том 1 с.211
  • Chupina, K. (2020). Аналіз розвитку інклюзивного туризму закордоном. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. (11), 121-127. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2020-11-14
  • Коляда Н., Кравченко О., Чупіна К. Академічна доброчесність як складова якості освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти (з досвіду роботи Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2020. Вип. 2, ч. 2. С. 95‒104.
  • Кравченко О., Коляда Н, Чупіна К., З досвіду соціальної роботи в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Соціальна робота та соціальна освіта. Вип 1(4). С. 112-141 https://doi.org/10.31499/2618-0715.1(4).2020.215466

Інші статті(не входять ні до фахових, ні до наукових)

  • Чупіна К. О. Психолого-педагогічний супровід студентів з особливими освітніми потребами в умовах закладу вищої освіти. Психологічний журнал. 2021. Вип. 7 T. 1. С. 74-85.

Монографії

за кордоном:

  • Chupina Kateryna. Social and psychological rehabilitation of students with disabilities /Kravchenko Oksana, Chupina Kateryna, Safin Oleksandr// Current issues of inclusive tourism introduction in Ukraine and other countries. Poznan: UniKS Press. 2019. 225. ISBN 978-83-953988-2-7. C. 87-105.
  • Oleksandr Safin, Kateryna Chupina SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL SUPPORT OF STUDENTS WITH DISABILITIES IN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Częstochowa printing binding drukarnia harit. 2021. 350. Pp 183-193 ISBN: 978-83-62408-38-2.

в Україні:

  • Чупіна К.О. Соціально-психологічна реабілітація осіб з інвалізністю засобами інклюзивного туризму. Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота в закладі освіти: теорія та практика: колект. моногр. Умань: Видавець «Сочінський М. М.», 2020. С.242-251
  • Чупіна К.О. Кравченко Раїса. Жінки в історії професійної соціальної роботи: від ХІХ століття – до сьогодення: колективна монографія / [Семигіна Т. В, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко, Т. Д. Кочубей [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. С. 278-287
  • Чупіна К.О., параграф 1.7 Дельфінотерапія – ефективний метод реабілітації (с. 77-80) 2.7 Дельфінотерапія як профілактика та лікування (с. 112-117). Соціально-психологічнареабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами: інноваційні технології природотерапії : монографія / Кравченко О. О., Міщенко М. С., Левченко Н. В. [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві,   144 с.

Посібник

  • Доступність об’єктів соціокультурної інфраструктури для дітей та молоді з особливими освітніми потребами : навчально-методичний довідник / Кравченко О. О., Міщенко М. С., Резніченко І.Г., Чупіна К.О., Молоченко І.А., Білик А.Ю. та ін.; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2020. – 153 с
  • Супроводжувач осіб з інвалідністю : навч.-метод. посіб. / О. О. Кравченко, М. С. Міщенко, Н. В. Левченко [та ін.]. Умань : Візаві,  110 с.
  • Історико-культурні, природно-заповідні та лікувально-оздоровчі об’єкти Черкащини крізь призму інклюзивного туризму : довідник / Кравченко О. О., Міщенко М. С., Резніченко І. Г., Чупіна К. О., Молоченко І. А., Поліщук О. Р., Скочко М. О. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві. 227 с.
  • «Державотворець»: програма особистісного та професійного розвитку : (регіональний рівень, м. Умань, 2020) : метод. зб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: Левченко Н. В., КравченкоО. О., Вдовиченко Н. В. [та ін.]. Київ : Компринт,  115 с.

Статті у закордонних виданнях

  • Chupina, Kateryna (2021). STRUCTURAL-FUNCTIONAL MODEL OF SOCIAL-PSYCHOLOGICAL REHABILITATION OF STUDENTS WITH DISABILITIES BY MEANS OF INCLUSIVE TOURISM. Social and Human Sciences. Polish-Ukrainian scientific journal (https://issn2391-4165.webnode.com.ua/), 02 (30). – Available at: https://issn2391-4164.blogspot.com/p/220.html (accessed 30 March 2021).

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS

  • Kravchenko O., Chupina K., Koliada N., Safin O., Bondarenko H. Psychological and Pedagogical Support of Students with Special Educational Needs in a Higher Education Institution. In: Kalra J., Lightner N.J., Taiar R. (eds) Advances in Human Factors and Ergonomics in Healthcare and Medical Devices. AHFE 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 263. 2021/ Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-80744-3_37

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS)

  • Участь у конференціях (міжнародних, всеукраїнських, регіональних)
  • Чупіна К.О. Формування soft skill у студентів-психологів під час навчання в ЗВО. Наукові психологічні дослідження і розробки молодих вчених : збірник матеріалів ІХ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, 29-30 жовтня 2020 р. / гол. ред. Сафін О.Д. Умань. 158 с.
  • Чупіна Катерина. Навчання в університетах під час пандемії COVID-19: досвід ЄС. Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки. Вип. 7 : Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика : матеріали 7-ої Всеукр. наук.-практ. конф. (25 березня 2021 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [головред. Малишевська І. І.[та ін.]. – Умань: Візаві, 2021 р. – 219 с.
  • Чупіна К.О. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму «Без бар’єрів» Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. 225 с.
  • Чупіна К.О. Соціально-психологічна робота з студентами з ООП засобами еко-тренінгів СУЧАСНІ ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ЕКО-ТРЕНІНГ [збірник тез доповідей VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції]. Відп. ред. В.Л. Зливков, Н.А. Харченко, С.О. Лукомська. Умань-Київ: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2021. 91 с.
  • Чупіна К.О. ЛІДЕРСТВО У СТУДЕНТСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ҐЕНДЕРНИЙ ВИМІР. Просоціальна особистість у гендерному вимірі: теоретико-методологічні та прикладні аспекти : IV Всеукраїнської науково-методичної конференції з міжнародною участю (Умань, 22 квітня 2021 р.) / [ред. кол. : Коляда Н.М. та ін.]. – Умань : Візаві, 2021. – 102 с.
  • Чупіна К.О., Команда психолого-педагогічного супроводу студентів з інвалідністю в умовах ЗВО: до питання створення та функціонування. Вінс В. А., Кузьменко Т. М. Практична психологія в інклюзивному середовищі – 2020. Програма Міжнародної наукової офлайн-онлайн конференції. Переяслав: Вид-во «С.К.В» , 2020.
  • Чупіна К.О., Інклюзивний туризм, як складова реабілітації студентської молоді з інвалідністю. НАУКА. ОСВІТА. МОЛОДЬ : матеріали XIII Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2020р.) / за ред. О. І. Безлюдного. Умань : Візаві, 2020.  310 с.
  • Чупіна К.О., Система супроводу інклюзивного навчання в Італії. Науковий вимір соціально-педагогічних проблем сьогодення: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., м. Ніжин) / за ред. О. В. Лісовця, С. О. Борисюк. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. 247 с.
  • Чупіна К.О., Психологічна реабілітація осіб з інвалідністю. Вектори психології – 2020: Матеріали Міжнародної молодіжної наукової конференції, 24 квітня 2020 р., м. Харків. ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2020. – 138 с.

Науково-дослідні проєкти (вітчизняні, міжнародні)

Грантовий проєкт «Вчимося разом чути та долати соціальну ізоляцію»

Стажування (вітчизняні, міжнародні)

  • Польсько-українська літня школа «Свобода та політика: Протестні спільноти та мережі супротиву» (березень – вересень 2021 р. ррр)
  • FUNDRAISING AND ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES IN EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS: EUROPEAN EXPERIENCE (червень-липень 2021 р.)
  • МОН України, УДПУ імені Павла Тичини, курси підвищення кваліфікації за темою «Використання онлайн-інструментів для створення інтерактивних завдань» (20.12 по 24.12. 2021р.), сертифікат ПК №02125639/005463-21 (Кількість годин – 30 год./1 кр. ЄКТС).

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністтю.

  • Членство в ГС «Національна психологічна асоціація» 2021
Апробація результатів дослідження